ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

یه ترول که خودم ساختمش!

من (علی) فیس بوک ندارم ولی امروز یه ترول درست کردم که هر کی دوس داشت بذاره تو پیجش! البته حق کپی رایت رو  خواهشا رعایت کنین(نام کوچک و حرف اول نام خانوادگی کافیه!!!!).


برین حالشو ببریم.............البته در آینده بازم درست می کنم!

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا 1391,03,06 ساعت 09:01

ایول

خیلی باحال بود
همینه دیگه اینقد آدم بدشانسه...
هر تصمیمی میگیریم معلم بر عکسش عمل میکنه

MHM:این یه تروله واسه من زیاد پیش اومده!

علیرضا 1391,03,06 ساعت 13:25

مراد(عرب) چرا جواب منو ندادی ها
خا من گفتم ایول تو هم میگفتی ایول
واقعا که
هی به خلیج فارس رای دادی یا بچه ها بیام ....
خودت میدونی دیگه

نرجس 1391,03,06 ساعت 16:11 http://3awisegirls.blogfa.com

خیلی باحال بود، هنر مند!!


ولی واسه من برعکسه، "بیشتر اوقات" وقتی حال و حوصله ی درس ندارم و نمیخونم، معلم امتحانو عقب میندازه!!
البته جدیدا نمیدونم چرا اینطور نمیشد!

ایولا

(تعبیر بد نشود)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد