ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

فرهنگ اصطلاحات وبلاگ نویسندگان

سلام به همه.نویسندگان وب برای بالا رفتن بازدید وب خودشون میان تو وب های دیگه کامنت میدن و ازش تعریف میکنن.حتی وقتی که اون پست خیلی چرت و پرت باشه میان میگن خیلی جالبه.

به ادامه ی مطلب برین و ببینین  که نویسندگان وب ها از کامنت هایی که میدن چه منظوری دارن.

اپ کردم.بیا

یعنی:پستت اینقدر چرته که زورم اومد برم ادامه ی مطلب ولی جان من تو سر بزن.


خیلی جالب بود

یعنی:مزخرف بود به توان 100.حالمو به هم زد.


وب شما فوق العاده است.در حد سایته

یعنی:وبتون در حد وب هم نیست.


داستان زیبایی بود

حالم از این داستان های طولانی بهم میخوره که هیچکس اعصاب نداره اونو تا ته بخونه.


واقعا وبتون خوبه.مواطب باشید ازتون کپی نکنن. 

فقط بلدید از وب های دیگه کپی کنین.مفت خورها


واقعا جمله ای  که نوشتی  منو تحت تاثیر قرار داد

ما برای هر پستمون جون میکنیم.شما یک جمله کپی پیست میکنین اسمشو میذارین پست.


یعنی:


عیدت مبارک عزیزم(خطاب به همجنس):

جان من بیا وبمون سر بزن.دیگه چقدر پاچه خواری کنم؟


عیدت مبارک عزیزم(خطاب به غیر همجنس):

خب دیگه.بهش نخ دادم.اینکاره باشه جوابمو میده


نظرات 13 + ارسال نظر
علی 1391,01,14 ساعت 19:38

ما که اینجوری نیستیم. چرا اونجوری نگا میکنی؟
(آرایه جناس ناقص اختلافی:اینجوری اونجوری!)

حنان:تو که افتضاح اینجوری هستی.

جالب بود
ولی خدایی به این شدتم نیست دیگه...حداقل در مورد من که صدق نمیکنه

HANNAN:میدونم.درباره ی منم صدق نمیکنه.محض خنده گفتم.

راستی من خیلی وقته شمارو لینک کردم ولی خودمو تو لینکای شما نمیبینم

نگار 1391,01,15 ساعت 21:44 http://3awisegirls.blogfa.com

وب شما فوق العاده است.در حد سایته!!D:
شوخی کردم...به وب ما هم سر بزنین.ما که هیچکدوم حوصله ی گذاشتن پست رو نداریم ولی نرجس زحمت کشید یه پستی گذاشت!

سینا:حنان یادش رف بگه وقتی می گیم حتما یعنی هر وخ پشت گوشتو دیدی به پستت حالا یه نگاهکی میکنم!!!!!
البته از شوخی گذشته باشه.

سینا 1391,01,15 ساعت 21:47

پس اینکاره بودی و ما خبر نداشتیم....!
به خصوص در مورد خط آخر!!!!

اغراق داشت خب.!
نه دیگه اینقد

پ نه پ

نرجس 1391,01,16 ساعت 19:40 http://3awisegirls.blogfa.com

خیلی چرت بود!!!!!!!


فکر کنم امروز مطلب بذارم!

علی: دست گلت درد نکنه. اینو میگن رک بودن!

نرجس 1391,01,18 ساعت 11:49 http://3awisegirls.blogfa.com

آپ کردیم!
با عنوان در چند دقیقه تبدیل به پسر شوید!

مطلب(*یر) 1391,01,18 ساعت 12:35

KOSE SHER BOD YANY CHI/?

YANY HAMONY KE TO NEVASHTY



AGE TAID NEMIKONY JAVABAMO BEDE?

علی: تو این محیط فرهنگی زشته بابا!

مرتضی 1391,01,18 ساعت 16:49

میبینم که بیشتر مطالب جدید رو حنان گذاشته بقیه کمی تا حدی خوابن؟؟؟

نرجس 1391,01,21 ساعت 00:15 http://3awisegirls.blogfa.com

خوشم میاد موقعی که آپ نکردیم و خبرتون هم نکردیم میاین نظر میدین چرا آپ نمی کنین!
حالا که آپ کردیم و میگیم بیاین،نمیاین!
ما این پست "در چند دقیقه تبدیل به پسر شوید" رو در ج همون پست "در چند دقیقه دختر شوید"گذاشتیم!
منتظریما!!!


در ضمن متن زیرو بخونین،
گاهی واژه ای را نادرست تلفظ می کنند و همان اشتباه بر سر زبان می افتد. تا پنجاه سال پیش مردم در زمستان برای گرم شدن دور کرسی می نشستند و برای سرگرمی و وقت گذرانی گاهی چرت و پرت هایی به هم می بافتند و می خندیدند و این سخنان را "کُرسی شعر" نامیده شد که ما امروزه آن را بد تلفظ می کنیم!!


قابل توجه مطلب و همه ی کسانی که این واژه رو استفاده می کنن!

hannan:هه هه هه هه هه
جدی میگی؟اونی که میگی کلا از دو کلمه ی دیگست که هر دو تاشون هم معنی میدم.
من نمیدونستم

سلام با مطلبی درباره ی مدرسه ای در رشت( متاسفانه) به روزم

نرجس 1391,01,26 ساعت 00:36 http://3awisegirls.blogfa.com

سلام!
ما صندلی داغ گذاشتیم!
لطفا بیاین نظرتونو بگین که کی ازش سوال بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد