ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

فک وفامیله داریم؟!؟ ( طنز

پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی فک وفامیله آخه ما داریم؟
خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !!!!!
با مامانم رفتیم مغازه تعمیرات تلفن که تلفن بی سیم خونرو بدیم درست کنن. یارو تلفن زده به پیریز بعد با موبایلش زنگ زد که ببینه زنگ میخوره یا نه. تلفن که زنگ خورد مامانم به من میگه این آقاهه شماره مارو از کجا داشت؟
آخه فک و فامیله ما داریم؟!؟
دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم. عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانس ترن!
عمه دلسوزه من دارم؟؟؟
تو عروسی یکی از فامیلا دلار میریختن رو سر عروس و داماد! حمله به دلارا سی مجروح به جا گذاشت! فرداش همه رفتیم صرافی یارو گفت دلارا تقلبیه!
خداوکیلی این فک و فامیله ما داریم؟
تلویزیون داره یه برنامه درباره علائم اعتیاد نشون میده. هر علامتی که میگه مامانم زیر چشمی با شک منو نگا میکنه.
دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام: تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیا پای سُفره پهن شو!
پسر داییم میگه خوش به حالت تک فرزندی! میگم چرا؟ میگه همه ته دیگ ماکارونی مال خودته،
عجب منطقی دارن فک فامیلا
عموم تازه رفته بود انگلیس و هنوز زبان یاد نگرفت بود! پلیس توی خیابون به خاطر سرعت میگه بزن کنار! میزنه کنار و داشته جریمه مینوشته که یهو عموم به پلیسه میگه:
No plz! I have wife I have children! I’m running for my family bread
پلیسه :O: O
پسره فامیلمون رفته خارج ۲ هفته با ---------- شکن میرفته تو فیسبوک بعد از ۲ هفته فهمیده نیازی به ---------- شکن نیست فک و فامیله داریم!!!؟؟؟؟
نمی دونم همه پیرزنا مثل برف پاک کن میرقصن ؟؟ یا مادر بزرگ من اینجوریه فقط ؟
مامان بزرگم نذر کرده بود دانشگاه قبول بشم ۳۰ جزء قرآن رو بخونه من دانشگاه قبول شدم ۲ جزء بیشتر نخوند بهش میگم عزیز فقط ۲ جزء خوندی که؟!! اونم میگه : اون رشته ای که تو قبول شدی ۲ جزئشم زیادیه!!!
تلویزیون داشت دعا پخش میکرد، ننه ما هم زارزار گریه میکرد..
گفتم ننه: مگه عربی بلدی؟
گفت نه ننه جون، ولی وقتی میرسه به کلمه فرقان یاد این میوفتم که روی آدم خاک میریزن ..! فک و فامیله داریم !
پسر خالم کلاس دوم تو امتحانشون یه سوال داشتن که گفته بود : آیا میدانید رود هیرمند به کدام دریا میریزد ؟
اینم نوشته بود : بله میدانم !
معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود !
فک و فامیله داریم ؟
مامانم زنگ زده به بابام میگه اومدنی دو کیلو گوجه بخر بیار بعد دیدیم بابام با ۱۰ کیلو موز اومده خونه
میگیم بابا ما گوجه میخواستیما
میگه رفتم بخرم دیدم زده گوجه ۲۵۰۰ موز۵۰۰ پول دو کیلو گوجه رو دادم ۱۰ کیلو موز گرفتم هم کلاسش بیشتره هم خوشمزه تره !
مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره…
اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!
یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،
وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!
فک و فامیله داریم؟
مامانم هروقت گوشیش زنگ میخوره به من میگه برو بیارش. یه جورایی با Rex احساس همزادپنداری می کنم!
فک و فامیله داریم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 1391,04,02 ساعت 08:42

ههههههههههههههههههههههههههههههه

آرین : اههههههههههههههههههههههههههههه

علیرضا 1391,04,02 ساعت 08:46

من حال نداشتم بخونم
فقط گفتم یه نظر بذارم
ههههههههههههه:D

آرین : منم حال نداشتم جواب بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد