ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

کارتن خوابی در پاریس !

نظرات 28 + ارسال نظر

سلام آقا فرهود

وب جالبی داری...

ممنون از حضورت...

پیروز باشی و رهـــــــــــــا

ممنون
حالا متوجه شدم چرا نظرم تایید نشد .

عکسارو نمیشد دید

درستش می کنم!

حنان 1390,01,04 ساعت 13:24

الان ما باید چیو ببینیم؟

بابا من دارم الان می بینم که ؟

چه عجب آپ کردی

ما همیشه آپیم شما نمی بینید

دلارامم

چند تا شما اسم دارین ؟

بازم دارم!
ولی همه جوجو صدام میکنن جوجو رو از بقیه بیشتر دوس دارم
لینکم کنین بگین با چه اسمی بلینکمتون

اینو که حتما !

آره دیگه...

راستی این وب منه(خواهر کوچیکه)

واسه خواهر بزرگه یکم مشکل داشت بعد آدرس رو میده...

فعلا...

خب اینو فهمیدم حالا چه مشکلی داشت حالا زیاد مهم نیست فکر کنم فهمیدم !

مسخره بازی چیه؟

khodet midoni

واییییییییییییییییییی من دارم دیوونه میشم!هیشکی نمینظره تو وبم!خواهش میکنم بیایید یه نظری بدبدو برید!

باشه حالا!

نه دیگه میرم تو وبشون جواب میدم...

راستی خودش میگه وبش به هم ریخته و خیلی وقته آپ نکرده...
منم قبلا از قالب پیچک استفاده می کردم که همش به هم می ریخت...

باشه ولی میگم چرا از mythemes استفاده نمی کنین ما ازش استفاده میکردیم خیلی خوب بود
اینم آدرس www.mythemes.ir

آره خوبه...
تا سه، چهار روز پیش قالبی که از این سایت بود گذاشته بودم که واسه تنوع تغییرش دادم...

Ok

من اونا رو نذاشتم
ولی اولین بار من گفته بودم فرهود خودمه به نظر میومد تو هم داری از خوش حالی میمیری!

At night
-------------
من میخواستم بهت فوش بدم ترسیدم شاید آشنا باشی یا از اینجور چیزا

پاتوق سمپادی ها 1390,01,04 ساعت 23:05

بابا این مهسا از گروه ما نیست!چند صد بار بگیم؟؟

صد صد بار
-----
مگه سال دوم نیست بعدشم نظر داده که من اولین بار گفتم

حالا درست شد.آفرین!

نه بابا !

علی 1390,01,05 ساعت 12:27

یکی بیاد این فرهودو بگیره...

چی میگی علی؟ یعنی چی؟ منظورت؟

بابا هر سال دومی مگه باید از گروه اونا باشه؟
اولین بارم از اسمت خوشم اومد اونو گذاشتم بقیش کار من نبود اون یه بارم شوخی بود به دل نگیر!

تو از اسم هرکس خوشت بیاد باید اینا رو بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم آخه کی با اسم تو نظر می ذاره ها؟

دختر خالم جوگیر شده بود بش گفتم دیگه اینکارو نکنه
اگه کسی بهم میگفت اسمم قشنگه تشکر میکردم در ضمن من که حرف بدی نزدم

اخییییییییییی بمیرم

joojoo 1390,01,06 ساعت 12:34 http://www.joojoo445.blogfa.com

معنی فرهود چیه؟

آیین پاک .

جوجو همکلاسی ماهاست.یه بار گفت من مهسام!دفعه ی بعد گفت یکی با اسم من نظر داده!
حالا شما چه گیری دادین!یکی ما رو سرکار گذاشته دیگه!

مسخره رفته توی وب ها ی همه چرت و پرت نظر گذاشته میگی چرا گیر میدی؟

joojoo 1390,01,06 ساعت 14:15 http://www.joojoo445.blogfa.com

دارم بهت میگم من اونا رو نذاشتم وب های همه هم اینجا و پاتوق سمپادی هاست نه؟
با اینکه خیلی ادم گیری هستی ولی معنی اسمت قشنگه اسمه بچمو میذارم فرهود!

عجب آدمی هستیا . بچه ها من به این چی بگم آخه ؟
حالا همین دوتا . تو برای اولین بارم که نظر گذاشتی غلط کردی .

سوم ب 1390,01,06 ساعت 15:28

چه با کلاس

are kheili ba classeh

joojoo 1390,01,06 ساعت 15:47 http://www.joojoo445.blogfa.com

این یه بار جوابتو نمیدم چون تو این مورد باهات موافقم من یه غلتی کردم! حالا تو مشکلت چیه من فقط یه بار همچین چیزی گفتم که فرهود خودمه! به قوله خودت چیزه بدی نگفتم شما بیجنبه این!

فقط همین یکبار نبود که حالا یا خودت یا یکی از اسمت سوئ استفاده کرده توی وب دیگرانم این چرت و پرتا رو گفته .

joojoo 1390,01,06 ساعت 17:59 http://www.joojoo445.blogfa.com

من فقط همون یه بارو گذاشتم اگرم ناراحت شدی ببخشید دیگه نمیخوام کشش بدم تموم شد رفت

باشه بی خیال.
ولی اگر یک بار دیگه تکرا بشه ....

b to che? 1390,01,06 ساعت 19:50

rikht o ghiyafe y saitt khube vali lmataleb efteza

ریخت و قیافت و خودت با هم aftezahe

respina 1390,01,15 ساعت 21:42

بی پولی شاخ و دم ک نداره

خب که چی ؟

respina 1390,01,16 ساعت 20:07

خب ک همین.

d:

نرجس 1390,01,31 ساعت 19:58

من حاضرم برم پاریس کارتون خواب بشم!!!

بسم الله

وبلاگ جالبی داری فرهود

موفق باشی می تونه بهترم باشه
منم فرزانگانیم

kheili mamnon
hatman say mikonim behtaram she
(;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد