ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

عکس و فیلم شبی در مدرسه!

همونطور که سینا قول داده بود براتون عکس و فیلم شبی در مدرسه رو گذاشتم. مثل همیشه کافیه برین** تو  ادامه مطلب!!!!

اول جا داره از سینا بابت عکس و فیلم تشکر کنم. ضمنا بعد عکسا یه فیلم کوتاه از گل اولمون تو بازی فینال گذاشتم.همونی که سینا گفته بود. بدلیل پایین بودن کیفیت یه توضیح میدم که اول عرفان توپو به فرهود پاس میده بعد سانت فرهود به من میرسه و من با یه پاس از بین 3 نفر توپو به عرفان میرسونمو اونم کارو تموم میکنه (داستان حماسی شد!)

اینم از عکسا  

 

  

 

  

اینجا فرهود با روپایی دو نفر و جا گذاشت بعدشم شوت کرد و گل شد، البته فیلمشم بود اما پاک شد.

 نمیخواستم زیر عکسا توضیح بنویسم ولی اینیکی و چن تا دیگه فرق دارن

 

 

 

 

  

اینجا دانی به سبک شوت های سوباسا میخاد بازیو شروع کنه!

  

من و دانی بعد به ثمر رسوندن گل توسط دانی

 

 اینم دروازه بان دوم الفیا ( new casillas) 

برای دانلود فیلم روی دانلود کلیک کنید 

بای تا های...

نظرات 32 + ارسال نظر

سلام خوبین؟ عجب عکسایی
یه ۲تا سوال تو عکس اولتون از سمت راست دومی که ایستاده اسمش چیه؟هرچی دارم فک میکنم یادم نمیاد !!!

عرفانو میگی؟

سوم تجربی جنگلیا 1390,04,05 ساعت 08:35

راستی یادم رفت
بهتون تبریک میگم که سیکل گرفتید
دیگه دارین میاین تو ساختمون ما.

قربون مرامت. چی بکنیم زندگیه دیگه!

سلام 1390,04,05 ساعت 13:14

دانی همون دانیاله؟؟

are

سلام 1390,04,05 ساعت 15:20

از شبی در مدرسه که نه عکس بود نه فیلم؟

e
pas ina chi boodan
ghesmat football shabi dar mad bood dg

عرفان 1390,04,05 ساعت 15:51

خدایی گل منو دیدید؟
از این باحال تر نمی شد!
مرسی فرهود و علی جون.
راستی آقای جنگلی:اون شخص نفر دوم از سمت راست منم.مشکلیه؟؟؟؟؟

are gole bahali bood heif on goli ke ba ropai drib dadam zadam pak shod
hala bk baw
"farhood"

دانیال 1390,04,05 ساعت 20:34

اه اه!
اینقدر از آدمای جو گیر بدم میام
(پاسخ به جواب دو نفر بالا!
ببخشید اون سلام را کسی می شناسه!
اهم!
فک کنم تمیمیه ولی ...
نه بابا اسمای باحال تری می زاره!

سلام به همگی!
من نظراتو خوندم ولی عرفان تو ردیف بالایه یا پایین؟همونیه که لباس ورزشی نپوشیده؟خوب اگه اونه می خواستم بگم قیافش از همتون بهتره! اما عرفان تو حالا به خودت نگیر.
دانیال قیافش بد نیس ولی من فکر می کردم که باید قیافش شیطون تر از این باشه!دروازه بانم قیافش می خورد که سنش کمتر باشه.این آبی پوشیده کیه؟همه جا داره می خنده.

fek konam bedonam ki hasti
((=

تو عکس اولی عرفان با نمک افتاده.انگار شبیه کسی ست ولی نمیدونم کی.

((=

عرفان 1390,04,06 ساعت 11:01

آقا به جانه مادرم من گی نیستم بره.بیخیال ما شو.
راستی اون کسی که دنبالش میگردی دروازبان ماست.اسمش مانیه.......
اون اصن ماله خودته(ناراحت نشی شوخی کردم)

((:

slam ahan erfan .nok zabunam buda

bale..bale:D

na erfan harchi dashtam fek mikardam esmet yadam nemiyumad.
erfan yani ma ro nemishna30????

erfan tahvil begir
mishnasish?

aslan ma ro be shak andakhtin shomaha chi ma ro yadetune?!

؟
دانیال=

danyal man kamelan to ro yadame alan tedad ma ziade bekhater hamin sakhte nambebarid bikhiyal kolan bachehay 3vom oun sal k shoma aval budid
yekish atabak .arian,mo3tafa.mehyar,.......
bekhiyal
bye

man farhoodam
mano chi?
aha oftad kia hastin

سلام 1390,04,06 ساعت 13:36

سلام.
سلام اولی من بودم و سلام دومی یکی دیگه که نمی دونم کی بود!

ok
khob ki hasti ?

فرهود اره میشناسمت

(; ok

فرهود تو عکسا بودی نه؟

are

هیچی هستی فرهود تو عکس پیدات کردم

ok dada

ببخشید یه چیز تو همون عکس اولیتون ایستاده اولی از سمت چژ جواد واحده؟

are (;

عرفان 1390,04,06 ساعت 15:27

آقا سوم جنگلیا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

sevoma atabak ina

اه عرفان!!!!!!!!!!تو چه طوری تیزهوشان قبول شدی؟؟؟؟؟؟

khob in jaye bahs dare
((=
D:

mahsaper3poli30 1390,04,07 ساعت 07:39

chera hala atabak ina?nemigin arian ina ya ka3ay dg

baw haminjori goftam
bk baw
khob bashe arian ina
khobe?:D

[ بدون نام ] 1390,04,07 ساعت 18:01

ooni ke gofti erfan az hame behtare!baiad ensaf dasht!hame lebas varzeshi pooshidan be joz ishoon!vase hamine dige!

!!
این پرسش خودتون جواب بدید!
به کدامیک از دلایل زیر این نظر امده است؟
1)پاچه خواری
2)از یکی از افراد توی عکس خوشش اومده
3)واقعیت محض رو می خواست بگه
4)از عرفان بدش میومده
5)همه موارد
6 موارد را خودتون مشخص کنید
دانیال=
-----------------------
man fek konam gozineye 3 bashe
baad inke om moghe ke ax o gerefte boodim ma 2 bazi posht sareham karde boodim taze erfan omade bood :D

[ بدون نام ] 1390,04,07 ساعت 21:13

masalan bekham pache kharie kio konam?!dar zemn,bale gozineye 3dalilam bood.

اینکه دعوا نداره یه نظر سنجی بود بعضی ها چقدر بی جنبه هستن
حالا برو بگو چرا بی جنبه !
دانیال=
ولی باز مرسی که از ما در برابر خودمون دفاع کنیم

mahsaper3poli30 1390,04,08 ساعت 07:25

are intori khobe akhe hameja harchi mishe mikhan 3voma ro yadeshon biyaran migan atabak ina.akhe in atabak mage chika karde k to zaboon hame ha3t?

yeki 1390,04,09 ساعت 16:22

hamatun az dam zayein!

midonam ki hasti
kheili tabloam hast ki hasti
vali bk nazareto gofti irad nadare
age jorat dashti esmeto mineveshti

yeki 1390,04,09 ساعت 18:06

fk konam age ba esme khodam nazar mizashtam kheyli behtar bood!rasti az koja tunesti befahmi ke ki hastam?

hads mizanam
alanam dir nashode bego ki hasti
----------------------------------------------------
من آرینم من می دونم تو نگاری خیلی تابلو هست

آرین 1390,04,09 ساعت 20:02

بچه ها اونی که به اسم سلام نظر میده همون نرجسه اونیم که یه اسم yeki نظر میده همون نگاره این دخترا چقدر تابلو هستن

Negar 1390,04,09 ساعت 22:26 http://www.unknowns-of-sampad.com

ish!!kheyli bahooshia!!ye bar oomadam ba esme yeki nazar gozashtam!!!bebakhshid,ozr mikham!!!![:S018

چرا ترش می کنی من که چیز خاصی نگفتم ما بهت وقت دادیم تا اسمتو بنویسی ولی اینقدر نگفتی تا خودم گفتم بعدشم تو خودت فکر می کنی چطوری فهمیدم؟

Negar 1390,04,10 ساعت 12:02 http://www.unknowns-of-sampad.com

torsh mikonam????na,jeddan chejuri fahmidin???

آرین:ترش می کنی یه اصطلاحه یعنی چرا ناراحت می شی بعدشم تو قبلا تو وبلاگ ما نظر گذاشته بودی من با استفاده از ای پی تو فهمیدم

Negar 1390,04,10 ساعت 14:04 http://www.unknowns-of-sampad.com

ahan...be har hal man nazaramo goftam che ba esme yeki che ba esme khodam!!omidvarm narahat nashode bashin!!

No Problem
دانیال=

Negar 1390,04,10 ساعت 14:16 http://www.unknowns-of-sampad.com

rasti farsi ra pas bedarid!!no problem chie???bayad begi moshkeli nist!!!!!!!!

bah bah ki be ki dare mige
((=

Javad Vahed 1390,04,17 ساعت 14:08 http://voice-of-rsampad.tk

خداییش من میخوام این نگار رو ببینم !!!!! آخه کی به کی داره میگه ! نه فرهود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد