ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

!NOOOOOOOOO

امروز اولین امتحانمون دینی رو دادیم. من ساعت ۱۰:۲۵ مدرسه رسیدم و ۱۰:۳۰ امتحان بود. دانیال گرامی هم ۶۰ بار خونه و گوشی مبارک بنده رو گرفت که بنده خونه نبودم و گوشی رو هم خونه گذاشته بودم (بروبچ  خون به پشه نمیدن حالا شارژ جای خود دارد! ولی چون کلاً مایه دلگرمی هستم دانیال اینقد به من لطف داره! درکل ما دو تا در هر زمینه ای تیم خوبی هستیم!)


ادامه ماجرا بصورت رسمی:

خلاصه با صد امید و آرزو پا به میدان جهاد و شهادت و رشادت و شقاوت و سعادت و شهامت و لجاجت و سماجت و .........نهادم و به محض ورود این کلمه ای که تیتر این مطلب هست رو بی صدا در دل فریاد زدم! جای من دقیقا یکی مانده به اولین نیمکت بود. حالا شما بگویید محتمل است اینجا تقل زدن؟!؟ ولی با اینحال امروز به دانی یک صفایی دادم(!) به طوری که فلک را سقف بشکافت و وی هم یک صفای اشتباه به من داد که البته من فهمیدم اون اشتباه رسانده....... نه ببخشید صفا داده! خلاصه بعد از اینکه ورقه مان را دادیم و  «کارآگاه مرداک» مدرسه (بروبچ ما خودشون میدونن کیه!) هم البته به من یا دانیال سری تکان داد که یعنی: "واقعا که! برای شما یاسین خواندندیم (=داشتیم میخواندیم!) در باب تقلب قبل امتحان؟!"

از سالن خارج شدیم و در انجا بود که فهمیدیم یکی از بروبچ سر سوال "استعداد حیوان غریزی و استعداد گیاه طبیعی است" مانده. بنا بر این تیم امداد جاده ای.... ببخشید امتحانی "ب ای ها" شامل : من، حنی،احی و دانی و بهره گیری از عناصری چون سروش توانستیم به او صفا دهیم به طوری که این بار فلک رو دو صد چند سقف بشکافت!

ادامه ادامه ماجرا بصورت خودمونی:

آقا حنی اومد گفت بریم پشت سالن داد بزنیم اونم که نزدیک پنجره س میشنوه و مینویسه. ما هم رفتیم اون پشت با هم مثلا صحبت کردیم: " بابا احی تو چقد خری آخه که همش غریزی عمل میکنی! مثل این درخت باش یکم طبیعی عمل کن" یا مثلا "shaun the sheep (!) غریزی عمل میکنه ولی...." و...... آخر سر هم اومدیم خونه!


نکته: بیکار بودم گفتم یه چی بنویسم. کامنت یادتوننره بای تا های........علی


نظرات 6 + ارسال نظر
student 1391,03,01 ساعت 21:55 http://mbluew.blogsky.com

سلام
خیلی عالی بود الحق که کارتون تیزهوشانه و صد در صد سمپادی بود
اینم از خصلت های خوب سمپادی هاست که حسابی باصفا صفا بدن
گرچه دوست گرامی نگرفتن اما دست شما درد نکنه!
راستی منم سمپادی ام البته از نوع فرزانگانیش
بهم سر بزنید خوشحال میشم

خواهش میکنم سر زدم

نرجس 1391,03,02 ساعت 00:23 http://3awisegirls.blogfa.com

چه جالب ما هم اولین امتحانمون امروز بود که دینی بود!!

خیلی راه تقلبتون جالب بود!!!

علی: فکر حنان بود. اصولا ایده هاش خیلی باحاله!

علیرضا 1391,03,02 ساعت 03:04

هوراااااااااااا
امروزیکی از پاک ترین امتحانات عمرمو دادم
فقط 0.5 نمره تقل زدم
اونم غلامی رسوند
:D

آره بابا «کار اگاه مرداک مدرسه» خودیه!

علیرضا 1391,03,02 ساعت 14:17

برو بچ
کسی اهل بازی آنلاین نیس
من امپراطوری های جاوید بازی میکنم سرور x4 خیلی باحاله ها
بیاین دیگه
اسمم topgearir
سرورم 1 ماهه شروع شده

آرین : بچه برو درستو بخون

عمو جونا همتون دمتون گرم ولی
جواد اکتیو ازهمتون زود تر جواب رو از بیرون رسوند
من یه سوال دیگرو مونده بودم
که البته در اواخر امتحان با اکتفا به حافظه ی خودم جواب رو پیدا کردم

علی: تو که کل امتحانو مشکل داشتی که بره(=برادر!)!

نرجس 1392,02,30 ساعت 23:18 http://3awisegirls.blogfa.com

سلام
احتمــــالا منو یادتون رفته باشه شایدم نرفته باشه
حالا چه فرقی میکنه
امروز امت دینی داشتیم از قضا یه سوال بود راجبه همین طبیعی و غریزی...یاد همین خاطرتون افتادم
فکرکنم دیگه هیشوقت یادم نره که گیاهان طبیعی رشد میکنن و حیوانات غریزی...

آرین : آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد