ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

جزوه

اینم مخصوص ب ای ها در وصف مانی و فرهود 

ایکه بردی جزوه ام را اشتباهی، پس بده / جز فراموشی ندارم من گناهی،‌ پس بده

روسیه گردم بدون جزوه من در امتحان / از برای من مخواهی روسیاهی،‌ پس بده

روز وشب چشمم براه جزوه می‌باشد، بیا / گر تو هم داری چو من چشمی براهی، پس بده

صد کلاه بوقی به سر دارم ز فرط تنبلی / تا نرفته بر سرم دیگر کلاهی، پس بده

گیر ما دیگر نیاید جزوه، پس این جزوه را / مستقیما گر نمیخواهی، براهی پس بده

جان تو مشروط می‌گردم،‌ بجان مادرت / لازمش داری نگهدار، ‌ار نخواهی پس بده

جزوه از من می‌بری؟ من مرکز نشرم مگر؟ / ای به قربانت شود جانم الهی، پس بده

گر توهم مانند من بی‌جزوه‌ای،‌ باشد،‌ بیا / مال تو این جزوه اما گاهگاهی ، پس بده

چند ماهی مال تو،‌ اما دو روزی نزد من / من نمیگویم که آنرا چند ماهی پس بده

از دعای هر شب و آه سحر اندیشه کن!! / تا نرفته بر فلک از سینه آهی، پس بده

من نمیدانم چرا این جزوه را کش رفته‌‌ای / لعنت و دشنام و نفرین گر نخواهی پس بده

نظرات 5 + ارسال نظر

ایول خیل خوشمان

آمد
دیوانه کرد منو مانی

از خودم طبع شاعری ول کردم

faka 1389,09,30 ساعت 09:31 http://fakasampad.blogfa.com

آآآآآآآآآآآفرین

بـــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــه

آه ای خدای من!

آها حالا شد

faka 1389,10,03 ساعت 10:12 http://fakasampad.blogfa.com

میگم با اینکه قشنگ بود به پای من نمی رسی
سر امتحان زیست وا3 معلممون شعر گفتم سال پیش بود
تو ای بهزادی معلم زیست ما
در اینجا بیا خوبی ما بخوا
بده نمره ی 20 در برگه ام
که شایسته ی آن هم بنده ام
چه دانم که در نایژه ها نایژک است
چه دانم که O در کدامین رگ است (o اکسیژن)
چه دانم که چه رنگیست پلاسما
چه دانم که منعقد می کند ویتامین کا
چه دانم که A AB , B,O
کدامش است گروه خونی ما
چه دانم که O خیّر است یا که نیس (خیر با تشدید بخون)
چه دانم که AB هست خسیس
نده شما این 20 را به ندامت
شما را به خیر ما را به سلامت
حال کردی

نه طبع شاعریت خوبه

faka 1389,10,03 ساعت 15:50 http://fakasampad.blogfa.com

بابا ما همه فن حریفیم
شاعر ، مخ ، فیزیکدان ،متخیل،داستان نویس
همشون هستم
(هنوز تو دنیا شناخته نشدم). من بیشتر از اینی هم که الانم
اینو واقعا دارم می گم

انشالله کشف شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد