ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

HA!!!!!!!?

این تصویر مربوط به کارتون پلنگ صورتی در حدود 39 سال پیش است. وقتی که پلنگ صورتی چمدونشو میبنده که بره سفر توریستی ، چهار کشور رو انتخاب میکنه که یکی از کشورها ایرانه!!

منبع : البرز نیوز

نظرات 4 + ارسال نظر
HANNAN****THE APEX PREDATOR)))))) 1390,05,19 ساعت 20:28


جواب
نظر من درباره ی این کارا

الان چی شد؟
دانیال=

HANNAN****THE APEX PREDATOR)))))) 1390,05,20 ساعت 12:29

سلام به همه و همچنین به نویسنده های سایت.
به نظرم اومد که اینجا یک کم خلوت شده.از طرفی خودم هم خیلی ها رو میشناسم که خودم اینجارو بهشون معرفی کردم و به اینجا زیاد سر میزنن ولی اصلا نظر نمیدن.
همچنین مدت زیادیه که این سایت داره به کار خودش ادامه
میده و نویسنده ها هم زحمت زیادی کشیدن.بنابراین بنده ی حقیر تصمیم به راه انداختن یک نظر سنجی گرفتم.خودم هم شخصا به دوسشتای کلاس زبانم و همه ی کسایی که به این جا میان میگم در این نظر سنجی شرکت کنن.
به نظر شما بهترین نویسنده ی اینجا کیه؟
خودم هم سه چهار هفته بعد جوابو میذارم.
فعلا بای

دستت درد نکنه

حنان 1390,05,20 ساعت 13:31

MAHAN 1390,05,20 ساعت 22:15

سلام اسم من ماهانه.من از خونه ی خودم کامنت نمیدم ولی اومدم جواب نظرسنجی رو بگم.
به نظر من سینا.چون عکساش خیلی باحاله و خیلی باهاش حال میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد