ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

angry birds

مقدمه: از اونجایی که بعدِ از هم پاشیدن کلاس ها و نویسندگان وب (بقول افی جر خوردن!) هیچ کدوم از نویسندگان دیگه مطلب خاصی نمیزاشتن (بخوانید :نمیگذاشتند)، ستاد تشخیص مصلحت وب ب ای ها! (ستموباه!) تصمیم گرفت برای جلوگیری از به چنگ رفتن وب نویسنده جدید استخدام کنه که این طرح یه چند روزی جواب داد اما نهایتا" همونطور که همه انتظار داشتن وب به چنگ رفت. اما بالاخره بنده تصمیم گرفتم این آرمان رو که "این وبلاگ بتونه تا همیشه جایی برای ارتباط داشتن بروبچ سابق ب با هم باشه" رو زنده نگه دارم... . البته این مقدمه هیچ ربطی به مطلب امروز نداشت ولی خوب همینجوری گفتم دیگه... هه هه هه!

***

مطلب اصلی(ایهام ندارد!) اینجاست! :

این پست رو مخصوصا برای دانیال عزیز و جناب آقای حضرت سروش الله مهری علی آبادی(!) گذاشتم. طبق معمول برای دیدن عکسها برین (ایهام ندارد!) تو ادامه مطلب( بازم ایهام ندارد!)

این رکوردم تو بازی angry birds rio هست که بخصوص محظ اطلاع سروش عزیز میذارم:

اگه هم شک دارین که این عکسا فتوشاپی اند یا نه عکس زیرو ببینین!

بای تا های..............علی!

الیوم 22 الشهر البهمن من السنه 1390 الهجری الشمسیه!

نظرات 4 + ارسال نظر
hannan-rko you 1390,11,22 ساعت 14:33

مرده شور خودتو انگری بردز و رکوردتو با هم ببرن.
الاغ منو نویسنده کن
راستی دیگه پسورد نمینویسم کامنت هام رو پاک نکن.

تازه این اصلا خنده دار نیست.چرا اونجا نوشتی طنز؟

تازه این وبلاگ برای کلی ادم دیگه هم هست.یک چیز بذار همه بفهمن!

اون عکس مسخره هم توهینی هست به جهان علم.

خسته شدم دیگه بسه!

وقت کردم بازم گیر میدم

نه مقدمش ته مایه طنز داشت!
اونم تو چقد عشق علمی..... میذونستی اگه من واقعا تو اون عکس بودم الان تقریبا 100 سالم بود!؟!؟ (انجمن خلاقان بیکار)

آرین 1390,11,22 ساعت 16:36

علی نود 32 رو آپدیت کن قرمز شده راستی چرا عکس اول ساعت 22:10 هست ولی 2 تای دیگه ساعت های 14:33 و 14:34 هست ؟ راستی این angry birds چه ورزنی هست ؟

ج1) کردم! (آپدیت)
ج2)چون اولی رو شب گرفتم بعدی رو فرداش
ج3)اگه منظورت ورژنه Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 Full

فقط آقا اجازه ب دست باز تصحیح کنید چون فک میکنم سوال یکو کامل جواب ندادم!

mehrdad cena 1390,11,22 ساعت 20:18

ایول.خیلی باحال بود.مخصوصا اون تیکه های ایهام ندارش

اینکه چیزی نیست حالا صب کن یوخده مطلب بیشتر بذاریم.....

سینا 1390,11,22 ساعت 20:58

علی هنوزم سیستم عاملت ایکس پیییه؟!(به قول گوسفند!)
البته برا خودمم ایکس پیییه!

اره دیگی!( با لهجه گیلکی بخوانید!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد