ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

داستان قایم باشک نیوتن و پاسکال

داستان قایم باشک نیوتن و پاسکال

همه دانشمندان تصمیم میگیرند که قایم باشک بازی کنند.
از بخت بد “انیشتین” اولین کسی است که باید چشم بگذارد. او باید تا ۱۰۰ بشمرد و سپس شروع به گشتن کند..
همه شروع به قایم شدن میکنند به جز” نیوتن “.
نیوتن فقط یک مربع یک متری روی زمین می کشد
و داخل آن روبروی انیشتین می ایستد. انیشتین میشمرد
۱ – ۲ – ۳ – …………. ۹۷ – ۹۸ – ۹۹- ۱۰۰
او چشمانش را باز می کند و می بیند که نیوتن روبروی
او ایستاده است.
اینشتین بلا فاصله میگوید: ” سوک *سوک نیوتن “.
نیوتن انکار میکند و می گوید نیوتن سوک سوک
نشده است.
او ادعا میکند که نیوتن نیست . تمام دانشمندان، بیرون
می آیند تا ببینند چگونه او ثابت میکند که نیوتن نیست.
نیوتن میگوید: ” من در یک مربع یه مساحت یک متر مربع ایستاده ام؛ این باعث میشود
که من بشوم نیوتون بر متر مربع چون چون یک نیوتن بر متر مربع معادل یک پاسکال است، پس
من پاسکال هستم ، پس”سوک سوک
پاسکال !!!”.
نظرات 3 + ارسال نظر
حنان وایپر 1390,04,23 ساعت 19:07

اخه این کجاش علمی بود؟
سر مردم رو کلاه نذارین.این علمی نیست که.

چرا... این همه ما رو یاد فرمول

یک نیوتن بر متر مربع = یک پاسکال میندازه!

mehrdad john cena 1390,04,23 ساعت 21:02

وایپر خر چرت میگه بی خیال.
خیلی با حال بود ایول.خدایی هر مطلبی که میذارین باحاله.

D: tnq

حنان وایپر 1390,04,29 ساعت 19:30

تو چرت میگی جان سینا.تو فضول کامنت های منی؟
من بودم میگفتم عکس های سایت چرته؟
من کی گفتم چرته؟خیلی هم باحاله.گفتم علمی نیست.اول فرق این دو تارو بفهم بعد بیا حرف بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد