ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

عیدانه

 

عیدانه ی  جناب آقای راسخ نورد 

 

در وبلاگ ایشان قرار گرفت 

 

 

این عیدانه که به مناسبت عید نوروز طراحی شده و دانش آموزان می توانند در روز های یکشنبه مورخ ۱۴/۱/۱۳۹۰ و سه شنبه مورخ 

۱۳۹۰/۱/۱۶به ایشان تحویل دهند این عیدانه در سه صفحه طراحی شده که کل عید را باید صرف جواب دادن این عیدانه کرد یا می توانید بعد از تعطیلات ... حالا چرا اینجا وایسادین سریع برین حلش کنین!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
علی 1389,12,29 ساعت 12:41

بابا چرا آهنگو نمیدانلودین؟
یا چرا نظر نمیدین

آخی بهت نگفتم اینجا استعدادت شکوفا نمیشه

دانیال 1389,12,29 ساعت 15:53

علب ابنقدر به من گیر دادی من دانلود کردم بعد بازم بگو ...
راستی این را که سر کلاس هم می شه okکرد!!!
صفحه ی سومش هم نمی یاد!!!

آره صفحه سوم نمیاد

آرین 1390,01,01 ساعت 17:51

صفحه ی سومش رو باید آخرش .jpg گذاشت تا کار کنه یعنی شما همین رو هم نمی گیرین راستی علی آهنگت خیلی باحال شده ولی کمبود تجهیزات توش داد می زنه مثلا خودت با خودت هم خونی می کنی!!!

چی میگی ؟ بلد نیست بهت میگم jpg رو هم گذاشته نمیاد باید یک نقطه کم کنی چون بعد از JPG. یک نقطه گذاشته شده .JPG. برای همین غلطه

javadvahed 1390,01,01 ساعت 23:13 http://voice-of-rsampad.tk

چی میگی کل عید !
من تو 3 ساعت حلش کردم ! اونم تایپی !
اینقدر ضدحال نزنین دیگه !

nikoo&Donya 1390,01,02 ساعت 02:22

Che zedde hal!!!bazam eidetoon mobarak

zedde hal in nist 2 nafaran ke khodeshon midonan faghat inja jash nist

Donya 1390,01,02 ساعت 12:44

Khob gereftam!! Ok dg mozahem nemisham!!!faghat begam ke che khoobe ke tedad nazaratoon mese bazia daskari shode nis!!!

نه بابا بیا مزاحم شو ولی ایول خوشم اومد درجا اعتراف کردی ! ولی فکر نکنم همینجا ها تموم شه
نه ما هرگز نه آمار و نه نظرو دست کاری نمی کنیم

javadvahed 1390,01,03 ساعت 11:10 http://voice-of-rsampad.tk

یه چیزی به این بگید دیگه !

داره اعصاب منو خورد میکنه ها !

یه چیز!

علی 1390,01,03 ساعت 11:58

من خودم وقتی داشتم کنسرت کریس رو میدیدم ( و همینطور فرداش) به ۲ سه نفر این ترفند .jpg رو گفتم و اونها رو به زنگی مجدد بازگرداندم.......( آرایه .... شعر)

خاک تو سر کسایی (ایهام ندارد!) که همینم نفهمیدن!

__________- بازم کار تیمی افراز و علی-___________

علی 1390,01,03 ساعت 12:00

آهنگ Sailing away هم داره آماده میشه!
امید که از بقیه بهتر باشه.

بسه علی آقا بذار برای کنسرتت

دانیال 1390,01,03 ساعت 23:28

آفرین به همتون من همون روز براش نظر گذاشتم که این رو درست کنه!

آرین: یه نگاه کنی اولین نظر تو وبلاگ آقای راسخ نورد منم و نوشتم که درستش کنه

javadvahed 1390,01,05 ساعت 13:19 http://voice-of-rsampad.tk

چیز رو بدون سانسور بگو !

کدوم چیز؟

javadvahed 1390,01,05 ساعت 19:25 http://voice-of-rsampad.tk

هرچیزی ! به دلخواه !

na baba ?

Shanc avordin be khoda rasekh moalemetoone farjoodiye bi savad nist age begam chiya mige enghad bi savade har chi har ki bege tayid mikone ah bi khiyalesh dar har soorat mamnoonam

bazam mamnon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد