ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

اینجا رشته یعنی شهری که....

تو ادامه مطلب(!) چن تا عکس گذاشتم از شهر عزیزمون رشت که اکثرا شامل سوتی ها میشه. بی معطلی برین(ایهام ندارد) تو ادامه مطلب(اینم ایهام ندارد!)...

زیر هر عکس توضیحشو نوشتم:

بدون شرح!

اشتباه نکنید! اینجا رودخونه نیست! خیابونه...!

الان فکر کنم فردوسی تو گورش ویبره رفت! زیاد طمع نکنید چون تمامی طمع ها این بالاست! (تازه ترین عکس این سری)

ببینید که کاربرد غلط گیر چه گسترده شده!

البت این عکس سوتی نیست زیاد به خودتون فشار نیارید!

اااااااااه! بودجه کم اومد....اشکال نداره سنگ که داریم!

میگم فک کنم تیغ(!) اختراع شده ها. نه؟ فتو شاپ هم فک کنم اختراع شده!


نظر بدین. بای تا های....علی!

نظرات 4 + ارسال نظر
نرجس 1390,12,28 ساعت 14:22 http://3awisegirls.blogfa.com

اه...آخریه...


ولی در کل باحال بود
خنده دار نیس ولی گریه داره که شهرمون اینطوره!!

منم آپ کردم...

من که نگفتم خنده داره.

خیلی جالب بود
مخصوصا سوتی های پارک شهر
خوش حال میشم به من یه سری بزنی

بابا کابل ازین جا بیشتر سروسامون گرفته!

میر 1390,12,29 ساعت 12:45

کی میخوایم سر و سامان بگیریم؟
آیا آینده ی خوبی در انتظار ماست؟

علی :فکر کنم تا یه ۶۰۰ سال دیگه بتونیم به الان اروپا برسیم.

morvarid 1390,12,29 ساعت 12:51 http://active87.blogsky.com

salam khufi?
ap jalebi bud vali che tasof bar!!!

دیگه چی کار میشه کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد