ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

عکس های خنده دار2

یکی منو بگیره ...!


خانم وووولم کن خف خفم کررردی..!


عجب ..! میگن تکنولوژی پیشرفت کرده ما عقبیم!


تو هم ؟!
تو که هنوز دهنت بوی شیر میده..!

دزدان دریایی کارائیب 5

به نقل از رویترز ، قسمت چهارم مجموعه فیلمهای "دزدان دریایی کارائیب"، با نام " دزدان دریایی کارائیب و موجهای بیگانه" هنوز اکران نشده است اما تری روسیو ، فیلمنامه نویس این مجموعه فیلمها ، فیلمنامه پنجمین قسمت این فیلمهای دنباله دار سود آور را به کمپانی دیزنی تحویل داده است.

بنا به گفته روسیو ، فیلمنامه قسمت پنجم "دزدان دریایی کارائیب " آخر هفته گذشته به کمپانی دیزنی تحویل داده شده است اما هنوز نامی برای این قسمت ، انتخاب نشده است. روسیو، فیلمنامه چهار قسمت قبلی این مجموعه فیلمها را با همکاری تد الیوت نوشت بود اما در نگارش فیلمنامه قسمت پنجم از الیوت کمک نگرفته است و آن را به تنهایی نوشته است.

کمپانی دیزنی که از فروش سه قسمت اول این فیلمهای دنباله دار، حدود ۳ بیلیون دلار بدست آورده است و به احتمال زیاد از فروش فیلم چهارم این مجموعه نیز سود کلانی کسب خواهد کرد ، برای ساخت یک قسمت دیگر از این فیلمهای دنباله دار بسیار مشتاق است. فیلم" دزدان دریایی کارائیب ۴" اولین فیلم سه بعدی این مجموعه است که در تاریخ ۲۰ می در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

بنا به گفته یک منبع خبری ، کمپانی دیزنی کارگردانی قسمت پنجم این پروژه را نیز مانند قسمت چهارم به راب مارشال پیشنهاد کرده است. سه قسمت اول این مجموعه را گور وربینسکی کارگردانی کرد اما کارگردانی "دزدان دریایی ۴" به عهده راب مارشال گذاشته شد.

اما سئوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا جانی دپ قرارداد همکاری در قسمت پنجم این مجموعه را امضا ء خواهد کرد؟ جانی دپ در این باره می گوید:"من هنوز فیلمنامه جدید تری روسیو را نخوانده ام اما از اینکه دوباره نقش کاپیتان جک اسپارو را بازی کنم ، بدم نمی آید."

اما این بازیگر مشهور هالیوود دلش نمی خواهد با این سرعت به پروژه "دزدان دریایی کارائیب" باز گردد . او برای ساخت قسمت دوم و سوم "دزدان دریایی" که بدون هیچ وقفه زمانی و پشت سر هم ساخته شد ، برنامه بسیار فشرده و سختی را پشت سر گذاشت تا این فیلمها طبق زمانبندی اعلام شده از سوی کمپانی در تابستان ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ اکران شوند اما در حال حاضر اصلا" دوست ندارد چنین برنامه فشرده ای را دوباره تجریه کند.

عکس های خنده دار

پیش پیش پیش

بابایی ! خوابیدی؟؟؟!!!


بچه ها یه خورده دیگه معطلش  کنید....!


ژیمیناستیک کار می کنی؟؟!

مواظب دامنت باش.....!


شکمو برم!!

یخوده باید لاغر کنی!! ولی خودمونیم عجب بدن سازی هستیا!


فیلم های پرفروش سینمای جهان در هفته گذشته

Fast Five
فیلم «
Fast Five» در اولین هفته از نمایش با فروش ۸۶,۱۹۸,۷۶۵ دلار مقام اول جدول پرفروشترین ها را کسب کرد.هزینه تولید این فیلم نزدیک به ۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : اکشن، درام، جنایی

کارگردان: Justin Lin
فیلم‏نامه:
Chris Morgan, Gary Scott Thompson
ناشر فیلم:
Dark Side Productions, Original Film
زمان:
۱۳۰ دقیقه

بازیگران اصلی:

Vin Diesel  …  Dominic Toretto 
Paul Walker  …  Brian O’Conner 
Jordana Brewster  …  Mia 
Tyrese Gibson  …  Roman 
Ludacris  …  Tej 
Matt Schulze  …  Vince 
Sung Kang  …  Han 
Gal Gadot  …  Gisele 
Tego Calderon  …  Leo 
Don Omar  …  Santos 
Joaquim de Almeida  …  Reyes 
Dwayne Johnson  …  Hobbs 
Elsa Pataky  …  Elena 
Michael Irby  …  Zizi 
Fernando Chien  …  Wilkes

خلاصه فیلم:

دومینک خلافکار سابقه داری که توسط پلیس دستگیر شده بود، حالا توسط دادگاه به تحمل ۲۵ سال زندان محکوم شده است. اما برایان و میا تصمیم می گیرند تا دومینک را دوباره در کنار خود داشته باشند و به همین دلیل به اتوبوس حامل دومینک حمله می کنند و موفق می شوند تا او را فراری دهند. حالا دومینک بار دیگر یک تیم تشکیل داده و این بار قصد دارد تا به یک قطار که عازم ریودوژانیروی برزیل است  حمله کند تا بتوانند سه ماشین فوق العاده ایی که در این قطار است را سرقت کند اما دومینک و افرادش متوجه می شوند که با انجام این کار از طرفی باید با دلال های مواد مخدر بزریل و همچنین یک مامور فدرال سرسخت به نام هابس مبارزه کنند و …

 

Rio
انیمیشن «
Rio» در سومین هفته از نمایش با فروش ۱۴,۷۸۷,۸۳۶ دلار، مقام دوم جدول پرفروش ترین ها را کسب کرد و فروش کلی خود را به ۱۰۴,۰۱۴,۷۵۱ دلار رساند.

 

Madea’s Big Happy Family
فیلم «
Madea’s Big Happy Family» در دومین هفته از نمایش با فروش ۹,۸۶۰,۹۲۹ دلار سوم شد و فروش کلی خود را به ۴۰,۸۹۱,۰۴۳ دلار رساند.

 

 

Water for Elephants
فیلم «
Water for Elephants» در دومین هفته از نمایش با فروش ۹,۳۴۲,۴۱۳ دلار چهارم شد و فروش کلی خود را به رقم ۳۲,۴۸۰,۲۱۴ دلار رساند.

 

Prom

فیلم «Prom» در اولین هفته از نمایش با فروش ۴,۷۱۲,۶۳۸ دلار مقام پنجم  جدول پرفروشترین ها را کسب کرد.هزینه تولید این فیلم نزدیک به ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار برآورد شده است.

سبک فیلم : کمدی، درام   
کارگردان:
Joe Nussbaum
فیلم‏نامه:
Katie Wech
ناشر فیلم:
Rickshaw Productions, Walt Disney Pictures
زمان:
۱۰۳ دقیقه

بازیگران اصلی:

Aimee Teegarden  …  Nova Prescott 
Thomas McDonell  …  Jesse Richter 
DeVaughn Nixon  …  Tyler Barso 
Danielle Campbell  …  Simone Daniels 
Yin Chang  …  Mei Kwan 
Jared Kusnitz  …  Justin Wexler 
Nolan Sotillo  …  Lucas Arnaz 
Cameron Monaghan  …  Corey Doyle 
Kylie Bunbury  …  Jordan Lundley 
Joe Adler  …  Rolo 
Janelle Ortiz  …  Ali Gomez 
Jonathan Keltz  …  Brandon Roberts 
Nicholas Braun  …  Lloyd Taylor 
Raini Rodriguez  …  Tess Torres 
Christine Elise  …  Sandra Richter

خلاصه فیلم:

چند گروه دبیرستانی خود را برای مراسم پایان سال و جشن فارغ التحصیلی دبیرستان آماده می کنند و برای این که در این جشن بهترین باشند باید با تمامی مشکلات و اتفاقاتی که در سر راهشان قرار می گیرند مبارزه کنند.

 

 

آیا واقعاً حقوق زن ها پایمال شده است ؟

آیا واقعاً حقوق زن ها پایمال شده است ؟
از کودکی شروع میکنیم :


در کودکی:
پسرها هر وقت شیطنت میکردند یک سیلی محکم صورتشان را نوازش میکرد
دخترها هر وقت شیطنت میکردند یک ضربه فانتزی به ماتحتشان میخورد.
خودتان قضاوت کنید : کدام ضربه درد بیشتری دارد؟


روزهای جمعه که مدرسه ها تعطیل بود :
پسرها برای خرید نان مجبور به بیگاری در صف نان بودند
دخترها کنار عروسک هایشان لالا میکردند


هنگامی که کارنامه ها را به دست والدین محترم میدادند :
پسرها شدیداً بخاطر نمرات پایین سرکوفت می خوردند و البته گاهی هم ممنوع شدن از مشاهده کارتون
دخترها هیچی نمیشدند . چون قرار بود در آینده ازدواج کنند و نان آور خانه هم نخواهند بود


هنگامی که پدر خانواده شب به منزل می آمد :

پسرها فرار میکردند و یه گوشه ای میخزیدند تا چغولی های مادر ، کار دستشان ندهد
دخترها به بغل پدر میپریدند و چپ و راست قربون صدقه میشنویدند


روز اول مهر ماه که مدرسه ها باز میشد :
پسرهای عزیز کله هایشان را با نمره ۴ میزدند و مزین به لغت نامانوس کچل میشدند
دخترها فقط به پسرها میگفتند : چطوری کچل ؟


در ۱۸ سالگی :
پسرها تمام اضطراب و دلهره شان این است که دانشگاه قبول شوند و سربازی نروند و ۲ سال از زندگیشان هدر نرود
دخترها ورودشان به پادگان طبق قانون ممنوع است .


در دانشگاه : پسرها همان روز اول عاشق میشوند و گند میزنند به امتحان ترم اولشان و مشروط میشوند
دخترها فقط در بوفه مینشینند و به پسرهایی که زیر چشمی به آنها نگاه میکنند افاده میفروشند


در هنگام نمره گرفتن : پسرها خودشان را جر میدهند تا ۹٫۵ آنها ۱۰ شود و باز هم استاد قبول نکرده و در آخر می افتند
دخترها فقط پیش استاد میروند و یک لبخند میزنند و نمره ۴٫۵ آنها به ۱۷ تبدیل میشود.


در کافی شاپ : پسرها حساب میکنند.
دخترها میگویند : مرسی!


در مخ زدن : پسرها باید دلقک بازی در بیاورند تا طرف تازه بفهمد که وجود دارند ، دو ساعت منت بکشند تا طرف تلفن را بگیرد ، هفته ها برنامه ریزی کنند تا طرف قرار بگذارد ، ساعت ها باید خالی ببندند تا طرف خوشش بیاید و هنگام بهم خوردن رابطه ماه ها و در مواردی دیده شده است که سالها در هوای دلگرفته پاییز پیپ بکشند و قهوه بنوشند و هی آه بکشند .
دخترها فقط کافی است که یه لبخند بزنند و چشم ها را نازک کرده ، لبها را غنچه و سری به سمت موافق تکان دهند و هرگاه رابطه بهم خورد فقط میگویند فدای سرم.


هنگام خواستگاری : پسرها باید خانه ، ماشین ، شغل مناسب ، مدرک دهن پر کن ، قد رشید ، هیکل خوش فرم ، خوشتیپ و هزارتا کوفت و زهر مار داشته باشند و پشت سر هم از موفقیت ها و اخلاق خوب و …. برای عروس خانم بگن و احتمالا انگشتری برای نشون کردن در دست سرکار علیه عروس خانم بکنند
دخترها فقط کافی است بنشینند و لام تا کام حرف نزنند


هنگام ازدواج : پسرها باید شیربها ، مهریه ، خرید عروسی ، جواهرات گوناگون ، جشن و سالن و … را از سر قبر پدرشون تهیه کنند
دخترها فقط باید جهیزیه بدهند که احتمالا به دلیل شروع خرید جهزیه از اوان کودکی همش بنجل شده و آقای داماد باید با تحمل هزارتا منت آنها را قبول کرده ، دور ریخته و یه سری جدید بخرد


هنگام زندگی عشقولانه دو نفره:پسرها باید بگویند : چشم ، و البته اگر هم نگویند دو قطره اشک کنار چشمان مژگان خانم ها آنها را وادار به چشم گفتن میکند
دخترها هم باید دستور بدهند و دیگر هیچ.


کار کردن : پسرها مثل سگ پا سوخته باید از صبح خروس خوان تا آخر شب کار کنند و همش تو فکر غرولند مدیر و قسط عقب افتاده بانک و قبض برق و آب باشند و در آخر نعششان را با بدبختی به خانه برسانند
دختر ها فقط کافی است که کلید ماشین لباس شویی ، کلید ماشین ظرفشویی و کلید مایکرو فر را فشار دهند و در حالیکه ناخن هایشان را مانی کور میکنند با مادرشان در مورد رنگ موی دختر خاله جاری عمه خانم فرخ زمان خانم بحث و تحلیل علمی داشته باشند …

عکس های عروسی سلطنتی بریتانیا ۲۰۱۱ ( بخش ۲)

اینجا یه سری دیگه عکس که بعد از رفتن ویل و کیت از بالکنی و درون کاخ و پس از پایان مراسم گرفته شده رو گذاشتم. ( عکس هایی که کمتر از ۲۴ ساعت از گرفتنشون میگذره...داغ داغ!!!)

ادامه مطلب ...

عکس های عروسی سلطنتی بریتانیا ۲۰۱۱

حتما میدونین که امروز بعد سی سال دوباره تو بریتانیا عروسی سلطنتی بود و مردم هم از پیر و جون ریخته بودن بیرون تا عروس و دامادو ببینن. تو ادامه مطلب چن تا عکس از عروسی سلطنتی شاهزاده ویلیام (نوه ارشد ملکه) و کیت میدلتون ( Kate Middleton ) که از این پس همه اونو  با نام " Catherine, Duchess of Cambridge " خواهند شناخت رو گذاشتم. 

 

نظر یادتون نره!

ادامه مطلب ...

تصاویر پلی وحشتناک که بی انتها به نظر میرسد!!!!

این پل بی انتها در نروژ، ممکن است شما را فریب دهد اما خودروی شما را نه ! 


http://files.tabnak.com/pics/201104/201104020515053817.jpg


http://files.tabnak.com/pics/201104/201104020515051702.jpg

ادامه مطلب ...

بازاریابی به زبان ساده

 

مفهوم بازاریابی از ز بان استاد دانشگاه استنفورد

در دانشگاه استنفورد، استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود
۱) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و می گین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”،
به این میگن بازاریابی مستقیم


۲) شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله یکی از دوستاتون میره پیش دختره ،به شما اشاره می کنه و می گه: ” اون پسر ثروتمندیه، باهاش ازدواج کن”،
به این می گن تبلیغات


۳) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و شماره تلفنش رو می گیرین، فردا باهاش تماس می گیرین و می گین:”من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”، به این میگن بازاریابی تلفنی
 

۴) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله کراواتتون رو مرتب می کنین و میرین پیشش، اون رو به یک نوشیدنی دعوت می کنیین، وقتی کیفش می افته براش از روی زمین بلند می کنین، در آخر هم براش درب ماشین رو باز می کنین و اون رو به یک سواری کوتاه دعوت می کنین و میگین: ” در هر حال، من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج می کنی؟”، به این میگن روابط عمومی


۵) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین که داره به سمت شما میاد و میگه: “شما پسر ثروتمندی هستی، با من ازدواج می کنی؟”، به این می گن
شناسایی علامت تجاری شما توسط مشتری


۶) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و می گین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”، بلافاصله اون هم یک سیلی جانانه نثار شما می کنه، به این میگن پس زدگی توسط مشتری
 

۷) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و می گین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن” و اون بلافاصله شما رو به همسرش معرفی می کنه، به این می گن شکاف بین عرضه و تقاضا


۸) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، ولی قبل از این که حرفی بزنین، شخص دیگه ای پیدا می شه و به دختره میگه: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن” به این
میگن از بین رفتن سهم توسط رقبا


۹) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، ولی قبل از این که بگین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن” ، همسرتون پیداش میشه،
به این میگن منع ورود به بازار


۱۳- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. سعی می کنید به ش کم محلی کنید تا از شما خوش اش بیاد، اون هم فمینیست از آب در می آد و برایِ در اومدنِ چشِ شما دستِ دوست تون رو می گیره و با هم می رن سان فرانسیسکو.
به این می گن اشتباهِ استراتژیک در بازاریابی.


۱۴- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و مؤدبانه یه یه شاخه گلِ سرخ به ش می دید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»، اما اون گل رو توی سرتون می زنه، چون شدیداً استقلالیه.
به این می گن اشتباهِ تاکتیکی در بازاریابی.


۱۵- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ امّا اون پیشنهادِ شما رو قبول نمی کنه، چون که زندگیِ خوبی در کنارِ دوستِ دخترِ عزیزش داره!
به این می گن حق همیشه با مشتری است.


۱۶- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ در همین لحظه ناگهان موبایلتون زنگ می زنه و شما تهدید به مرگ می شید شما هم دمتون رو میذارید روی کولتون و میرید به این میگن ناتوانی در ورود به بازار
 

۱۷- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم ، با من ازدواج کن»؛ همون لحظه یه دختر دیگه که قبلا با همین کلمات گولش زده بودید سروکلش پیدا می شه و رسواتون میکنه
به این میگن تاثیرسوء سابقه در بازار.


۱۸- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ همون لحظه پاتون میره روی پوست موز و جلوی طرف ولو می شید
به این میگن ضایع شدگی مفرط یا فقدان ثبات در بازار.


۱۹- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می خواهید بگید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ که یک هو یک دختر زیباتر از اون رو پشت سرش می بینید فورا مسیر رو عوض می کنید و به سمت دختر جدید می رید.
به این میگن چشمچرانی، نه ببخشید تحلیل لحظه به لحظه بازار.


۲۰- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ اونهم با شعف خاصی برمی گرده و لبخند می زنه، شما که بادیدن چهره ۶۰ ساله اون به اشتباه خودتون پی بردید سرخ و سفید شده و مجبورید برای رهایی آسمون ریسمون ببافید
به این میگن بدبیاری یا خطای بازار


۲۱- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. به جایِ این که جلو برید و بگید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ به مادرتون می گید که با مادرش تماس بگیره و قرار خواستگاری رو بذاره.
به این می گن بازاریابی سنتی.


۲۲- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ اون هم با دوست اش صحبت می کنه و در موردِ شما توضیح می ده و شما با هردوی اونا ازدواج می کنید.
به این می گن بازاریابی دهان به دهان!


۲۳- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، و می خوام کاری کنم که شما در مدتِ کوتاهی به آرزوهاتون برسید. سیستمِ کار به این شکله که شما با من ازدواج می کنید، بعد دوستان و آشنایانِ خودتون رو هم تشویق به این کار می کنید. به ازای هر سه نفر چپ، سه نفر راست که با من ازدواج کنن، شما می تونید … سهم بیشتری از ثروت من ببرین
به این می گن «بازاریابی شبکه ای».


۲۴- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن با توجه به جریانات اخیر ما می تونیم n تا بچه داشته باشیم»؛ اونهم که شدیدا عاشق بچه است موافقت می کنه و با هم یک مهد کودک راه می اندازید.
به این میگن توجه به علاقمندی های بازار


۲۵- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ اون هم می پرسه اگر با تو ازدواج کنم چند تا بچه می خواهی؟ شما می گید هرچی بیشتر بهتر تازگی آزاد اعلام شده و تا ۵۰ میلیون جا داریم!!! اما طرف چشمهاش سیاهی می ره و روی زمین ولو میشه.
به این میگن نقص در مدیریت رشد بازار.


۲۶- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ اونهم موافقت می کنه به شرط اینکه ازش بچه نخواهید. شما که عاشق بچه هستید آنهم بیشتر از دوتا بهتون بر می خوره و به توافق نمی رسید.
به این میگن فقدان تفاهم در عرضه و تقاضا


۲۷- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ اونهم موافقت می کنه اما از شما بیش از دوبچه می خواهد. شما قادر به انجام این کار نبوده و مخالفت می کنید.
به این میگن محدودیت تولید.


۲۸- شما در یک مهمانی، یک دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازش خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن»؛ اونهم موافقت می کنه اما به شما تذکر می ده که بیش از دو بچه دارد. شما هم جا خورده و پا پس می کشید.
به این میگن استهلاک در مواد اولیه!


۲۹-شما در یک مهمانی، دو دخترِ بسیار زیبا رو می بینید و ازشون خوش تون می آد. جلو می رید و می گید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کنید بعد ما می تونیم با هم بیش از دوبچه داشته باشیم »؛ اون هم نگاهی به چشمهای شما میکنه و میگه اینجا که جز من دختر دیگه ای نیست! بعداش هم هیچی نشده سر من هوو می خوای بیاری!
به این میگن نقص کالا در بازار


۳۰- شما در یک مهمانی، دخترِهای بسیار زیبایِ فراوانی رو می بینید و ازشون خوش تون می آد. سرگردان می شید که جلو کدوم برید و بگید: «من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن بعد ما می تونیم با هم بیش از دوبچه داشته باشیم»؛
به این میگن فقدان استراتژی در بازار

 

شخصیت شناسی حیوانات


       حالا نیاید نظر الکی بزارید که یعنی من این حیوونم و ال ...                                                                 


اول فروردین تا 25 فروردین "شاهین"

مقتدر و توانا هستید. معمولاً با مهارتی که در کارها و عمل تان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید.

 

26 فروردین تا 22 اردیبهشت "مرغابی "

برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می خرید، اما با این حال برای شما هدف وسیله را توجیه نمی کند. گاهی بی دقت می شوید، بنابراین ضررهایی می بینید.

 

23 اردیبهشت تا 19 خرداد "قمری"

طبیعتاً آرامش طلب هستید و از یک زندگی آرام لذت می برید و به ندرت از آن خسته می شوید. بردبار، سازگار و در عین حال جذاب هستید.

 

20 خرداد تا 16 تیر "عقاب "

شخصیتی بسیار محترم دارید. هیچ گاه به دنبال کارهای بیهوده نیستید و می توانید تنها با نگاه گیرا و نافذ خود مخالفان خویش را سر جایشان بنشانید. بخش بسیار قوی و ممتاز شخصیت شما آن است که قادرید از جنبه های ناچیز و مادی فراتر رفته و ماورای آن را ببینید.

 

17 تیر تا 13 مرداد "بلبل"

معمولاً قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید. هر چند بعضی ها اعتقاد دارند که حرف های شما به عمل نمی رسد.

 

14 مرداد تا 10 شهریور "مرغ ماهی خوار"

شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق "رویارویی" است و از این کار لذت می برید. مهمترین مسائل پیرامون خود را به مرور و با خونسردی حل و فصل می کنید. بسیار حساس و تیزهوش هستید.

 

11 شهریور تا 7 مهر "قو"

همانند قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید. با اینکه در ظاهر شخصی بسیار آرام و راحت هستید اما در باطن برای سازگاری کردن خود با محیط اطراف و سرعت دنیای مدرن بسیار تلاش می کنید. به ندرت عصبانی می شوید و سعی می کنید با همه در تفاهم و تعامل باشید.

 

8 مهر تا 5 آبان "دارکوب "

سختگیر و سختکوش هستید با طاقتی بسیار بالا. برای حمایت از ایده ها و عقایدتان به راحتی خواستار حمایت دیگران می شوید. برخی اوقات به نظر حواس پرت می آیید، اما این فقط ظاهر شماست !

 

6 آبان تا 3 آذر "باز کوچک"

ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می دهد که از یک موضوع به موضوع دیگری بپرید بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید! با اراده بسیار زیاد روی اهداف خود متمرکز می شوید و از آنچه در اطراف تان می گذرد، آشفته و مضطرب نمی گردید.

 

4 آذر تا 2 دی "کلاغ "

به غایت گیرا، پرانرژی و مقاوم هستید و همچنین باهوش، در نتیجه در حل مشکلات بسیار ماهر و زیردست هستید. عاشق رقابت بوده و از طبیعت، جنگل و اصولاً محیط های بکر طبیعی بسیار لذت می برید.

 

3 دی تا 30 دی "حواصیل"

جذاب و متفکرید و معمولاً تنها و منزوی به نظر می آیید. در عبور از مسیر زندگی ممکن است در باتلاق هم گرفتار شوید، اما آن قدر محکم و استوارید که از این مشکلات موفق بیرون می آیید.

 

1 بهمن تا 28 بهمن "سینه سرخ "

شما یک برون گرای خونسرد هستید که طبع گرم خود را معمولاً پنهان می کنید و گاهی خود رای هستید. بسیار خانواده دوست هستید، اگرچه گاهی کمی ستیزه جو می شوید.

 

29 بهمن تا آخر اسفند "سهره"

زرنگ، حساس و گوش به زنگ و ذاتاً فردی اجتماعی و خون گرم هستید، چون معتقدید در جمع به نوعی احساس امنیت می رسید که افراد در جای دیگر نمی توانند آن را بیابند. منظم و اهل ورزش هستید.