ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

اصلاعیه !!!!!

بسمه تعالی

با عرض سلام و خیر مقدم و خسته نباشید به بازدید کنندگان سایت جهت تحمل سایت به اصلاع می رساند فردا شنبه مورخ 1391/2/30 مصادف با فرخنده میلاد ولادت این بنده حقیر بوده و به همیت علت تعدادی مطلب جهت شادی روح حضار محترم سایت توسط این بنده حقیر قرار داده شد خواهشمند است با بازدید و تکمیل فرم نظر خواهی نسبت به شاد کردن اعضای سایت و این بنده حقیر اقدام کنید لازم به ذکر است این مطالب صرفا جهت شادی دل عزیزان بازدید کننده بوده و هیچ ارزش مادی و معنوی ندارد هرگونه استفاده سو ء از این مطالب مربوط به خود فرد بوده و هیچ مسئولیتی متوجه گروه safa نمیباشد

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته                          آرین . الف عضوی از اعضای گروه safa


ترجمه :

بابا فردا تولدمه همینجوری خرکی چند تا مطلب گذاشتم بخندیم کامنت یادتون نره

نظرات 8 + ارسال نظر


تولدت مباررررک
۱۲۰ ساله بشی با سلامتی
بازم تولدت مبااااارک

بچه ها همین الان آب دسشتتونه برین این سایت و به خلیج فارس رای بدیم
http://www.persianorarabiangulf.com/

علی: من دادم(*) شما هم بدین(*) خیلی حال میده که به کشورتون خدمت کنین یه جوری!

* = رای

نرجس 1391,02,30 ساعت 23:46 http://3awisegirls.blogfa.com

خو از اول مثه آدم می گفتی دیگه!!

بهرحال تولدت مبارک!!

انگار همین دیروز بود چهار دست و پا راه می رفتی!!!
چقد زود بزرگ شدی!

علی: تویی که یه سال ازش کوچیک تری وختی داشتی با فرشته ها خاله بازی میکردی بزرگ شدن اینو نگا میکردی؟!؟!؟!

علیرضا 1391,02,31 ساعت 13:55

عمو جوووووووووون تولدت مبارک :D

نگار 1391,02,31 ساعت 16:08 http://3awisegirls.blogfa.com

تولدت مبارک!!!!!
آرزو که یادت نرفته؟؟
*نکته:آرزو به معنای عمل خواستن حاجتی از پروردگار است و به معنای کسی که نامش آرزوست نیست!!!!
............
منظور نرجس از چهاردست و پا راه رفتن فکر کنم پارساله!!

علی: شما هم مثل نرجس خانوم وقتی داشتی بافرشته ها خاله بازی میکردی (= یعنی هنو بدنیا نیومده بودی) آرین یه سال و خورده ای بود......محض اطلاع گفتم!

آرین 1391,02,31 ساعت 20:50

من هم به نوبه خودم از تمامی عزیزان بخاطر تبریک هاش صمیمانشون و علی به خاطر اینکه یک تنه جواب همه رو داد ممنونم

حنان میگه:خواهش میکنم
.........................................
آقای علی میگن: حنان تو برو بمیر. چن روز بود نیومده بودی وب. حالا آقا adsl هم داره. اول سال داشت یه جای ما رو پاره میکرد بیاد وب. حالا هیچی

نرجس 1391,03,01 ساعت 13:38 http://3awisegirls.blogfa.com

وای علی چقد هواشو داری!!!

نگار جان منظورم پارسال نبوده، چرا واسه خودت نظر میدی؟؟!!

علی: رفیق فابمه خو! چه انتظاری داری؟

مرتضی 1391,03,04 ساعت 09:49

وای! ! !
شنبه تولد یکی از بهترین دوستام بود و من خبر نداشتم؟!
آرین عزیز تولدت مبارک!
...happy birthday to you

علی: تولدت مبارک با بهترین آرزو ها و سر مستی و بوسه های ......

دلیل اینکه دیر تبریک گفتم این بود که میخواستم یه جمله باحال پیدا کنم ولی هیچ جمله ای رو نیافتم که درخور تو باشه (زیاد خودتو نگیر بابا! منظورم اینه که در سطح درک وفهم تو جمله نیست!)

ولی بی شوخی تولدت صمیمانه مبارک!( اینو فقط آرین تایید کنه!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد