ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

آیا می دانستید ؟

 

آیا میدانستید که: در مجسمه هایی که برای یادبود سربازها میسازند:
اگر 2 پای اسب بالا باشد آن سرباز در میدان جنگ کشته شده.
اگر 1 پای اسب بالا باشد سرباز بر اثر جراحات ناشی از جنگ مرده.
اگر 4 پای اسب روی زمین باشد آن سرباز به مرگ طبیعی مرده

نظرات 3 + ارسال نظر
ARNIKA69THE SPEACIAL GIRL 1390,05,24 ساعت 17:50

سلام.من تازه دیروز با اینجا اشنا شدم و یک بررسی درست و حسابی رو مطلب ها کردم و خیلی حال کردم.
وبلاگ خوبی دارین
من معمولا خیلی دوست دارم کامنت هارو نگاه کنم و چشمم به یک نظر سنجی افتاد و اومدم تا از نویسنده ی مورد علاقم دفاع کنم.
به نظر من مطلب های اقا دانیال از همه بهتره.با مزه و باحال.نظر من اقا دانیال.
راستی میشه به من بگین من دارم با چه پسر هایی سر و کله میزنم؟
کوچیک؟در حد راهنمایی
متوسط؟مثل خودم اول دبیرستان
یا بزرگ؟دانشگاه

eh!
تازه؟؟؟؟؟
اول دبیرستان
دانیال=

HANNAN****THE APEX PRDATOR)))))) 1390,05,24 ساعت 20:39

سلام به همه.اومدم اعلام کنم که جواب نظر سنجی بهترین نویسنده(احتمالا مدیر اینده ی وبلاگ(همه کاره(کسی که حرف حرفه اونه(اصل کاری(از همه مهمتر)))))هفته ی بعد اعلام میشه.فقط یک هفته مونده.بیاین کامنت بدین و از نویسنده ی مورد علاقتون حمایت کنین.

HANNAN****THE APEX PREDATOR)))))) 1390,05,26 ساعت 12:25

ای بابامن چند روز پیش یک کامنت دادم هنوز تایید نشده.این چه وضعشه؟

بد وضعیه!
راستی الان داری مخ احی رو می زنی دیگه !؟
دانیال=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد