ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

آخه کار خدا رو نگاه کن

گاهی برخی از تصاویر همانا حاوی مفاهیم پیچیده‌ای هستند که مفاهیم کلیدی و مهم را در لفافه‌ بیان می‌کنند که برای درک بهتر آن کار کارشناسی و صرف ساعت‌ها وقت و انرژی نیاز است. برای مثال به عکس زیر نگاه کرده و بعد (اگر توانستید)به پرسش‌ها پاسخ دهید:

مفاهیم طنز برای یک عکس



چرا زاغچه سرش را به حالت تعظیم فرو آورده است؟

الف) چون کلا آدم فروتنی است.
ب)چون خیلی سربه زیر و ماخوذ به حیا است و نمی تواند به صورت نامحرم نگاه کند.
ج)چون در حال تمرین یوگا است.
د) چون در حال شمردن اعداد از یک تا ده است تا خشمش فروکش کند و عقاب را لت و پار نکند!

چرا عقاب بر و بر به زاغچه نگاه می کند؟

الف) چون ارث پدرش را می خواهد که دست زاغچه است
ب) چون حقوقش را می خواهد و زاغچه خود را به آن راه، زده است
ج)چون خلافکار پررویی است که همانا از رو نمی رود
د)گزینه ب صحیح است

چرا عقاب بالای شاخه نشسته است؟

الف)چون تازه رژیم گرفته و می خواهد سبک وزن بودن خود را ثابت کند
ب) چون مدل عکاسی است و ژست گرفته است
ج)چون قصد شومی دارد که هنوز آشکار نشده است
د) همه موارد

زاغچه روی تنه درخت دنبال چه می گردد؟

الف) دوربین مخفی
ب)دستگاه شنود
ج)نیم سکه بهار آزادی
د)حقوق عقاب

از این عکس چه نتیجه ای می گیریم؟

الف)به هیکل‌مان ننازیم
ب)هیچ وقت کم نیاوریم
ج)پررو باشیم
د )همه موارد

نظرات 2 + ارسال نظر
نرجس 1390,04,01 ساعت 22:08 http://2awisegirls.blogfa.com

خوبه که همه جا نظرتو میگی ولی بنظرم بهتره بنویسی٬
=دانیال=نخود آش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ناراحت نشیا...همین جوری شوخی کردم!

=دانیال=سال سومی=بزرگتر

ناراحت نشیا...همین جوری شوخی کردیم!
اگه هم از حرف ما ناراحت شدین میتونین امشب در مسنجر دادخواستی به اقا فرهود ما بدین!
------------------
فرهود : چی میگی بابا؟ درمسنجر دادخواستی بدین چیه ؟ چی میگی تو ؟
((:

نرجس 1390,04,04 ساعت 14:03

من از حرف شما ناراحت نشدم...از قدیم گفتن احترام سال بالایی واجبه...
بعدشم الآن من سال سومی هستم شما سال اولی...
در ضمن من چندین هفته ست که دیگه تو مسنجر نمیرم!
گفتم که خیالتو راحت کنم.
افتاد؟؟!

معمولا حرف های ما کلی هست.
به در می گیم پنجـــــــــــــــــــره گوش کنه....!
البته نه پنجــــــــــــره ! پنجــــــــــــره ها !
اونم از نوع فرهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد