ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

هک

برنامه crack شده یا اصل

حتما به ادامه مطلب بروید چون ایمنی کامپیوتر شما در خطر است.

طبق اخباری  که رسیده که هکر های ایرانی ( بچه های بالا )یکی از .....   را مورد حمله قرار دادند که افراد مورد حمله قرار گرفته گقته اند که بار اول نیست ولی این بار با دفعه های قبل فرق می کرد.

وحال امنیت کامپیوتر شما:

همیشه اون ور آبی ها گفته اند که برنامه اصل بگیرید ولی حالا یک دلیل قانع کنده دادند که ما از برنامه های اصل استفاده کنیم!!!

چی؟؟؟

طبق گزارش ......   که ofiice هک شده است یعنی اینکه بچه های بالا اون رو هک کردن و وقتی شما به اینترنت وصل بشین اگر حال کنند یه حالی به شما می دن اطلاعات شخصی و ایمیل و حتی کامپیوتر شما را مورد بررسی و نابود می کند و آن ها در مورد یوزر های آنتی ویروس ها هم خواستند که از برنامه های اصل استفاده کند چون گفته شده که بچه های بالا خودشون یوزری را هر با در سایت هایی که ما از آن های استفاده می کنیم (که برای خود بچه های بالا است) این برنامه هک شده یعنی بازم مثل قبلی است حالا خودتون بگید اعصاب آدم مهم تر یا 50 هزار تومان پول!!!!

البته اون ها برادری خودشون را هم ثابت کردن(اون و آبی ها) گفتن از برنامه های اصل و لی برای شرکت های ضعیف تر را استفاده کنید که هک نشده باشند!

راستی هک بچه های بالا اول جواب داد و 9 تا یوزر را هک کردن و لی بعد فهمیدن و یوزر هاپ را پاک کردن و راه رو برای دفعه بعد بستن.

نظرات 2 + ارسال نظر
javadvahed 1390,01,09 ساعت 13:05 http://voice-of-rsampad.tk

‌مثه این که بروبکس یاهو رو هم هک کردن !

همون ژیب خودمون دیگه!

... 1390,01,11 ساعت 14:34

میشه درمورد هک کردن گوشی و فرستادن ویروس به گوشی و راه های ان یه توضیحی بدی؟؟؟

شاید گذاشتیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد