ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

با عرض معذرت!

(!!! in matlab ye kocholo effate kalam ro naghz karde (be ghole shahin


یه همسایه تو ساختمون روبرویی داریم میخوام بگیرم اونجاشو پاره کنم! ***یِ لاشی ِ توله سگ از تمام 24 ساعت روز دقیقا تو بازه 12 تا 3 بعد از ظهر که همه خوابن آهنگشو با صدای بلند گوش میده! اونم همه ***شعر! یکی نیست بگه آخه بی ***** بقیه روز رو داری چه *** میخوری؟!؟ گاهی میخوام کله مو از پنجره بندازهم بیرون هر چی تو دهنمه بش بگم. الانم باز شروع کرده! من از همین تریبون بهش اعلام میکنم: تی او **********! نفهم عوضی!

نظرات 1 + ارسال نظر

داداش تو که همه جاشو سانسور کردی
این دیگه کجا عفت کلامو نقض کرده!!!
باورت میشه صداش تا پیش خونه ی ما هم میاد!!!!!!!!

علی: نه من خودم پیش سانسورش کردم! اخه گاهی مطالب ما توسط مدیر محترم چک میشه (نقش شورای نگهبان!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد