ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

آخه من چی بگم؟!؟

تو مهمونی بودیم. دختر داییم که حدود 3-4 سالشه داشت یه چیزو واسه ما تعریف میکرد. خیلی هم با لهجه تهرونی و این حرفا، منتها چون صورتش طرف ما نبود و خیلی با کش و قوس کلماتو ادا میکرد، من هیچی نمیفهمیدم. واسه همین بهش گفتم: اینور برگرد تا من دهنتو ببینم. ایجوری که نمیفهمم چی میگی که.............برگشته دندوناشو به من نشون میده!!!!


من   :|


بروبچ فامیل   :|


دختر داییم اینجوری بود:

نظرات 5 + ارسال نظر

داداش ازین لهجه تهرونی ها تو فامیلای ماهم زیادن!
خیلی رو مخن به قرعان!

مهرداد.fmsh 1391,06,05 ساعت 00:26

D:

دریا 1391,06,07 ساعت 12:22 http://33333434.blogfa.com

اپم!!!
یه آپ مخصوص

اومدم

مهرداد.fmsh 1391,06,07 ساعت 12:53

خدایی رو مخن راست میگی.
راستی بکس گرامی.
چه ب ای
چه غیر ب ای
فروم افتتاح شد:beihasafa.takbb.com
همه بیان خواهشا.

علی آقا اون پیام رو که برای ده نفر فرستادی موفق شدی تصویر رو ببینی یا سر کاری بود؟همش هم که فرانسویه نمیشه فهمید چی نوشته!

گور بابای سازنده اون وب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد