ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

فلش مخصوص افراد چابک(!) دست

خیلی از بروبچ به کار با کامپیوترشون می نازن و همش هرف میزنن ما تو COD یا همون کال آف قولیم(غولیم)


امروز که قصد داشتم اندرون فایلهایم نگاهی مختصر بیندازم چیز جالبی برای این دوستان پرادعا یافتم....(چقد لفظ قلم شد!!!)


اینم یه فلش جالب که می تونین ازش برای سنجش سرعت دستتون تو کار با موس استفاده کنین.


حجمش کمه و مناسب برای افرادی مث خودم!!!(افرادی که اعصاب معصاب نشتن پشت کامپیوتر و انتظار کشیدن رو ندارد و در این صورت به کامپیوتر و هفت جدش فحش.....(منظورم کلماتی است که هیچکدوم از ما بلد نیستیم!!!)


برای دانلود کلیک کنید


رمز فایل:beiha-safa


حجم:حول و حوش 37 کیلو(بایت)

نظرات 7 + ارسال نظر

همه نویسنده ها بخونین ولی تائید نکنین:
حال نداشتم دوباره بیام تو از همین جا میگم
اگه کسی میتونه ، دکمه ی امتیاز دهی از طرف گوگل رو واسه وب بزاره......

علیرضا(کپک) 1391,02,18 ساعت 23:52

چی بود دانلود کردم نفهمیدم

مرتضی 1391,02,19 ساعت 16:12

آقا همتون اردو میاین دیگه؟
خبر جدید :
بخشنامه اومد رید به امتحانات .اون برنامه امتحانی رو بندازبین دور .این هفتم باید بیایم مدرسه.امتحانات از یکم تا بیستو شیشم ماه بعد.

نگار 1391,02,19 ساعت 16:19 http://3awisegirls.blogfa.com

حرف.نه هرف!!!!!

نگار 1391,02,19 ساعت 16:26 http://3awisegirls.blogfa.com

اولا حرف درسته.(غلط املاییتو ببین.خط 1)
دوما ممنون.خوب بود.
سوما نقد و بررسی مون راجب نمایشگاهتون به پایان رسید.پستشو گذاشتیم.منتهی این نرجس خانوم پستای جدیدتر گذاشته به خاطر همین باید یکی دو پست برید پایین.
اینم بگم که ملیکا و سارا حوصله نداشتن راجب نمایشگاه بنویسن.به من و نرجس واگذار کردن.

حنان میگه:نمایشگاه گند بود.طرح من بدبختو دزدیدن

mehrdad cena 1391,02,19 ساعت 19:19

میر بگو که داری شوخی میکنی.من قلبم کشش نداره!!!!!
همین امروز برنامه رو به ما دادن.

دانیال 1391,02,26 ساعت 11:10

میگم احی فک کردم اون چیکنز رو واسه دانلود گذاشتی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد