ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

نظر ایرانیان در مورد حمله امریکا به ایران

یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهارشنبه به ایران حمله میکنه، اینا هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی!

*خداروشکر دوشنبه نیست نود میبینیم
*شاید این چهارشنبه بیاید شاید !!
*امروز چند شنبه است ؟
*ای بابا چهارشنبه لیگ قهرمانان داره
* ما ۴شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
* من چهارشنبه چک دارم !
* منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ…
* پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم…
* حالا من چی بپوشم؟!
* ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!
* میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
* سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
* شام هم میدن؟
* ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم
* بگو سر راه نون بگیره…

* ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار!!!!

منبع-فروم بست ها

نظرات 3 + ارسال نظر

علیرضا 1391,03,07 ساعت 11:11

wooooooooooooooooooooooooow
ههههههههههههههههههه
wooooooooooooooooooooooooooow
ههههههههههههههههههه
http://cdl.site50.net/photos/8cb136b65a69.jpg

نرجس 1391,03,07 ساعت 16:53 http://3awisegirls.blogfa.com

من دیگه اینو کجا خونده بودم؟؟!!
احیانا اینو قبلا نذاشتین؟؟!!

راستی آپیم!

آرین : نه نگذاشته بودیم باشه یه سری می زنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد