ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

.....

آقا سلام . 

اعصابمون خورد شد اینقدر گفتن چرا وبلاگ رو بروظ نمی کنی . 

چشم  

خیالتون راحت شد ؟؟؟؟ 

این وبلاگ 4 تا نویسنده داره که هر کدم ماهی یکبار سر می زنن .  

مقصر من (سینا) نیستم . حلالم کنید . 

از شوخی گذشته حقیقت اینه که به دلیل کمبود وقت و کارت اینترنت (به طور با کلاس تر ADSL ) و داشتن دبیرانی همچون (جناب) آقای راسخ نورد دیگه چی میشه کرد ؟؟؟؟؟ 

3 راه بیشتر نداریم : 

1- تعداد نویسنده های کلاسی رو زیاد کنیم. 

2- تعدادی نویسنده از بیرون مدرسه بیاریم . 

3- و آخرین راه که بهترین راه و سخت ترین راه و......... است اینه که تعداد دبیرامونو کم کنیم. 

 

از اون گذشته با روی کار آمدن رقبایی چون وب سایت آقای زهری(اوووووووووووووووو) و ج ای ها (بااااااااااااااااااله) ما دیگه جایی برای خودمون نمی بینیم !! 

 به دلیل ح....ت برخی از ح.....د ها چندین وبلاگ به تقلید از وبلاگ ما ایجاد شده که جای شکرش باقیه که سایت خودمون رو هم ازمون نگرفتن بگن مال ماست (یا دوغ یا شیر یا هر نوع لبنیاتی که عشقتون کشید) خودطون میدونین که منزورم چیه البته منظرورم شاید هم منضروم و احتمال داره که .... 

به طور کلی بی خیال 

فک کنم از پایان سه شنبه بتونم خودم به تنهایی چندین متلب بزارم . 

از این که لتف کردید و عرایظ بنده رو بگوش سپر دید دیگه ارزی ندارم می تونین از شدت عصبانیت از املا ی من بزنین کامپیوتر و کیستون رو بشکونین و کیبوردتون رو بترکونین رم رایانتون رو پاره کنید  یا cpu تون رو ب.....  

یا......... که البته بعدش هم باباتون همین بلا هارو سرتون میاره!!!!!!!!!!!!!  


 

لیست متونی که قراره بزارم تو وبلاگ : 

1- اطلاعاتی در مورد کارکرد وسایل و .... 

2- آموزش نکات و ترفند کامپوتری  

3- نکاتی در مورد خون 

4- شعری جالب و پند آموز 

5- داستانهای جالب 

6- مطالب جوک و تنظ  

7- و..... (اینقدر نقطه نقطه نقطه ...... گذاشتم خسته شدم نمی دونم هرچی خواستین خودتون ازافه کنید)

در پایان هم می تونین تعداد قلط حای منو در نظرات بگین کسی که درست بگه یه مشت می زنم تو کلش می گم خاک بر سرت (نشه!!!) خر زن بدبخت .  

شوخی (ن) کردم.

راستی تا یادم نرفته بگم نظرات فقت جای انتغاد نیست جای پیشنهاد هم است. 

پس پیشنهاد هم بدین . 

مخلصتون سینا

نظرات 2 + ارسال نظر
جن 1389,06,09 ساعت 02:41 http://jenjenejeneshroohe

ملب در مورد من (جن ) هم بزارین و گرنه میام سراغ دونه دونتون هووووووووووووووووووووو

حقیقتش بدلیل اینکه بازدید کنندگان وبلاگمون از هر سنی(از بچه 1 روزه تا پیر مرد100 ساله ) هستند برای رعایت حال اونا هم شده سعی میکنم انطور مطالب رو نذارم ولی چون این یک دستور نیست و پیشنهاد هست به دیده ی منت.

Ye farzanegani 1390,02,10 ساعت 02:35 http://www.nodet.net

Daghighan ajab emlayi dari ha...

?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد