ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

سهراب

یاد سهراب بخیر

آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:

تو مرا یاد کنی یا نکنی

من به یادت هستم

آرزویم همه سر سبزی توست

نظرات 6 + ارسال نظر
از طرف اول ها 1390,05,27 ساعت 16:05

خیلی ممنونم که خوار وبلاگ رو ...

دانیال 1390,05,27 ساعت 16:07

آقا اینجا وبلاگ مدرسه نیستا که این طوری مطلب می زارین!
خو به ما چه !
ما میایم این جا یکم حال کنیم!

tarafdare ghabli(alan dg nistam) 1390,05,27 ساعت 16:08

khak too saretun.webetun be oon bahali.heif nist ba umadane mohammad hossein moradi khazesh konin?moteasefam.hala bbinid cheto nazaraye webetun be sefr mirese

آقا این ماسکا بازیا چیه می خواین از یکی بد بگین اسمتون را بنویسید دیگه
حالا من یه راهنمایی می کنم که اینی که این مطلب رو گذاشته از اول ج هست!
چه شروع طوفانی داشت این بالخاش
دانیال=

محمدحسین 1390,05,27 ساعت 19:35

تو مرد بودی اسم می نوشتی
شعور مطلب پر مفهوم نداری چرا بقیه رو بدنام می کنی؟

iek bi sho oor 1390,05,27 ساعت 20:26

آقا ما بی شعور اگه ما بی شعور ها نباشیم که دیگه وبلاگ شما هم نبود یعنی همه بی شعورن!

ای بابا
چه خبر البته سو تفاهم نشه
بی شعور = (مخالف خز)
حالا شما هم یکم وایستین اگه تیم نتیجه نگرفت من خودم استیلی رو بیرون می کنم!

farhood 1390,05,28 ساعت 13:10

inkie inja hey nazar sanji mizare ?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد