ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!

  می گن پول چرک کف دسته؛ دست ما هم که کلا آنتی باکتریال!

 مدرسه: سه سیب داریم، دو تای دیگر از علی می گیریم، حالا چندتا سیب داریم؟

مشق شب: اگر یک هندوانه سه کیلویی را بین پنج نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار می رسد؟

امتحان: علی 12 موز دارد، قطار او هفت دقیقه تاخیر دارد، وزن خورشید را حساب کنید!



هرکس به طریقی دل ما می شکند! اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی، آفرین.

 اوضاع اونقدر عجیبه که هرکی از هر دهه ای هست فکر می کنه جزو نسل سوخته است!


وقتی این نوشته های سوزناک بعضیا رو می خونم که از رفتن عشقشون دارن پر پر می شن، دلم می خواد برم عشقشونو پیدا کنم، دوتا بزنم تو گوشش، بگم الاغ! داری می کشیش بدبختو! برگرد


 در تاریخ تنقلات همه جور آدمی داشتیم از آدم نابغه ای که بستنی رو اختراع کرد تا اون آدم ناتوانی که تخمه ژاپنی رو به آجیل اضافه کرد


 انگیزه چک کردن میس کال ها:


پنج درصد اهمیت کسی / کسانی که تماس گرفتن

95 درصد خلاص شدن از اون آیکون اعصاب خردکردن نشون دهنده میس کال


 وقتی پنج ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار می شم و اونو خاموش می کنم احساس می کنم بمب خنثی کردم


وسط میدون تجریش احساس کردم یه مردی تو فاصله 20 متریم زل زده بهم و داره میاد سمتم، منم چشم تو چشم شدم و به مسیرم ادامه دادم، بهم رسیدیم و یهو دستشو کرد تو کیفش و یه کاغذ داد دستم

آگهی کاشت مو بود
اولش خیلی بهم برخورد اما بعدا گفتم طفلکی چقدر منتظر یه کچل بوده که رد شه

نظرات 5 + ارسال نظر
نرجس 1391,03,14 ساعت 11:05 http://3awisegirls.blogfa.com

آخی....

MHM:واسه چی؟

نرجس 1391,03,14 ساعت 13:33 http://3awisegirls.blogfa.com

مثه اینکه خیلی دلش پر بود!!

MHM:ها؟
قضیه چیه؟

علیرضا 1391,03,14 ساعت 14:58

نهههههههههههههههههههههههه

MHM: گل پسر shift+j رو جای تکرار حرف بزنی سنگین تری!!!

علیرضا 1391,03,15 ساعت 19:02

اوکی

نرجس 1391,03,16 ساعت 14:06 http://3awisegirls.blogfa.com

بابا بخاطر مطلبت گفتم دیگه، هنگیدن نداره!

MHM:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد