ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

عکس های عروسی سلطنتی بریتانیا ۲۰۱۱ ( بخش ۲)

اینجا یه سری دیگه عکس که بعد از رفتن ویل و کیت از بالکنی و درون کاخ و پس از پایان مراسم گرفته شده رو گذاشتم. ( عکس هایی که کمتر از ۲۴ ساعت از گرفتنشون میگذره...داغ داغ!!!)

داخل کاخ: 

 

  

 

هنگام ترک کاخ: 

  

 

 

 این عکسم نمیدونم کجا گرفته شده اما فکر میکنم لباس مراسم رقص باشه... 

نظرات 2 + ارسال نظر

مرسی از عکسا

D:
tnq

تمیمک 1390,02,11 ساعت 16:33

سلام
دوباره به سایت به ای ها اومدم
درسته تحریم چیزه بدیه ولی واسه شناخته دوستان واقعی فرصت خوبی واسم بود
مثلا فکر می کردم افراز بچه باهال و با مرامیه الان فهمیدم که .... دیگه بهتره زیادی توضیح ندم
و برعکس بچه هایی که فکر نمی کردم خیلی باهام خوب باشن مثل علی دیدم که بچه باهالیه
و همچنین فهمیدم شناخت کاملی از اکبر و سروش مهری و کیهان و احی و... و البته جهانی داشتم
حالا مهم نیست که من با فردی بد باشم یا خوب چون سال بعدی به احتمال 80 درصد دارم میرم تهران ولی بازم خوب شد که خیلی هارو شناختم
افراز حالا نمی خواد جواب منو بدی من فقط و فقط درکی که بدست آوردم رو نوشتم
با ارزوی موفقیت بر تمام به ای ها
خداحافظ

بــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد