ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

آرین با مو های مشکی = آنشرلی با مو های قرمز

دیگه معطلتون نمی کنم برین تو ادامه مطلب. مخصوصا سمپادیا. مخصوصا ب ای ها.

بازدید کننده های غیر سمپادی هم اگه متوجه نشدن معذرت!

حتما کارتون آنشرلی با مو های قرمزو دیدین که تو تیتراژش آقای نصرالله مدقالچی دکلمه زیبایی میخونن. برا رعایت حق کپی رایت میتونین دکلمه رو از اینجا (812kb)دانلود کنین.

متن دکلمه هم اینه:


آنه !  تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت
وقتی روشنی چشمهایت
در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکیت
از تنهایی معصومانه دستهایت
آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت
و در گیر و دار ملال آور دوران زندگیت
حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود؟
آنه !
اکنون آمده ام تا دستهایت را
به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری
در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی

و اینک آنه شکفتن و سبز شدن در انتظار توست... در انتظار تو


و حالا ادامه ماجرا:من هم طبق معمول با اجازتون این دکلمه رو ادیت کردم و واسه افی (آرین) خودمون سراییدم که میتونین از اینجا (848kb)دانلود کنین.پیشنهاد میکنم واسه اینکه بیشتر حال کنین اول دکلمه اصلی (بالایی) رو دانلود کنین.

نظرات 5 + ارسال نظر
آرین 1390,12,23 ساعت 23:13

علی مرسی سورپرایز جالبی بود ولی من کی از کلاس افتادم بیرون فکر کنم بخاطر وزن شعر باشه دی:

سال دوم راهنمایی یه بار رفتی رو اعصاب شیر پور اونم انداختت بیرون! یادت نی؟


خیلی باحال بود علی دمت گرم

علی: مر۳۰. حالا شما ب ای نیستی حال کردی. ب ای بودی خیلی بیشتر حال میکردی

Narges 1390,12,26 ساعت 15:13 http://www.active87.blogsky.com

جـــــــونم استعداد.
بابا پسر تو کشف نشده بودی تا حالا
قشنگ بود.

علی:هی وای من ! مر۳۰

نرجس 1390,12,26 ساعت 19:28 http://3awisegirls.blogfa.com

سلام!

آخــــــی...بمیرم واسه شماها اینقد سختی کشیدین!!!!
اشکمو در آوردین...
خدایا آخه چرا اینقد میرزا کوچکیا مظلومن؟؟!!!


ولی در کل باحال بود،کلی خندیدم!!!
راستی صداتم بد نبود!


علی:مر۳۰!

میر 1390,12,28 ساعت 21:54

جالب بود

علی: معلومه که رفتی تو مطلبا ( یا برعکس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد