ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

کاریکاتور های رمضان

برای دیدن کاریکاتورها به ادامه مطلب برید.
ادامه مطلب ...

تمیز ترین شهر های جهان

رده بندی زیر 10 شهر از تمیزترین شهرهای جهان را نشان می دهد که این رتبه بندی از سوی مجمع کشورهای عضو اکو و بر اساس ذخایر آب آشامیدنی، چگونگی دفع زباله مواد زائد، فاضلاب شهری، آلودگی هوا و تراکم ترافیک بدست آمده است.-1ولینگتون ، نیوزیلند



-2
مینیاپولیس ، امریکا



-3
اسلو ، نروژ



-4
هونولولو ، هاوایی

...بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

شکار

بچه ها می خواستم از یه رکورد زنی در هفته گذشته صحبت کنم   

یکی بود یکی نبود غیر از شکار هیچکس نبود زیر گنبد کبود یه شکار نشسته بود 

بله بچه های عزیز داستان از اونجا شرو می شه که ما سر کلاس شکار بودیم که طبق معمول نصف بچه ها خواب بودن و فقط دو سه نفر از جمله فلک (فلکیان ) بیدار بودن و همه ی بچه ها چشم امیدشون به من بود که وقتو به .. بدم و شکار خودش این فرصتو به ما ( منو علی و و جواد و..) داد شکار توی درس دادن یهو گفت به قول آرمین دززگاه الکترو فتو متر که من یهو گفتم اینو ایران می سازه که بحث شیرین اقتصاد ایران شروع شد و از دززگاه الکترو فتو متر تا آفتابه رفتیم و به نوبت سوالات چرت و پرت تعاونی خودمونو می پرسیدیم و عرفانم وظیفه ی خنده و شلوغ کردن کلاسو به عهده داشت و بقیه ی بچه ها هم به صورت هماهنگ می خندیدن و 30 دقیقه که خودمون زمان گرفتیم وقتو گرفتیم و بازم می تونستیم ادامه بدیم ولی دیگه زنگ بود شکارم که تازه فهمیده بیود چی شده برای ین که ضایه نشه مسله ای که نصفشو گفته بود بقیشو گفتو زنگ خورد و بچه های ب مقیم جیم تبدیل به قهرمانان ملی جیم شده بودن و تو زنگ دوم هم که مثلا شکار فهمیده بودو نمی خواست  به ما میدون بده با این حال  15 دقیقه دیگه هم وقت رو گرفتیم و شکارو ناک اوت کردیم و وسط رینگ خوابوندیم شکار بیچاره هم که نمی دونست از کجا خورده از کلاس رفت بیرون و یه بار دیگه قهرمانان ب ای مقیم جیم افتخار آفرینی کردن و در حرکت یه ضرب رکورد زدیم و در حرکت دوم هم رکورد زدیم  قصه ی ما به سر رسید شکاره به خونش نرسید

ضر اضافی که خودم زدم!!!!!

سلام به بروبچ خودمون از حنان بخاطر تمام زحمت هایی که برای وبلاگ کشید ممنونم و بخاطر نظر سنجی ای که راه انداخت متاسفانه اعضای سایت ما از هم پایشید (جر خورد) ولی ما بخاطر ارق ب ای که داشتیم و داریم این سایتو رو پا نگه داشتیم حالا قراره یه اتفاقاتی بیفته مثل اینکه قرار بود انجمن سایت راه بیفته نه انجمن خاشان جوان و قرار بود برای سایت تبلیق بزاریم که درامد زایی شه و پولش صرف خریدن دامین برای سایت شه که نشد از سینا می خوام که این کارو انجام بده ولی مثل اینکه اثباب کشی دارن و مشکل داره خب بگذریم من یه مدت دیگه فیلم بی هوش شدنم تو کلاس فیزیولوژیه مدرسه رو میزارم خب بالاخره فیلم ما هم درومد دیگه چی بکنیم !!!!!!!!! ولی حالا یه مطلب میزارم برین حالشو ببرین  

تلفن زنگ می خورد :


گفتگوی دو دختر پای تلفن:

سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم... می بینمت خوشگم... بوس بوس

گفتگوی دو پسر پای تلفن:
بنال... بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر


بعد از قطع کردن تلفن :

دخترها:
واه واه واه !!! دختره ایکپیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد

پسرها:
بابا عجب بچه باحالیه این حمید خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه

تفکر بسیار جالب و خنده دار از نوع ایرانی در آمریکا !!




وقتی شمارش از بلندگو اعلام شد بلند شد و پیش کارشناس بانک رفت و گفت که برای مدت دو هفته قصد سفر تجاری به اروپا را داره و به همین دلیل نیاز به یک وام فوری بمبلغ ۵۰۰۰ دلار داره. »»»


کارشناس نگاهی به تیپ و لباس موجه مرد کرد و گفت که برای اعطای وام نیاز به قدری وثیقه و گارانتی داره.. و مرد هم سریع دستش را کرد توی جیبش و کلید ماشین فراری جدیدش را که دقیقا جلوی در بانک پارک کرده بود را به کارشناس داد و رئیس بانک هم پس از تطابق مشخصات مالک خودرو بالاخره با وام آقا موافقت کرد آنهم فقط برای دو هفته.»»»


کارمند بانک هم سریع کلید ماشین گرانقیمت را گرفت وماشین به پارکینگ بانک در طبقه پائین انتقال داد.»»»

خلاصه مرد بعد از دو هفته همانطور که قرار بود برگشت ۵۰۰۰ دلار + ۱۵٫۸۶دلار کارمزد وام رو پرداخت کرد.»»»

کارشناس رو به مرد کرد و از قول رئیس بانک گفت :” از اینکه بانک ما رو انتخاب کردید متشکریم” و گفت ما چک کردیم ومعلوم شد که شما یک مولتی میلیونر هستید ولی فقط من یک سوال برام باقی مانده که با این همه ثروت چرا به خودتون زحمت دادین که ۵۰۰۰ دلار از ما وام گرفتید؟»»»


ایرونی یه نگاهی به کارشناس بیچاره کرد و گفت: تو فقط به من بگو کجای نیویورک میتونم ماشین ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری رو برای ۲ هفته و فقط با ۱۵٫۸۶ دلار با اطمینان خاطر پارک کنم؟!»»»
حالا فرض کنید این کارو می خواست تو ایران بکنه باید ۴ سال برای یه وام صبر می کرد

رفتار آقا پسرای دانشجو از ترم اول تا آخر (طنز)

دونم ما هنوز دانشگاه نرفتیم ولی تفاوت ترم اولی با ترم آخری مثل اول راهنمایی با سوم راهنمایی می مونه حالا هم یه مطلب هم درباره همین موضوع گذاشتم 

 

ترم اول (ترم جو گیریدگی):الو سلام مامانی. منم هوشنگ.
وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه. وای خدا خوابگاه رو بگو.
وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن
و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده؛ تنم مور مور میشه...
راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.
دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشس!
لامصب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!!
پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان!

ترم دوم (ترم عاشق شدگی):

آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام باهات ازدواج کنم ...
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم...

ترم سوم (ترم افسردگی):

الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم آخه اولین عشقم بود حالا هم دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش و راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام ...
دیگه خسته شدم از دنیای وانفسا

ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):

الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم ...
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بهت زنگ میزنم ...

الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم!
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو...

ترم پنجم (ترم مشروطه گی):

الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، 2 نمره بهم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم شدید، دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد ...
اگه این مورد مشروط پشروطه ما اوکی بشه قول میدم جبران کنم ...

ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :

الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست. خرج پروژه ام شد!!!

ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):

خودتون دیگه سیر تا پیازشو حدس بزنین دیگه ...

ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):
الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا ...
ای وای بر من؛ کی میره اینهمه راهــــو ...

آیا می دانستید؟!

آیا میدانستید که: قویترین ماهیچه بدن، ماهیچه زبان است؟


آیا میدانستید که:  خرسهای قطبی چپ دست هستند؟


آیا میدانستید که: ادیسون از تاریکی می ترسیده است ؟


آیا می‌دانستید که: ریشه کلمه "Cemetry" (قبرستان) در حقیقت کلمه یونانی "Koimetirio" به معنی "خوابگاه" است؟


آیا میدانستید که: پشه ها دندان دارند؟



آیا میدانستید که: امکان ندارد بتوانید آرنج خود را لیس بزنید؟



آیا میدانستید که: 80% افرادی که این مطلب را میخوانند سعی می کنند آرنجشان را لیس بزنند؟




طبیعت

این عکس های طبیعت رو نگاه کنید!

قشنگ نیس؟

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بچه های ناز(1)

خیلی نازن! نه؟

بقیشم تو ادامه مطلبه!

ادامه مطلب ...

پیرزن و مناره کج

می گویند حدود ٧٠٠ سال پیش، در اصفهان مسجدی می ساختند . روز قبل از افتتاح مسجد، کارگرها و معماران جمع شده بودند و آخرین خرده کاری ها را انجام می دادند .

 پیرزنی از آنجا رد می شد، وقتی مسجد را دید به یکی از کارگران گفت: فکر کنم یکی از مناره ها کمی کج! 

 کارگرها خندیدند. اما معمار که این حرف را شنید، سریع گفت: چوب بیاورید! کارگر بیاورید! چوب را به مناره تکیه بدهید فشار بدهید

فششششششااااررر..............!!!

 و مدام از پیرزن می پرسید: مادر، درست شد؟

 مدتی طول کشید تا پیرزن گفت: بله! درست شد!!! تشکر کرد و دعایی کرد و رفت .... 

 کارگرها حکمت این کار بیهوده و فشار دادن مناره را پرسیدند؟  معمار گفت: اگر این پیرزن، راجع به کج بودن این مناره با دیگران صحبت می کرد و شایعه پا می گرفت، این مناره تا ابد کج می ماند و دیگر نمی توانستیم اثرات منفی این شایعه را پاک کنیم .......

 

این است که من گفتم در همین ابتدا جلوی آن را بگیرم

 

فرش گل

عکس های فرش گل در ایتالیاست

امیدوارم خوشتون بیاد

بقیه هم تو ادامه مطلبه


ادامه مطلب ...

استادیوم های قطر برای جام جهانی 2022

اینم یک سری عکس از استادیوم های جام جهانی 2022 قطر ، حتما ادامه مطالب رو ببینین کلی عکسم اونجاست.


بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

اصطلاحات بروبچ

شرح بعضی اصطلاحات پر کابرد بچه ها:

بــــله:جای خاصی نداره و هر جا می تونه مورد استفاده قرار بگیره

جان .......  :برای مواردی که خیـــــــــــــــــلی هیجان زده می شوید !(بر اثر ....)

آورین! : برای تایید موردی

"هفتا ایت الله نام ببر " : نمیشه زیاد توضیح داد !

جابه جایه : به معنی حله,okay,مشکلی نیست(سو تفاهم نشه!)

هی وای مـــــــن : برای مواردی که باز هم هیجان زده شده اید .(بر اثر خبر بد)

چی ...... :این برای زمانی هست که از موضوعی تعجب می کنید.

تو ......... : برای مواردی که با نظر کسی مخالفید!

خاشان شمال

انجمن خاشان شمال عضو فعال می پذیرد!

سلام سلام ســـــــــــــــلام

انجمن خاشان شمال از فردا به طور رسمی کار خود را آغاز می کند.



بدین منظور از خاشان عزیز دعوت به عمل می آید تا در انجام این مهم ما را یاری دهند.

برای اطلاعات بیش تر به سایت www.khashan.sarkari.com مراجعه فرمایید.