ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ترسناکترین جاذبه های گردشگری دنیا + عکس

گردش، تفریح، مسافرت و دیدن جاذبه های طبیعی از جمله لذت بخش ترین فعالیت های هر انسانی است. رفتن به طبیعت و لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیعی را نمی توان با هیچ شادی دیگری مقایسه کرد.

 گردشگری

به گزارش آلامتو به نقل از بانکی، در این بین هستند کسانی که به رفتن به هرجایی راضی نمی شوند و تفریحشان لزوما باید با تجربه ای تازه و متفاوت و البته هیجان انگیز و خطرناک همراه باشد. در این مطلب قصد داریم که ۵ مکان گردشگری عجیب و ترسناک را به شما گردشگران مشتاق هیجان معرفی کنیم

ادامه مطلب ...

حیوانات

ببخشید بازم عکسه!سری دیگه مطلب می ذارم!

برو تو مطلـــــــــب ................!

ادامه مطلب ...

عکس هایی از طبیعت چین

پس از مدت ها دوباره سلام.

چندتا عکس از چین گذاشتم

تو ادامه مطلبه

از دستش ندید

ادامه مطلب ...

Happy Feet Two

                          

 

پاهای ناهماهنگ!

پاهای شاد دو

کارگردان: جورج میلر

صداپیشگان: الیجا وود – پینک – آوا ایکرز – رابین ویلیامز – براد پیت – مت دیمون – سوفیا ورگارا

مدت زمان: 100 دقیقه

درجه نمایشی: PG

ژانر: انیمیشن / کمدی / خانوادگی / موسیقیایی

امتیاز: 6

محصول سال 2011

خلاصه داستان و توضیحات

پس از پنج سال که از اولین اکران عمومی انیمیشن پاهای شاد می گذرد قسمت دوم این فیلم تحت عنوان پاهای شاد دو روانه ی اکران عمومی سینماهای آمریکای شمالی و اروپا شده است. پاهای شاد از هر حیث انیمیشن موفقی بود. جورج میلر, تهیه کننده, سناریست و کارگردان پاهای شاد, در سال 2007 جایزه ی اسکار بهترین فیلم بلند داستانیِ انیمیشن را از آن خود ساخت. حالا پس از یک مدت نسبتا طولانی شاهد به نمایش درآمدنِ انیمیشنی از همین فیلمساز صاحب نام هستیم که متاسفانه کمتر نشانی از انیمیشن موفق قبلی اش دارد. نقدهای نوشته شده بر فیلم پاهای شاد دو نیز عمدتا منفی است. فیلم گرچه از حیث فنی و تکنیکی واجد ارزش است اما نه کاراکترهای جذابی برای عرضه دارد و نه داستان جذابی برای درگیر ساختن تماشاگران در فیلم.


              

ادامه مطلب ...

تصاویری از یک مکان مذهبی ترسناک

نجا لوکیشن یک فیلم ترسناک نیست. شاید باورتان نشود اما اینجا مکانی مذهبی یعنی یک کلیسا در شهر «  کونتااورا » در چک است. این کلیسا در قرن هفدهم میلادی پس از جنگ‌های ۳۰ ساله ساخته شد. استخوان‌های بیش از چهل هزار نفر از کشته شدگان این جنگ‌ها در این کلیسا مورد استفاده قرار گرفته و کلیسا با این استخوان‌ها تزیین شد. به همین دلیل این  صومعه قدیمی نامش به کلیسای استخوان تغییر یافت.

 برای دیدن عکس ها...خودتون میدونین دیگه برین ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

تفاوت بالا شهر با پایین شهر(واقعی)

کل مقایسه در دو عکسه برین ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

شباهت عجیب با ایت الله جنتی!

 همان طور که میدانید کشور ما میزبان همایش بین المللی بیداری اسلامی بود.

میهمانان زیادی از کشور های مختلف در این همایش حضور داشتند.

اما یکی از میهمانان مصری ما شباهت زیادی با ایت الله جنتی داشت.

برای دیدن عکس به ادامه ی مطلب برین

 

ادامه مطلب ...

پیر ترین دانشجو!

3

سریع بیاین ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

فرق ارایشگاه زنان و مردان

من حرفی نمیزنم.خودتون قضاوت کنین.

تست هوش2

اینم چن تا معمای تصویری برای سرگرمی......!



آسون بود!!!!؟؟؟؟؟؟


اگر آسون بود اینو داشته باشین.......





راه حل در ادامه مطلب.....!

ادامه مطلب ...

طنز پـَ نـه پـَ - سری جدید (بهمن)


بچه ۲۴ ساعت نیست به دنیا اومده ، برگشته بهم میگه نمیتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میتونه پشتک بزنه !
* * * * * * * * * * * * *
خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !

* * * * * * * * * * * * *


گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !


* * * * * * * * * * * * *


سگ خریدیم اندازه خر ، بستیمش توی باغ ! اومده میگه اینو خریدید واسه امنیت ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خریدیم باغو بیل بزنه !


* * * * * * * * * * * * *


بهش گفتم سی دی مادربردت رو بده کار ضروری دارم ؟ رفت خونه و بعد دو ساعت اومده میگه همونی که روش نوشته Gigabyte ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ همونی که نوشته گلچین شاد بندری ۹۰ !


* * * * * * * * * * * * *


بهش گفتم هفته بعد تولدمه ! گفت یعنی باید کادو بخرم واست ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم اطلاعات عمومیت بالا بره !


* * * * * * * * * * * * *

از این زنبور خرکیا دستمو نیش زده ، اومده میگه نیشت زد ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ نازم کرد !


* * * * * * * * * * * * *



داریم میریم پیست اسکی ! میبینه روی باربند وسایل اسکی بستیم باز میگه دارید میرید اسکی ! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم میریم منچ بازی کنیم اون وسایل هم نکات انحرافی هستن !


* * * * * * * * * * * * *

مادربزرگم آلزایمر گرفته ! فامیلمون میگه اثرات پیریه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بسوزه پدر عاشقی !


* * * * * * * * * * * * *



رفتیم امتحان رانندگی ! یارو نشست پشت فرمون و تا اومده استارت بزنه ماشین ۲ متر پرید جلو ! سرهنگ به یارو گفت برو پایین ! گفت یعنی رد شدم ؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ شما ندید قبولی !


* * * * * * * * * * * * *


داره بارون میاد به مامانم میگم سقف سوراخه ! میگه داره آب میچکه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داره ازش هوا میره بیرون !


* * * * * * * * * * * * *


یارو با صورت رفته توی تیر چراغ برق ، نصف صورتش خراشیده شده ؟ برگشته میگه خیلی معلومه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط از ۱ کیلومتری معلوم نیست !


* * * * * * * * * * * * *


از دماغم داره خون میچکه و بدو بدو دارم میرم طرف دستمال کاغذی ! وسط راه جلومو سد کرده میگه چی شده ؟ خون میاد ؟ دستمال میخوای ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ شیر دماغم خراب شده دارم میرم لوله کش بیارم !

* * * * * * * * * * * * *


رفته تو اتاق پروو لباس رو پوشیده ، اومده بیرون میگه میاد بهم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داره میره ، بدو تا فرار نکرده یه جور از دلش دربیار !


* * * * * * * * * * * * *


از گوگل سایت رو باز کردم ، نوشته آیا میخواهید وارد سایت شوید ! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مثل اینکه زنگو اشتباه زدم با طبقه بالایی کار دارم ، ببخشید دیگه تکرار نمیشه !


* * * * * * * * * * * * *


مامور آمار : شما فرزند خانواده هستید ؟ پـَـــ نــه پـَـــ من پدر خانواده ام ولی خیلی خوب موندم اصلا شکسته نشدم !


* * * * * * * * * * * * *


فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟ گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم !



* * * * * * * * * * * * *

کیف گرفتم دستم همسایه میگه داری میری دانشگاه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم میرم مهد کودک امروز کلاس خمیربازی داریم !


* * * * * * * * * * * * *

لوله کش اومده خونمون میگه لوله های آب چکه میکنن ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ سیمای برقمون سوراخ شدن

ب ای ها باهوش ترینند

 

سلام.بی مقدمه بگم که میخوام ثابت کنم که ب ای ها خیلی باهوشند.

به هر حال ما ادم های درست و حسابی هستیم.خودتون هم میدونین که دو نفر از ما دانشمندان فیزیکند.

اگر فکر میکنید از ما باهوش تر هستید به این سوالات جواب بدین.

1-درکدام جنگ ناپلئون مرد؟ 

2-اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضاشد؟

3-علت اصلی طلاق چیست؟

4-علت اصلی عدم موفقیتها در امتحانات چیست؟

5-چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟

6-چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟

7-اگر یک سنگ قرمز را در دریا بیندازید چه خواهد شد؟

8-یک ادم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟

9-چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟

اگر در یک دست خود سه سیب و چهارپرتقال و در دست

دیگر سه پرتقال و چهار سیب داشته باشید

کلا چه خوهید داشت؟

10-اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار را بسازند

چهارنفر ان را درچند ساعت خواهند ساخت؟

11-چگونه می توانید یک تخم مرغ خام را به زمین بتونی بزنید بدون ان که ترک بردارد؟

اخی!نمیتونین جواب بدین؟عیب نداره بیاین ادامه مطلب

اینقدر به اون عکس کج کج نگاه نکنین.این عکس هیچ ربطی به موضوع نداره

راستی بیاین ادامه مطلب یک چیز بگم شاخ در بیارین! 

ادامه مطلب ...

باز هم....

به نام خدا


سلام عرض می کنم به همه و همه.....و غیره.

چن وقتی بود که مطلب نذاشته بودیم تو سایت.البته منظورم از مطلب نه نرم افزار مطلب بود نه مطلب(!) چون که اولا مطلب اولی رو که باید برین از Mr.Shekarsarai بگیرین. و دوما دومین مطلب

رو نمیشه تو یه صفحه جا داد!

میدونین که اینترنته و هزار تا بد بختی.

ما هم یه شکری خوردیم رکورد چیکنمون رو تو وب گذاشتیم و.....

بماند.

بقول علی وب که جر خورد بروبچ گفتن که کم کم داشتیم بهتون امیدوار میشدیما!!!

فرهود جونم که ماشاا... هزار ماشاا.... سرشون شلوغ هستو رفتن پی بازی.....

با کی و چیش به ما مربوط نیست.

چون برای شروع کار باید خودمونو گرم کنیم از مطالب بی مطلب (ما رو آلبالو گیر اوردی!) شروع می کنیم.


حالا برین تو مطلب!



ادامه مطلب ...

angry birds

مقدمه: از اونجایی که بعدِ از هم پاشیدن کلاس ها و نویسندگان وب (بقول افی جر خوردن!) هیچ کدوم از نویسندگان دیگه مطلب خاصی نمیزاشتن (بخوانید :نمیگذاشتند)، ستاد تشخیص مصلحت وب ب ای ها! (ستموباه!) تصمیم گرفت برای جلوگیری از به چنگ رفتن وب نویسنده جدید استخدام کنه که این طرح یه چند روزی جواب داد اما نهایتا" همونطور که همه انتظار داشتن وب به چنگ رفت. اما بالاخره بنده تصمیم گرفتم این آرمان رو که "این وبلاگ بتونه تا همیشه جایی برای ارتباط داشتن بروبچ سابق ب با هم باشه" رو زنده نگه دارم... . البته این مقدمه هیچ ربطی به مطلب امروز نداشت ولی خوب همینجوری گفتم دیگه... هه هه هه!

***

مطلب اصلی(ایهام ندارد!) اینجاست! :

این پست رو مخصوصا برای دانیال عزیز و جناب آقای حضرت سروش الله مهری علی آبادی(!) گذاشتم. طبق معمول برای دیدن عکسها برین (ایهام ندارد!) تو ادامه مطلب( بازم ایهام ندارد!)

ادامه مطلب ...