ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

تفاوت شب امتحان دخترا و پسرا

just boys
خوابــگاه دختران (شـب امتحان)


سکـانس اول: (دخــتر «شبنم» نامی با چـند کتـاب در دسـتش وارد واحــد دوستش «لالـه» می شود و او را در حــال گریه می بیــنـد.)

شبنم:ِ وا!… خاک بـرسرم! چــرا داری مثــل ابـر بهـار گریـه می کـنی؟!

لالـه: خـدا منـو می کشـت این روزو نـمی دیدم. (همچـنان به گریـه ی خود ادامــه می دهـد.)

شبنم: بگـو ببـینم چی شـده؟

لالـه: چی می خواســتی بشـه؟ امروز نـتیجه ی امتـحان <آناتومی!!!> رو زدن تــو بُــرد. منــی که از 6 مـاه قبـلش کتابامـو خورده بــودم، مـنی که بـه امیـد 20 سر جلـسه ی امتحــان نشـسته بودم، دیــدم نمــره ام شـده 19!!!!!! ( بر شـدت گریه افزوده می شــود)

شبنم: (او را در آغــوش می کشـد) عزیـزم… گـریه نـکن. می فهـممت. درد بـزرگیــه! (بغـض شبنم نیز می ترکـد) بهتـره دیگـه غصه نخـوری و خودتـو برای امتحـان فـردا آمـاده کنـی. درس سخت و حجیــمیـه. می دونی کـه؟

لالـه: (اشک هایش را آرام آرام پـاک می کنـــد) آره. می دونـم! امـا من اونقــدر سـر ماجـرای امـروز دلم خـون بـود و فقط تونـستم 8 دور بخـونم!
می فهـمی شبنم؟فقط 8 دور… (دوبـاره صـدای گریـه اش بلـند می شود) حالا چه جــوری سرمـو جلوی نـازی و دوستـاش بلـند کنـم؟!!

شبنم: عزیزم… دیگــه گریه نکن. من و شهــره هم فقط 7 – 8 دور تـونســتیم بخـونیم! ببـین! گریـه نکن دیـگه. فکـر کردن به ایـن مســائل کـه می دونـم سخــته، فایده ای نـداره و مشــکلـی رو حـل نـمی کنـه.

لالـه: نـمی دونـم. چـرا چنـد روزیـه که مثـل قدیم دلـم به درس نـمیره. مثـلاً امـروز صبــح، ساعـت 5/7 بیـدار شـدم. باورت مـیشه؟!

(در همیــن حال، صـدای جیــغ و شیـون از واحـد مجـاور به گوش می رسـد.
اسـترس عظیـمی وجـودِ شبنم و لالـه را در بر می گیــرد! دخـتری به نـام «فرشــته» با اضـطراب وارد اتـاق می شـود.)

شبنم: چی شـده فرشــتـه؟!

فرشــته: (با دلهــره) کمـک کنیـد… نـازی داشت واسـه بیــستمـین بـار کتــابشـو می خـوند که یـه دفعــه از حـال رفت!

شبنم: لابــد به خـودش خیلی سخــت گرفته.

فرشــته: خب، منــم 19 بـار خونـدم. این طـوری نـشدم! زود باشیــد، ببـریـمش دکتــر. (و تمــام ساکنـین آن واحـد، سراسیـمه برای یاری «نــازی» از اتـاق خارج می شـونـد. چـراغ ها خامـوش می شود.)


خوابــگاه پســران (شـب امتحان)

سکــانـس دوم: (در اتـاقی دو پـسر به نـام های «مهـدی» و «آرمــان» دراز کشــیده انـد. مهـدی در حال نصـب برنـامه روی لپ تـاپ و آرمـان مشغــول نوشــتـن مطالبی روی چـند برگـه است. در هـمین حـال، واحدی شـان،
«میـثــاق» در حـالی که به موبایـلش ور می رود وارد اتــاق می شـود)

میثـــاق: مهـدی… شایـعه شـده فـردا صبــح امتـحان داریـم.
مهـدی: نـه! راســته. امتـحان پایــان تــرمه.

میثــاق: اوخ اوخ! مــن اصـلاً خبـر نـداشـتم. چقـدر زود امتـحانا شـروع شــد.

مهـدی: آره… منــم یه چنـد دقـیقه پیـش فهمـیدم. حالا چیــه مگـه؟! نگـرانی؟ مگـه تو کلاسـتون دختـر نداریـد؟!

میثــاق: مـن و نـگرانی؟ عمــراً!! (بـه آرمــان اشــاره می کنـد) وای وای نیگــاش کـن! چه خرخـونیــه این آقـا آرمـان! ببیــن از روی جـزوه های زیـر قابلمــه چه نـُـتی بـر می داره!!

آرمـــان: تـو هم یه چیزی میگــیا! ایـن برگـه های تقـلبه کـه 10 دقیـقــه ی پیـش شـروع به نـوشتـنــش کردم. دختــرای کلاس مـا که مثـل دختـرای شما پایـه نیســتن. اگـه کسی بهت نـرسوند، بایــد یه قوت قلــب داشته باشی یا نـه؟ کار از محکـم کاری…

مـهدی: (همچــنان که در لپ تاپــش سیــر می کنـد) آرمــان جـون… اگه واسـت زحمـتی نیست چنـد تا برگـه واسه مـنم بنـویس. دستـت درست!

در همیـن حــال، صـدای فریـاد و هیاهـویی از واحـد مجـاور بلـند می شود. پسـری به نـام «رضـا» با خوشحـالی وسط اتـاق می پـرد)

میـثــاق: چـت شده؟ رو زمــین بنـد نیـستی!

رضــا:استقلال همین الان دومیشم خورد!!!

مهـدی:اصلا حواسم نبود.توپ تانک فشفشه….. .!!! پرسپولیس قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه…………… و تمــام ساکنیـن آن واحـد، برای دیـدن ادامـه ی مسـابقـه به اتاق مجـاور می شتـابنـد. چراغ هـا روشــن می مانند
 
نظرات 31 + ارسال نظر
علی 1389,12,08 ساعت 23:03

حدود یه دقیقس که مطلب منتشر شده من دارم نظر میدم....

افی منتظر سانسور های سانسورچی قرن ((فرهود)) باش!

شوخی کردم بابا

توسط وزارت فرهنگ و ارشاد چک شد
زیاد مشکل نداشت پس سانسور نمیشه

7mon 1389,12,08 ساعت 23:07

فروشگاه اینترنتی 7mon.com
با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
همراه با قرعه کشی و هدایای ارزنده.

علی 1389,12,08 ساعت 23:07

افی کله ات بوی قرمه سبزی میده ها اگه دعوا با دخترا رو دوس داری بیا ببرمت تو کوچه بقلی ۳ کیلو هزار ریخته!
بدو حراجش کردم.........

علی این چیه میگی آخه؟

علی 1389,12,08 ساعت 23:39

حرفم +۱۸ سال بود؟

نه بابا

سلاااااااااااااااااااااااااااام
جالب بود ولی حقیقت نبود!!!
ما که خر نمی‌زنیم ! ولی خر زدن شماها رو خیلی شنیدیم
راستی
منظورم از اینکه چیزی می‌شین این بود که میشه بهتون امید وار بود در آینده یه کاریه ای میشن!

در واقع ما می فهمیم شما خر می زنین فرق اساسی اینه

3b 1389,12,09 ساعت 19:08 http://unknowns-of-sampad


این آدمکاتون خیلی باحالن:

اینم بحاله

کپک 1389,12,09 ساعت 19:21

در جواب به کلمات مخترمیمیدر جملات اقایان:
مثلا بوقلمون دخالت کنم چی کا میکنی ؟
همون جاهایی رو که به شمانشون میده جواد برید قایم شید
بله اگر دعوا بشه میری مدرسه برای خودت ی چیزایی میگیو گریه میکنی بعد تو سرویسم اجازه میخوای........................................{ ۲ هفته پیشت پنجشنبه یادت رفته}
شنیدیکه میگن با این کپک مقابله نکن چون اون از نوع کپک نونه حتما می دونی که کپک نون گاوم میکشه چه برسه به تو تو خیلی ریزی واسش
فضول لم خودتی من اونجا از جواد دفاع کردم
تمیمفضولی
اهان فحش بچه صلوات.

حالا که فعلا اکبر راند یک دعوارو برده ۹۸٪ کلاس هم می گن راند دوم روهم می بره ماشاالله اکبر دودورودودو اکبر ژیییییییییییییپ
-----------------------------
من فرهودم و جواب این نظرو من ندادم
پس تمیمی نگو من طرف اکبرم

جیمی های فرزانگان 1389,12,09 ساعت 23:41

به خدا از خنده ترکیدم.خیییییییییییلی قشنگ بود.
بعدشم کی گفته ما اینجوری ایم؟خر خون تر از شما هستیم ولی نه دیگه اینقدر!!!!!!!!!!!!!
دیگه زیادی داره به ما توهین میشه ها...
یادت رفته گفتم بخاطر شماها با دوم الفا دعوا گرفتم امیدوارم یادت نرفته باشه...

فقط همین طور که گفتی بابت خندست پس ناراحت نشین
بعدشم بابت دوم الفیا از شما ممنونیم دستتون درد نکنه

تمیمک 1389,12,09 ساعت 23:44

اقای علیرضا اکبرزاده من فقط نقاشی شما رو کشیدم به 5 نفر نشون دادم نمی دونستم دیگه شما اینقدر عقده ای و بی جنبه هستید که میاید اینجا نظر می زارید می تونستین به خودم اطلاع بدین تا این کارو انجام ندم چه کنیم دیگه باباتون فیلسوف هستند و فلسفه تدریس می کنند و احترامشان واجب است
و دوستان عزیزی که به نظرات جواب می دهند هم جبهه خود را مشخص کنند که با کدام هستند و من احتمال می دهم که به دلیل خسومت یا خصومت یا خثومت یا خسومط یا خصومط یا خثومط ی که من با آقای فرهود مرادی دارم به طرف آقای اکبرزاده باشید البته اطمینان دارم بگذریم
آقای اکبرزاده حداقل از شما بعید بود چون پدر شما فیلسوف هستند و دارای شخصیت والایی هستند حداقل به مجادله و کل کل نمی پردازند من از پدر شما خجالت می کشم واقعا شرمنده ام از برای ایشان
در نظر شما که مستقیما با من بوده داستانی هم گفته شده که بسیار کوتاه است و اگر می خواهید نظر مرا بدانید برای چاپ جالب نیست کمی در قسمت گریه احساسات وارد نظرتون کردین که قابل تقدیر به نظر من که اگر قابل بدونید که نمی دونید شما استعداد دارید
یک عبارتی هم نوشته اید که من متاسفانه درمعنی کردن آن درماندم :
((همون جاهایی رو که به شمانشون میده جواد برید قایم شید))
بعدش هم که درمورد یک مسئله ی علمی در مورد کپک ها صحبت کردی که متاسفانه اطلاعاتی در این باره ندارم ولی جالب بود در آخرش ذکر کردید که مثل اینکه من خیلی ریزم که فکر کنم بهتر است به چشم پزشک مراجعه کنید چون من 62 کیلو گرم وزن دارم و از خیلی از بچه های کلاس از جمله خودتون دارای وزن بیشتری هستم و این حرفتون رو به شکل یه سوال در اوردین و آخرش رو به یک جمله خبری ختم کردین که مستقیما با من صحبت شده که من شنیده بودم از آقای ارین افراز در جواب به یکی از نظراتم
در نظرتون از 2 عبارت برای توصیف من استفاده کردین
یکی بوقلمون و دیگری تمیمفضولی که شما می تونین عقاید خودتون رو داشته باشید و فکر کنید و حتی مطمئن باشید برای من اهمیتی نداره
راستی یادم رفت بگم که از معنی کردن عبارت ((مخترمیمیدر)) هم باز ماندم متاسفانه
در پایان هم گفتین فهش بچه صلوات که از فعلی استفاده نشده و شاید حذف فعل داشته و من نمی دانم فعلش است بود یا نیست
در دعوا هم سعی کنید که وقتی میبرید 10 لیتر خون از گردنتان خارج نشود
با تشکر فراوان
تمیمک

پاورقی : در جواب به این نظر هم لطفا دوستان وبلاگ نویس جدی بگیرند و درست جواب دهند و آقای اکبرزاده لطفا درست جواب دهید و نگویید که با من نبودید و به تو چه و به من چه و از این حرفا چون از شما بعید نیست

تمیم درسته من باهات خوب نیستم اما در جواب اکبر که دیدی گفتم حق نداره بهت فوش بده بعدشم اونم که میدونیم تو آرنولد فشرده هستی و کسی هم نگفت که توی کلاس نیستی .
حالا مگه چه نقاشی بوده که اینقدر باعت دعوا شده؟
لطفا یکیتون توضیح بده .
در ضمن هر چی میشه توی مدرسه نباید اینجا گفت
اکبر تو هم جنبه داشته باش دیگه تازه یک نقاشی کشیده نشون داده تازه به همه هم نشون نداده چون من که ندیدم .
واقعا راست میگی ماجرای جواد این وسط چیه ؟

Hengameh 1389,12,10 ساعت 02:25

باحال بووود،ولی زیادم به واقعیت شبیه نبوداا!!!

زیاد نه ولی شبیه بود

javadvahed 1389,12,10 ساعت 17:34 http://voice-of-rsampad.tk

بازم از این تریپ مطلبا بزارید !

باشه حتما

کپک 1389,12,10 ساعت 20:48

اقای امیرحسین تمیمی
اولندش این مطلب من برای ان نقاشی نذاشتم عینا این نظر در ترجمه جملات اقایان هست میتونی بری ببینی
و از قبل از دعوا بودکه من کذاشتم میتونی از افراز بپرسی
دوم منظورم از ریز بودن کوچکی نیست بلکه در مقابل من چیزی نبودن است تا انجا که من اطلاع دارم هم به ۶۲ کیلو بزرگ نمیگن بلکه خپل میگن بعد شماره عینک من هم۰/۲۵و۰/۷۵مثبت است واز هردکتری ه که بپرسی میگه که شماره های مثبت خوب میشن ودر ینده نیاز به عینک دارندپس د بینایی مشکل ندارم وهر روز شما را واضح میبینم{خیلی خوب}بعد به کسی هم که تدریس فلسفه میکند فیلسوف نمیگویند بلکه همان دبیر کافی است پس لطفا بر روی شغل افراد تحقیق کنید تا فردا مثلا شغل پدر خود را که مهندس ساختمانم یا عمران یا هرچی {شاید اشتباه بگم چون نمیدانم} هستند بامهندس برق اشتباه نگیرید !
بعد چرا شرمنده ای .
((همون جاهایی رو که به شمانشون میده جواد برید قایم شید)) در رابطه با این عبارتهم بگم که:من نگفتم یا لل یا جواد گفتن از خودشون بپرسید
قانونا
فحش بچه صلوات یک عبارت عامیانه است
واگر یادتان باشد هزار بار در مدرسه کاربرد دارد
بعد هم شما عین دخترا چنگ گرفتید
نه من
بعد اصلا از من خون نیومد {توجه انسان5الی6 لیتر خون داردنه10 لیتر}
اونی که شما روگردنم دیدید بتادین بود رنگش را تشخیص ندادید تا انکه چرکی نشود گردنم پس معلومه شما خود را باید به دکتری نشان دهید
پایان

هم اکبر هم تمیمی پس کنین دیگه این مسخره بازیا رو
باشه فهمیدیم اصلا حق با هر دوتانو اما دیگه بسه
عین 2 مرد با همدیگه مشکلاتتونو حل کنین
به خدا ارزش نداره به خاطر یک نقاشی شما که8سال هم سرویسی هستین با همدیگه دعوا بگیرین

کپک 1389,12,10 ساعت 21:25

۸ سال نیست 7سال

همون حالا چه فرقی می کنه

کپک 1389,12,10 ساعت 21:28

اون نقاشی هم کارکاتورم بود که من اصلا به خدا ناراحت نشدم

پس این مسخره بازیا چیه ؟

آناهیتا 1389,12,10 ساعت 21:49

اینو من کلیپه صوتیشو دارم!!!
آخر خندس!فقط باید صدا هارو بشنوین!!
ممنون!!

اگه اینقدر باحاله میگم توی وب خودتون برای دانلود بذار

donya 1389,12,11 ساعت 16:43

shans avordi too bakhshe tanz gozashtish vagarna!!!akhe jedan koodoom dokhtari dali intorie!!!!

درسته که طنز ه اما خیلی شبیه واقعیت هست باید قبول کنین که شما خر زن تر از مایین ؟
بعدشم اگه توی طنز نبود چی کار می کردی؟

donya 1389,12,11 ساعت 19:26

hichiro nemishe hatmi goft hala man rajebe khodam migam ke intori nistam!!!!
vali shomaham kharzanaye vahshatnak kam nadarina!!!!

وقتی بحث آمار هست میانگین رو حساب می کنن
همه بعضی از پسرا خرزن هم بعضی از دخترا
ولی نسبتش توی دخترا بیشتره

کپک 1389,12,11 ساعت 21:49

استاد
بفرماییو

کپک 1389,12,11 ساعت 21:50

کپک 1389,12,11 ساعت 21:51

این بی مزه است

کپک 1389,12,11 ساعت 23:22

جواب بدید من اینارو {نظرا} رو میدم تا نظر دهندگانتا زیاد شود

خب دوست داری نظر بذار

donya 1389,12,11 ساعت 23:50

darket mikonam manam jaye to boodam hamino migoftam khob pesari dg!!!!!!
asan bashe!!!kharzan boodan age yarooro azab nade vasash badam nist!!!!vali dokhtara azun karaye mozhek neemikonana!!!vali baziha mikonan!!!khodam mishnasam!!!!

خوبه که واقع بینی

تکراری بود ولی جالب.ممنون.

می خواهشم

donya 1389,12,12 ساعت 13:00

are!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهتا 1389,12,12 ساعت 14:08 http://malajesampad.blogfa.com

ووووووووووووااااااااااااااااایییییی این باصداششششش خییییییلی با مزه است ما ترکیدیم گوش کردیم!

ما که نشنیدیم به آناهیتا خانم گفتم اگه می تونی برای دانلود توی وبتون بزاره

سلام من فرزانگانی هستم. لطفا به وبم سر بزنید و نظر بزاری و منو با اسم barobacheeyval بلینکید مطلبم طننننننننننننزش خوب بود ولی وااااااااقعی نبود.
واییییییییییییی اددممکاتون چه قدر نازن

لینکیدیمتون

Hichkas 1389,12,13 ساعت 16:16

kheili jaleb bood.
vali dokhtara injooriaam ke migid khar khoon nistanaaaa.pesara kharkhuntaran

البته این بطور میانگین بود بعضی از پسرا از دخترا هم خرزن ترن

Hichkas 1389,12,14 ساعت 23:14

akbaro tamimi reedan too nazarhaye saite maskhare kardan daran to sait masael zano shohari hal mikonnand. ye zare as yn hanano mehri yad begirid.bebin che ghadr ba ham khoob kenar mian

نمی تونم هیچی بگم چون اعصاب دعوا تازه رو نداریم ولی باحال گفتی

donya 1389,12,20 ساعت 21:59

yek tosie in jenabe tamik chera veblog nemizane?fek konam kheili porposht beshe veblagesh!!!akhe mese inke daste ezafi dare!!!

باشه حتما بهش منتقل میشه !

3pideh 1389,12,27 ساعت 12:42

in postetun jaleb bud
vali dar in ye mored tajdide nazar konin chon ma .......nistim manam shenide budam in shomahaeed k ziadi nesbat be ma khar mizanid

etefaghan shoma bishtar khar mizanid

Ye farzanegani 1390,02,07 ساعت 23:26 http://www.nodet.net

Age ma ha naboodim aghebate shoma pesara chi mishod?albate pesara ham kharzan darana!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد