ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

تحلیل بازی ها

جام امسال یکی از عجیایب بازی ها بود.

در ابتدا تمام تیم های اول و دوم حذف شده و تنها سومی ها باقی ماندند !

سال اول:

دربین سال اول ها تفاضل اغلب آن ها در حدود 5 ، 6 گل بود . البته به جز 3/1 که بازی زیبایی از خود نشان داد و با برنامه ریزی بازی میکرد و نسبت به سنشون در برابر سوم ها(به خصوص3/3) خودی نشان دادند ولی حیف که تیم ما که برای قهرمانی بازی میکرد و 3/1 که انگیزه ای نداشت افزون بر قدرتشون  بالاخره آنها رو با اختلاف 4 ،5 گل حذف کردند ؛اما آینده ای درخشان برای فوتبال این تیم پیش بینی میشه!

به طور کلی دلیل باخت سال های اول و دوم را چنین می توان بیان کرد :

 سال اولی ها و دانش آموزان سال به سال از طولشان کاسته شده و بر قطرشان افزوده می گردد.

میانگین قدرت بدنی و سرعتشان کم است .

سال دوم :

ُرک بگم دوما که ما باید به خاطر بازی افتضاحشون ازشون تشکر کنیم گلی به سرشون نزدن. البته 2/2 و 1/2 به خصوص 2/2 قدرت زیادی رو از خودشون نشون دادند ؛ اما با وجود سوم ها تن به باخت با اختلاف کمی دادند.

نتایج عجیب سال دوم ها باخت با اختلاف 1 گل در مقابل 2/3 (کلاس ما) و باخت در مقابل 3/3 با 1 گل بود.

1/2 هم که به بسیاری از بازی کنانش چون ابراهیمی و .... تکیه کرده بود و می نازید کاری رو از پیش نبرد و در برابر تیم بسیار تاکتیکی ما (بــــــــــــــــــــــــله!) کاری رو از پیش نبر و بازی با نتیجه 2-1 به نفع ما به پایان رسید که آن یک گلم به خاطر تعویض کردن من و خارج کردن از بازی بدلیل خستگی مفرط خوردیم .

خلاصه نتایج حاکی از افزایش قدرت سومی ها و نزول قدرت دومی ها بود . چناچه تیم 2/3 (کلاس ما) توانست بین آن همه سال سومی مقام سوم را از سایرین بگیرد.

سال سوم :

در مورد سال سوم ها که دیگه چی بگم.

گل کاشتن!!

می توان گفت که هر سه تیم قدرتی برابر داشته و تنها اختلافشان سر نوع و روش بازی (تاکتیک) بود .

البته قدرت ما نیز به خاطر نبود آقا علی کمتر شده بود. تیم سوم منتخب هم انصافاً نسبت به بازیکنانش خیلی خوب صعود کرد و خیلی خوب تلاش کرد ولی همه به ما گیر می دادن که چرا بد بازی کردین و .....! (لازم به ذکر است بنده 2 گل زدم و در حدود 4 پاس گل دادم!! تفاضل گلمون هم صفر بود!!!) باید اضافه کنم سوم منتخب پارسال که در همان دو بازی اول با تفاضل گل کمتر از2- حذف شد.

خلاصه سال سوم ها نیمه نهایی رو تسخیر کرده بودند.

در انتخابی فینال ابتدا تیم 3/3 تنها با اتکا بر قدرت بدنی و شوت زنی بازی را در برابر 2/3 شروع کرد اما تیم 2/3 بالا غیراتاً با برنامه بازی کرد ولی 3/3 باخوش شانسی تمام در برابر شوت ها گلی دریافت نکرد. (البته با کمک مستقیم تیر های عمودی و افقی دروازه!!) سر انجام در ضربات پنالتی 2/3 شانس حضور در فینال رو از دست داد و راه برای صعود 3/3 باز شد.

پس از آن سوم منتخب (که منم توش بودم) در برابر 1/3 مدافع قهرمانی دوام نیاورد و با نتیجه ی 4-1 باخت . البته زدن این یک گل جای اندیشدن دارد!!

در اینجا بود که 2/3 و سوم منتخب برای کسب مقاوم سوم و 3/3 و 1/3 برای کسب مقام اول به تکاپو افتادند . خوب حتماً باخت ما در برابر تیم 2/3 رو حدس میزنید که درسته (با نتیجه بازهم6-1).در نتیجه تیم های 2/3 به مقام سوم و سوم منتخب به چهارم قانع شدند.

و حال می رسیم به فینال:

در فینال ، در تیم 3/3 تقریباً تمام پاس ها به 2 نفر ختم می شد که نوذر و میر فلاح بودند . تاکتیک تیم 3/3 حمل توپ از دفاع به مرکز و از آنجا به  نفری بود که ذکر شد که از این راه نوذر توانست گل برتری را بزند . پس از خوردن گل ، تیم 1/3 که چیزی برای از دست دادن نداشت سراسر حمله کرد . تاکتیک 1/3 حمل توپ از پشت هافبک بوسیله نیایش به مرکز و پاسکاری با سایر بازیکنان ( به خصوص حبیب نژاد ) بود . از انجا توپ به محوطه جریمه برای استفاده بازیکنانی چون بنیامین انتقال داده می شد . ÷س از خوردن گل 1/3 که در فشار روحی بود 2 کارت زرد از داور دریافت کرد . اما داور از اعتراضات تماشاچیان بی بهره نماند. اما در آخر داور برای یکی به نعل و یکی به میخ زدن با گرفتن یک پنالتی با اعتراض دوباره تماشاچیان مواجه شد و با گل شدنش عرصه بر تیم 3/3 تنگ شد .لازم به ذکر است 1/3 یک ضربه مستقیم را از نقطه ی دوم پنالتی از دست داد . پس از خوردن گل تساوی تنها راه گرفتن نتیجه ، ضربات شوم پنالتی بود . 2 تیم قصد باخت نداشتند تا اینکه تیم 1/3 برتری خودش را نسبت به 3/3 در ضربات پنالتی نشان داد و این سری بازی ها با قهرمانی1/3 نائب قهرمانی 3/3 سومی 2/3 و چهارمی سوم منتخب به پایان رسید .

در ضمن دانیال ذهنی آقای گل شد.  

و البته فرهود توی نیمه نهایی از حدودا وسط زمین به تیرک زد و آقا عرفان برگشتیشو دروازه کاملا خالی رو خراب کرد. 

نظرات 14 + ارسال نظر
آناهیتا 1389,11,19 ساعت 19:50

به به!!خسته نباشین

mamnoon

farhood 1389,11,19 ساعت 20:18

shoma 6-1 bakhtin ahi az ma

آرین خودمون 1389,11,19 ساعت 22:01

ماشاالله به آقا عرفان
نکته ی طلایی:تازه عرفان از دست منم شاکیه

من میخواستم از این تریبون آزاد به ملت بگم که ...

" اگه این عرفــــــــــــــــــــــان ... ( بیب) اون دروازه خالی رو گل می زد ، ما الان قهرمان بودیم !!! آخه دروازه ی 2،3 متری رو کدوم دیکارمو ای گل نمی کنه ؟! (سوال بی پاسخ)"

are vaghean

نیایش 1389,11,21 ساعت 11:05

ولی اصلا جالب نیست که شما هر چی دلتون می خواد میگیدا.روی سخنم با آرین بود که میاد تو وبلاگ ما و یه سری --- شعر مینویسه.سال دوم که ما با دوتا سوم که یکی شون اول و دیگری دوم بود مسابقه دادیم هیچ کس چیزی نگفت حالا که امسال ما با سوم منتخب(هر کی فکر میکنه سوم منتخب ضعیفه خیلی خنگه)رو به رو شدیم همه واسه ما تحلیل گر شدن.به هر حال هر چی می خواهید بگید ولی خودتون رو خسته نکنید چون مدال طلا به ما میرسه!!!!

در هر صورت حق شما نبود که قهرمان شین
ما بهترین تیم بودیم
بهترین خط حمله و آقای گل همه برای ما بود

donya 1389,11,21 ساعت 21:59 http://malajesampad.blogfa.com

ah in ALEFATOON CHE MAGHROORAN MAKHSOOSAN Agha niayesh!!!engar tu jame ghahramanie uroopa bordan!!!hala ye footbale darepiti bood dg!!1az tedade golatoon moshakhase!!!dar har hal khaste nabashid!!!zahmate ziadi keshidin!!!

are ba shans ghahreman shodan zogh mkonan
hag ma bood albateh

نیایش 1389,11,21 ساعت 23:54

آخی ببخشیدا به یه سال اول بر خورد کردید و 9 تا زدید براتون بمیرم که بهترین خط حمله رو داشتید.بعدم میگید آقای گل از تیم شما بود ببینم اگه با دوتا سال اول برخورد نمیکردید بازم آقای گل از شما بود؟تیم شما هم که ماشاالله بهترین تیم بود دیدم بازی با سوم ج همه تو سالن شما رو مسخره می کردن که نتونستین یه حمله بکنین.بابا بهترین تیم.اگه بخوای بر اساس بیشترین گل انتخاب بکنین شما فقط دو تا گل از ما بیشتر زدید و ما هم بهترین خط دفاع رو داشتیم و از سال دوما 3 تا گل نخوردیم.سر صف میبنمتون برنزیا.خودتون شروع کردید.در ضمن میدونستی من هیچ وقت کم نمی آرم؟پس سعی نکن بحث رو ادامه بدی.

ژیب ، اون تیمی که ما 9 تا زدیم جیمی ها 4-1 برده بودن
بعد چی میگی حمله نداشتیم یک دونه من زدم به تیرک از وسط زمین بعد عرفان یک دروازه خالی رو خراب کرد بعدشم چندتا تک به تک رو خراب کردیم

علی 1389,11,22 ساعت 12:55

البته من با هیشکی دعوا ندارم ولی آقا نیایش فکر نمیکنی تیم ما بدون من نصف قدرتشو از دست میده؟

راستی! عوض نشدن تایم برگزاری بازی ها هم نتیجه لطف جناب نوذر و حبیب نژاد بود.

والا تا اونجایی که ما یادمونه شما الفی ها و ج ای ها همیشه ادعای مرام و لوطی بودن و از این جور چیزا میکردین..... پس کو اون مرامی که ادعاشو داشتین؟
فقط حرف بود؟ اول از همه که با حرف دبیر ورزش شما سال سوما جا زدین! باز صد رحمت به سال دوما!

واقعا که شما نامردین

نیایش 1389,11,22 ساعت 21:11

ببخشید علی خان مگه تقصیر منه که نوذر با عوض شدن تایم بازی ها مخالفت کرد؟ما که مطمئن بودیم به شما نمیخوریم ولی سوم ج مطمئن بود که به شما می خوره؟بعد اگه بدونه تو نصف قدرتشو از دست می ده چطوری تونسته تا آخر بازی با سوم ج 0-0 کنه؟یعنی قدرت تیم شما اونقدر بالا است که با نصف قدرت از جیمی ها بهتر بازی میکنه؟این دیگه الکی.حالا حکمت خدا بوده که نتونستی بازی کنی ولی درست نیست بچه های شما میان تو وبلاگ ما و...

مگه چی گفتیم حالا ؟

donya 1389,11,23 ساعت 16:00 http://malajesampad.blogfa

ddam cheghad too harfatoon ziad avordid!!!!bebin ki azin harfA MIZANE!!!!hehe!!1

از کدوم حرفا می زنه ؟
این روزا نظر میذاری خودت می فهمی چی میگی؟

donya 1389,11,24 ساعت 22:19

haghighatesho begam na

are bego

ب ای 1389,12,01 ساعت 21:16

مرگ بر الفی

agha 10 martabe nagoftam
mozoh ro siasi nakonid

ب ای 1389,12,05 ساعت 19:49

مرگ بر ب ای خوبه
نه دیگه
پس
مرگ بر الفی
مرگ بر ج ای
مرگ بر نه اشتباه شد
مرگ
درد بر ب ای
اها راستی اینم بخون
ب قهرمان نشد
خاک تو سر هم شد
و بقیه بدن دیگه
فکرای بد نکنی ها مرگ بر ب ای
نه بابا الفی

مرگ بر تو

Ye farzanegani 1390,02,10 ساعت 15:09 http://www.nodet.net

Niyayesh az key ta hala esme pesar shode??begzarìm khub bud.

D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد