ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

سمپاد در PES!

من جو گیر شدم و تیم مدرسه(سال اولا) رو تو بازی PES ساختم. بعد دیدم بعضیا رو تقریبا شبیهشون ساختم. فقط عکسا کیفیتشون کمه بخاطر همین سایزشونو بزرگ کردم اگه همش تو صفحه نیومد کپیش کنین تو دسکتاپ و بعد ببینین.

طبق معمول برا دیدن عکسا برین(ایهام ندارد) تو مطلب(!).... یعنی همون ادامه مطلب:

اولی مال دانیه:

دومی مال میره!:

سومی مال مانی هس:

و عکس آخر مال فرهوده البت اینو من درس نکردم بلکه از گزینه Base copy تو بازی استفاده کردم.حالا اگه میتونین پیدا کنین این قیافه ی شبیه فرهود، در اصل مال کدوم بازیکنه:

«نظر یادتون نره»

نظرات 11 + ارسال نظر
دانیال 1390,12,18 ساعت 13:27

فقط علی این نظرو تایید کنه!
من کجام شبیه اونه؟

سینا : واقعا راس گفتی....!!
MHM:قضیه چیه؟
علی: من دیگه نرم افزار شبیه ساز چهره نداشتم که. خودت اگه خیلی ادعاته برو ببین همینو میتونی درس کنی؟ حالا خوبه آقا رو خوشگلتر هم درس کردم

مطلب 1390,12,19 ساعت 15:32

on vaght dovomi kiye//?

MHM:بالاش نوشته مال میره که!

مطلب 1390,12,19 ساعت 15:37




dovomi shabiye mir nist makhsosan mohash


farhodam ye bazikon shiliyayi

MHM: آره علی دومی زیاد شبیه میر نیست ولی مال فرهود باحال شده
علی:مال میر اخه مدل موش پیدا نی. سام هم خیلی خیلی شبیش شده بود ولی نزاشتم چون تو اون زاویه خوب نمیافتاد!
راستس حدست اشتباه بود مطلب. دوباره بحدس

4fun 1390,12,19 ساعت 19:36 http://byesampad.blogfa.com

سلام.
دم تو گرم علی!
ایشالا از این به بعد بیشتر مزاحمتون میشم!!!!!!

لینک شدی!!!

MHM:ممنون دوست عزیز

محمدحسین 1390,12,19 ساعت 21:00

من چی شدم علی؟

راستش اونایی که شبیشون درس کرده بودمو عکسشونو گذاشتم. تو رم درس کردم نگران نباش!

مطلب 1390,12,20 ساعت 22:14

BAZIKON AFGHANI HAM NIST//?


HA ALI?

تو که قضیه مطلب نجفی و میدونی این جمله زیرو با لهجه اون بخون:
یه آخر ددول(=دادول) مگر تیم ایفغانیستان تو بازی یه PES دریم(=داریم)؟!

مطلب 1390,12,23 ساعت 14:27

shayad to ye tim bashgahi bazi kone

shayad

shayad bazy kone

shayad

نمیخاد حدس بزنی با

نرجس 1390,12,26 ساعت 19:40 http://3awisegirls.blogfa.com



قد 189؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آره! تازه از این دراز تر هم تو مدرسه داریم؟ ۱۹۲ سانت رو چی میگی!؟

فرهود 1390,12,26 ساعت 22:47

آخه ازگل من شبیه اینم اصلش کجاییی؟

علی : ماسکا بازی در نیار baw dg (از راست بچپ بخون)
شبیهته که! راستی اینو بگم باورت نمیشه ملیت بازیکن اصلی ایرانی بود یعنی تو تیم ملی ایران بود! فک کم آینده خودت باشه!! فکرشو بکن فرهود داره با داور دعوا میگیره که پنالت نگیره! ها ها ها!!!

میر 1390,12,28 ساعت 13:04

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برابچ وبلاگ

علی از این که عکس من رو تو وبلاگ گذاشتی دستت درد نکنه وای خیلی شبیه من نشد مخصوصا موهام
قدمم ۱۹۰.۵هست

باشه درستش میکنم! مر۳۰ سر زدی

mehrdad cena 1391,01,01 ساعت 11:52

ما فهمیدیم تو قد بلندی میر!
راستی علی خیلی کارت درسته ایول.
همین هم خودش خیلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد