ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

یک داستان حماسی

امروز میخام یه داستان حماسی از بروبچ خودمون تو اردو بنویسم که به 2 بخش تقسیم میشه (به تقلید از ......) 

 

بخش اول در اردو: 

ما به اردوگاه رسیدیم.بعد از تخلیه بار (!) به سمت سالن حرکت کریم.آتش استرس در قلبها موج میزد و موج نگرانی در تمام وجود شعله میکشید(یا بر عکس!).ما در بازی اول با قهرمان سابق یعنی تیم ملی الف افتادیم.بچه ها همه هول کرده بودند که........ ناگه ز کمین گاه یکی سخت کمانی/شوتی ز قضای بد بگشاد بر آن راست (آن = دروازه الفی ها).که آن کماندار کسی نبود جز عرفان! خلاصه ما اون بازیو بردیم.

سپس ما تیم دوم ج را شکست دادیم و با افتخار از گروه بعنوان تیم اول بالا آمدیم. در نیمه نهایی ما با تیم دوم خودمان افتادیم که انصافا قشنگ بازی کردن. ما ابتدا یه گل عقب افتادیم اما درست هنگامی که همه امید ها به یاس تبدیل شده بود دلاوری سوار بر اسب سفید و بالدارش پگاسوس دروازه تروا ( تیم حریف) را در هم شکافت و آن دلاور کسی نبود جز......خودم! (چرا دارم کتابی مینویسم؟!؟!)

در فینال هم ما با (ج) افتادیم که اونا رو 6 بر 1 ترکوندیم! اونا هی با زمین و زمان دعوا میگرفتن و ما هی گل میزدیم! البته بقول آرین اونا هنوزم معتقدن که: زمین کج بود. پام میخارید. هوا بد بود و ... 

بخش دوم بعد از اردو: 

ما وقتی رشت رسیدیم اول رفتیم پیتزا خوردیم بعد رفتیم پارک شهر گشتیم بعد رفتیم بستنی خوردیم بعد رفتیم خونه بعد رفتیم.......  ( البته ما هیچ جایی نرفتیم!)

بخش سوم جمع بندی:  

دودورودودو ب - دودورودودو ب - دودورودودو ب - دودورودودو ب -دودورودودو ب 

 

  JUST B  

JUST B

 

عذرخواهی  

همونطور که ما قبلا گفتیم قهرمانی برامون اونقدر مهم نبود و نیست که بیایم تو وب و با آب و تاب دربارش مطلب بنویسیم و تو بوق کرنا کنیم که ای جهانیان ما قهرمان شدیم! اما وقتی الفی ها اونجوری کردن ما هم گفتیم عقب نمونیم و قهرمانیمون رو بگوش جهانیان برسونیم. اگر هم در این متن بدون حق کپی رایت از لحن یا جمله کسی استفاده شد یا  کسی از این متن دلخور شد  میتونه در دادگستری کل کلاس سوم ب یک دادخواست تنظیم کنه. حتما رسیدگی میشه. 

با تشکر(امیدوارم جنبه شوخی داشته باشین!)

آفتاب




 آفتابی است.

روز اردو سال سومی ها .

خدا را شکر.

به لینک زیر برای اطلاعات بیشتر می تونید برین.

اینترنت ملی = بدبختی =no facebook


رضا تقی پور در حاشیه نشست هم‌اندیشی و راهبردی طرح ملی خرید اعتباری (میزان) در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما،در پاسخ به خبر نگار اقتصادی فارس در خصوص شبکه اینترنت ملی گفت: “طبق برنامه ریزی زمان‌بندی شده چارچوب کلی این شبکه تعیین شده است و طراحی مفهومی آن نیز به پایان رسیده است.”

وی ادامه داد: اجرای جزئی این شبکه نیز در شهریور ماه سال گذشته صورت گرفت همچنین در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی برای برقراری ارتباط بین دفاتر خود از اینترنت ملی استفاده می‌کنند و همچنین برخی از مدارس نیز از اینترنت ملی استفاده می‌کنند.

وی افزاود تاکنون به کاربران خانگی اینترنت ملی ارائه نمی‌شد و شاید به این دلیل برای مردم ملموس نبوده است اما از ابتدای شهریور امسال اینترنت ملی جایگزین شبکه اینترنت جهانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت، هم‌اکنون متقاضیان اینترنت ملی (اینترانت کشوری) می‌توانند برای اخذ این سرویس به مخابرات‌ استانی مراجعه نمایند.
 
وزیر ارتباطات در ادامه تأکید کرد: از شهریور سال جاری نیز شرکت‌های ارائه دهند سرویس‌های اینترنت تنها می‌توانند اینترنت ملی یا همان اینترانت کشوری را ارائه دهند.

به گفته وی این شبکه طبق پیش بینی‌ها ظرف دو یا سه سال آینده به شکل مطلوب خواهد رسید.

تقی پور افزود: با اجرای این شبکه اینترنت و سرویس‌های متنوع اینترنتی ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می‌گیرد. همچنین مباحثی چون امنیت و حفظ اطلاعات در درون کشور نیز با اجرای اینترنت ملی تحقق می‌یابد.

وی پایدار کردن شبکه اینترنت ملی و استفاده از اطلاعات ذخیره شده در آینده را از دیگر مزیت‌های آن دانست.

قهوه تلخ

من معتاد قهوه ی تلخ هستم

عکس face book 2

می تونید برای دیدن Edit شده ی این عکس به ادامه مطلب برید البته فکر نکنم همه خوششون بیاد!!

ادامه مطلب ...





2011 best cars

بهترین ماشین سال در همه چیز

بقیه ماشین ها را به صورت تخصصی می توانید در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب ...

کلمه عبور

کلمات عبور شما چقدر شکننده اند
ارها از اهمیت انتخاب کلمات عبور مطمئن و روش‌های ساخت رمزهای محکم صحبت شده و اینکه چگونه هکرها می‌توانند رمز شما را کشف کنند. اشاره سلمان جریری به مطلب Business Week در اهمیت انتخاب یک پسورد خوب و محکم و مدت زمانی که طول خواهد کشید تا یک هکر آن را بشکند آنقدر خوب بود که حیفم آمد چیزی در این مورد ننویسم. بیزینس‌ویک این نکته را بازگو می‌کند که کلمات عبور ساده‌ای که انتخاب می‌شوند چقدر می‌توانند شکننده باشند.
guess the password
می‌بینید که هرچه طول پسورد انتخابی بلندتر و ترکیب بین حروف کوچک + بزرگ + اعداد و سمبل‌ها پیچیده‌تر باشد پسورد محکم‌تری خواهید داشت. در جداول این صفحه انواع پسوردها و مدت زمانی که یک کامپیوتر نیاز دارد تا یک پسورد را حدس بزند نشان داده شده است.
how secure is my password
اگر دوست دارید بدانید که پسورد شما چقدر مطمئن است و چقدر طول می‌کشد تا توسط یه کامپیوتر معمولی شکسته شود به سایت How secure is my password بروید، فقط رمز خود را در سایت بنویسید تا مدت زمان لازم برای شکستنش را به شما بدهد. سایت The Password Metter هم سایت خوبیست که درصد پیچیدگی پسوردهایتان را می‌سنجد، اینطور متوجه می‌شوید که این پسورد چقدر قابل اطمینان است.

عکس های کاغذی

عکس های کاغذی دیگر را می توانید ادامه مطلب ببینید .


ادامه مطلب ...

عکس های کاغذی


عکس های کاغذی باحال در ادامه مطلب


SaliJooN.Info


ادامه مطلب ...