ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

دو تا عکس!

      دوران امتحانات یکی از زمان های طلایی عمرونه! در اون میتونید به خودتون استراحت بدین (مثل من که امتحان زبان داریم فردا و من دو روز قبل رو هیچ شکری نخوردم و امروز صبح فقط یه نگاهی به کتاب انداختم و فهمیدم که کتابمون زرد رنگه!) هم چنین میتونید واسه تابستون برنامه ریزی کنین (البته اگه وجود خارجی داشته باشه!) و خلاصه زمان خوبیه واسه اینکه فکر کنید (نه درباره درس!).

     ۱) من هم که دیروز داشتم کتابهای قدیمیم رو نگا میکردم که کدومو نگه دارمو کدومو بندازم دور چشمم به کتاب «نجوم به زیان ساده» افتاد که خیلی وقت پیش خریده بودمش. با یک نگاه به جلد کتاب متوجه به نکته ای شدم که اون موقع در سطح درک من نبود که متوجه بشم و همین طور  فهمیدم که چه اسراری رو تنها در جلد این کتاب پنهان کرده اند. بنا بر این عکسی از جلد کتاب تهیه کردم که میتونید اون نکته رو دریابید و ببینید.

      ۲ ) امروز هم وقتی داشتم انگلیسی میخوندم چشمم به صفحه ای افتاد که احمدیان کشف کرده بودش و من دلم نیومد شما رو از دیدنش محروم کنم.


طبق همیشه واسه دیدن این دو عکس برین(!) تو ادامه مطلب ....

اون نکته ای که من بهش رسیدم این بود: تا حالا به نام فامیلی نویسنده این کتاب دقت کرده بودین؟!؟!؟!؟!؟!؟!

و این هم اون عکسی که احی تو کتاب زبان پیدا کرد:

نظر یادتون نره راستی من تا یه یه ماهی فم کنم سر نزنم. پس فعلا بای تا های.........

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391,03,06 ساعت 16:17

آره واقعا، دوران امتحان خیلی دوران خوبیه!!
من به شخصه دوران امتحاناتو خیلی بیشتر از دوران مدرسه دوس دارم!!
وقتمون بیشتره، فکر آدم باز تره، حداقلش اینه که چندتا امتحان با هم و با هزار تا تکلیف نداریم!!


اگه ما بخوایم از این عکسا از کتاب درسیمون بذاریم خیـــــــــلی میشه!!!

علیرضا 1391,03,07 ساعت 11:03

ههههههههههههههههههههههههههه
:D:D:D

FALAK 1391,03,23 ساعت 11:04

jaleb Enjas kazhaminaxamsoalumadebudama mn joratnadahtam bnVsam:Falakisthe tallest.:D

علی: با اینکه نفهمیدم چی نوشتی ولی فهمیدم چی میخواستی بگی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد