ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

تست هوش 1

براتون چند تا تست هوش و تمرکز می زارم که می تونین استفاده کنید.



اگر در مدت 20 ثانیه تونستین حل کنین نابغه هستین


اگر در مدت28 ثانیه تونستین حل کنین خیلی باهوش هستین


اگر در مدت 36 ثانیه تونستین حل کنین باهوش هستین


اگر در مدت 50 ثانیه تونستین حل کنین خوب هستین


اگر تا مدت 60 ثانیه تونستین حل کنین تمرکز ندارید


اگر تا مدت 70ثانیه نتونستین حل کنین خیلی بد است....


راه حلش هم در ادامه مطلب هست......


نظر بدین

نظرات 8 + ارسال نظر
حنان-وایپر 1390,04,20 ساعت 19:14

دانیال عزیز ممنون.
فقط چند نکته ی خیلیییی کوچولوووو.(اندازه ی کههههییییی)
این مطلب علمی محسوب نمیشه ولی علمی حساب شد.چرا؟
شما فرمودی چند تا تست هوش.ولی این که یدونه بود.
به هر حال وقتی میگی چند تا تست باید چند تا بذاری.
یا وقتی می خوای یکی بذاری بگو یک تست هوش گذاشتم.
بعد فردا میان میگن جنگلی ها ریاضی سرشون نمیشه.نکته ی مهم اینه که...

ای بابا این مطللب من نیس که!
دانیال=

حنان-وایپر 1390,04,20 ساعت 19:28

دانیال نظرمو تایید کن دیگه.انتقاد پذیر باش

سلام
وبه قشنگی داری
اگه خواستی منو بلینکی با نام ((نوجوانان)) بلینک
مر۳۰
شما لینکیده شدی

ملوووووس 1390,04,23 ساعت 10:18

سلم خوفی؟وبه خوشملی داری من که کیف کردم بح بحححححححح

vaghean loos tashrif darin :D

mehrdad john cena 1390,04,23 ساعت 15:53

وایپر خیلی خری

سینا 1390,04,24 ساعت 11:48

میگن حنان ت.... ما می گیم نه .....
میگن خ.. ما میگیم نه .....
آخه خنگ خدا اون مطلب ماله منه .
زیرشو بخون می فهمی ...
خدا ما رو صبر بده!

bale bale:D

ای وا... 1390,04,24 ساعت 11:50

وایپر تو تو چند ثانیه زدی ؟؟
فک کنم بالای 90!

D:

الدان 1390,05,10 ساعت 16:42 http://macloren.blogsky.com

این که اشتباس من ای کیوم 95
ولی اینو تو 12 ثانیه حل کردم

حالا میشه ما رو ببخشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد