ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

گزارش فوتسال

سلام میکنم به تمام طرفداران تمیز ، عزیز ، خسیس و....

مدتی بود که نتونستم مطلب بذارم . حتماً می پرسید چرا؟ (البته اگر هم نپرسیدید اهمّیّتی نداره!!)

به دلیل اینکه مدتی بود سوکت های PS2 و USB مادر بردم (مادر برد کامپیوترم رو میگم) خراب شده بود . حتماً می پرسید چه ربطی داره؟ (قانون بالا برای این سوال هم صدق می کنه!!)

خب همه برای استفاده از PC شون (اوووووو) باید کیبورد و موس داشته باشن(د) . موس و کیبورد منم به سوکت های پشت وص(ل) شده بود . فکر کنم دیگه هر کدام از نژاد های جهان قضیه رو فهمیده باشن(د) (به خصوص ....)  و آدم خنگی (به گیلکی ترجمه شود) نباشن(د).

خب حالا میریم سراغ اصل مطلب. حتماً می پرسین ... بی خیال به من چه شما چی می پرسید . داشتم می گفتم : همونطور که آرین (جوووووووون) براتون جدول مسابقات فوتسال دهه ی فجر رو گذاشت من هم یک مژده به دوستداران فوتسال میدهم .

تحلیل ها و آنالیز های بازی ها به همراه نتیجه در این وب گذاشته خواهد شد .پیشنهاد میکنم این تحلیل ها و گزارش عملکرد ها رو از دست ندین و خودتون رو گول نزنید که بَدِ ، چزت و پرت ، مزخرفه و... (به خودتون نارو نزنید) البته باید اضافه کنم که آرین (جوووووون) و علی (جوووووووون) و فرهود (جوووووووون) تو تیم سوم "ب" و من (جووووووون) تو تیم " منتخب سوم " بازی می کنم .

لطفاً منتظر تحلیل ها و گزارش ها و نتیجه ها باشید و پیش قاضی ملّق بازی نکنید.

با تشکر از شما

سینا

نظرات 4 + ارسال نظر
دانیال 1389,11,15 ساعت 20:07

danial 1389,11,15 ساعت 20:20

غزال 1389,11,16 ساعت 20:38

ریدی جمع اش کن
مسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسخره و مززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززرفه

erfan 1389,11,25 ساعت 16:36

باید از من هم تشکر کنین دیگه

are bayad koli fosh behet jayzeh bedim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد