ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

شعر طنز ریاضی (با اندکی تغییر)

چون این شعرو از یه وبلاگ دیگه برداشتم یه مصرع کم داشت. بعضی جا هاشم خوب نبود بنابراین، این سه مصرع قرمزو خودم اضافه کردم تا شعر باحال تر بشه.البت هنو یکم اشکال داره:


از جمع من تا ضرب تو راهی به جز تفریق نیست
دلخوش به مجذورم نکن اینجا مگر تقسیم نیست؟


به رادیکال عشق گو تا بشکند توان من

پیدا بکن با گونیا گنجایش دهان من!


در عالم زاویه ها گم کرده ام لاندای تو

چیزی نچرخد بهتر است سینوس من – آلفای تو


چیزی شبیه معجزه با جذر ممکن میشود

در اتحاد و تجزیه، " اویلر " چه ممکن می شود!


در انتهای مسئله دیگر مجال بحث نیست
گر ایکس داری در سوال جایی برای ترس نیست


نظر یادتون نره!

نظرات 7 + ارسال نظر
حنان 1390,12,09 ساعت 20:39

علی ادیت رو هم ادیت میکنه!

سینا:علیه دیگه.......

زندگی را طی کن و آنگاه که بر بلند ترین قله هایش رسیدی

لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند

یاسی 1390,12,09 ساعت 21:04 http://yasi-60.blogsky.com/

خیلی باحال بود...

MHM:ممنون
سینا:ممنون نه
خیلی ممنون

hasti 1390,12,10 ساعت 12:51

aliiiiiiiiiiiiiiiiiiii kheyli bahal booooooooooooooood
mekhsi

MHM:خواهش می کنم نظر لطفتونه
سینا: منم همیــــــــــــــــــــــــــــــــــن طور

علی: الان "من" باید اینجا میگفتم مرسی!؟؟!؟!؟

مطلب 1390,12,10 ساعت 16:40

اقا می خوام یه انجمن به نام انجمن مطلب گرایان درست کنم

تو اول اسمتو بنویس بعد انجمن درس کن
سینا:کمتر خز بازی در بیار
تازه اول به فکر خودم رسیده بود.
به بروبچ گفتم درست کنیم.
حالا حق کپی رایتو بده!

مطلب 1390,12,10 ساعت 18:00

اونم یه سواله
فکر می کنی من کیم؟
برتی عضو شدن باید به یه سری سوال جواب بدین

چه میدونم. ای پیتم زورم میگیره چک کنم. اگه میگی که هیچی غیر اونم یا راهنمایی کن یا اصن نمیخاد بگی. میل خودته فضول که نیستم
-------------------------------------------------------------------------------
آرین : علی جون خودتو زخم نکن ما نفهمیدیم تویی
-----------------------------------------------------------
سینا:آقا مهم نی که کیه.
چه حسن کچل چه کچل حسن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خودم 1391,02,02 ساعت 23:54

20

حنان میگه:2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد