ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

Minus

سلام!

دراپ باکس یادتون میاد؟از شکل نرم افزارش بدتون اومد؟۲ گیگ برایتان کم بود؟

چرا Minus رو امتحان نمی کنید؟۱۰ گیگ جای رایگان رایگان با نرم افزار مخصوص کامپیوتر و اندروید و آیفون و بروزر هاتون.

ثبت نامش هم بسیار آسان هست.

این جا را کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
حنان 1390,06,11 ساعت 19:53

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا
اوهوووووووو(خاک تو سرتون چرا هیچ کودوم از ادمکا گریه نمیکنن؟)مهم نیست به هر حال من خیلی ناراحتم.
خدااااااااااااا (من از این ادمک خیلی ناراحت ترم)
ای خداااااااااااااااااااااااااااا چقدر زمان زود گذشت وایییییییییییییی خیلی زود گذشت
یادش بخیر زمانی که من میرفتم دستشویی و همه ساعتاشون رو نگاه میکردن تا رکورد گیری کنن.
یادش بخیر زمانی که امتحان میدادیم.زمانی که چرکنویسای هممون زمین میافتاد.
یادش بخیر زنگ های تفریح...
یادش بخیر تابستون سال اول که ما الاغا با هم بودیم ولی با هم حرف نمیزدیم.
یادش بخیر کهههههههییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حنانم کامنتم رو تایید کنین.

آرین: یادش بخیر یه لقبایی رو بعضی ها بود
یادش بخیر سهام بعضی ها رو داشتن می فروختن
یادش بخیر راسخ هم می خواست سهام بخره
یادش بخیر بهضی ها بطور اتفاقی کور می شدن
یادش بخیر تینا و بعضی ها
یادش بخیر گچ می زدیم
یادش بخیر زنگ کلاس های زهری و نوروزی
یادش بخیر رو در و دیوار کلاس نوشته بود له له
یادش بخیر دگانر
یادش بخیر بو هی مطبوع کلاس سر کلاس رحیم اف
یادش بخیر فرح و آلاچ
یادش بخیر سوتی های اکبر
یادش بخیر سر کلاس الهامی چیکن
یادش بخیر تایلند
یادش بخیر عرب
یادش بخیر خل بازی های دانیال
یادش بخیر کرم های فلی و یادش بخیر همه بچه های با حال ب
_____________________________________________________

farhood : are jedddan yadesh bekheir :((

سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید به وبلاگ ما بچه های دوم جیم هم سری بزن خوش حال می شم با هم تبادل لینک کنیم اگه خواستی ما رو لینک کنی با اسم ورود غیر سمپادی ها ممنوع (بچه های دوم جیم ) لینک کن بعدش به ما خبر بده تا تورو با هر اسمی که دوست داشتی لینک کنیم

web ma dg jaii braye link kardan nadare 14 tash pore maro be esme barobache beihaye ghadim belink tnq shahin jan

حنان 1390,06,12 ساعت 14:59

یادش بخیر بعضی ها غلط کردن لقب دادن.
بعضی ها ... خوردن سهام خریدن.
اون لقب هرگز لقب من نبود.
یک نفر تو سرویس اردو یک اتفاقی براش افتاد لقبشو به من داد و من در یک مبارزه ی طولانی و سخت شکستش دادم.
اخه چرا مارو جدا کردن؟

آرین:حساس نشو !!!!!!!!!!!!!حساس نشو!!!!!!!!!!

علی 1390,06,14 ساعت 15:40

ایکاش یه مطلب مینوشتیم مث دفترچه خاطرات. که تو اون تمام اتفاقای باحالی که از سال اول تا جدایی نادر از.... یعنی همون جدایی ب ها از هم رو توش مینوشتیم به ترتیب... ولی من هر چی زور میزنم نمیتونم به ترتیب همه رو بیاد بیارم. میدونین من نظر حنانو خوندم تازه یه چیزایی برام تداعی شد!

حنان 1390,06,17 ساعت 16:20

اصلا یک مطلب بذار خاطره ها
خاطره بنویسیم ترتیب نمیخواد

ایکاش میشد یه صفحه گذاشت که بروبچ هر خاطره ای دارن بیان بنویسن بعد ما خوباشو بزاذیم

حنان 1390,06,18 ساعت 12:48

خب چرا معطلین؟

arad 1390,07,10 ساعت 16:25 http://aradbahal.blogfa.com

سلام من آراد هستم الانم سوم راهنماییم خیلی استرس دارم راجبع تیزهوشان میخواستم بگم یه ذره راجبع امتحان برام بگو بلاجره همشهری هستیم بگو چه کارایی بکنم که درصد قبولیمو ببره بالا اگرم بخوای و امکانش هست میتونیم همدیگرو تو گلسار ببینیم منتظرم جواب بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد