ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

اعتراف لاک پشت

آموزش اعتراف گرفتن از لاک پشت!


دانلود کلیپ

نظرات 7 + ارسال نظر


خیلی جلب بود!!!

MHM: ما که ندیدیم ولی آره خیلی باحاله مرسی

سلام...ممنون که بهم سر زدی...من میخوام لینکت کنم اما نمیدونم با چه اسمی!!!!
شما اگه میخوای منو با اسم دل آسمونی لینک کن و بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم...مممنونم

اره فقط با چه اسمی لینکت کنم؟

ب ای ها

سلام لینک شدین....امام من اسم خودمو تو لینکاتون ندیدم

ببخشید. این مشکل از قالبمونه. فقط یه تعداد معین لینک میپذیره شرمنده تازه متوجه شدم

لینکتون کردم
خب شما هم مارو بلینکید دیگه
با اسم "active band"

ببخشید قالبمون به ما فقط اجازه یه تعداد معین لینک میده واقعا شرمنده

Narges 1390,12,26 ساعت 15:22 http://www.active87.blogsky.com

آخـــــــی کوچولو ...
دلم براش سوخت طفلی چی کشید

بــــلـــــه

مرتضی (میر) 1390,12,29 ساعت 19:44

اگه اعتراف گرفتن از گودزیلا هم بذارین ممنون میشم!

علی: اونو باس بیای کلاس حضوری ببینی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد