ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

گزارش فوتسال

سلام میکنم به تمام طرفداران تمیز ، عزیز ، خسیس و....

مدتی بود که نتونستم مطلب بذارم . حتماً می پرسید چرا؟ (البته اگر هم نپرسیدید اهمّیّتی نداره!!)

به دلیل اینکه مدتی بود سوکت های PS2 و USB مادر بردم (مادر برد کامپیوترم رو میگم) خراب شده بود . حتماً می پرسید چه ربطی داره؟ (قانون بالا برای این سوال هم صدق می کنه!!)

خب همه برای استفاده از PC شون (اوووووو) باید کیبورد و موس داشته باشن(د) . موس و کیبورد منم به سوکت های پشت وص(ل) شده بود . فکر کنم دیگه هر کدام از نژاد های جهان قضیه رو فهمیده باشن(د) (به خصوص ....)  و آدم خنگی (به گیلکی ترجمه شود) نباشن(د).

خب حالا میریم سراغ اصل مطلب. حتماً می پرسین ... بی خیال به من چه شما چی می پرسید . داشتم می گفتم : همونطور که آرین (جوووووووون) براتون جدول مسابقات فوتسال دهه ی فجر رو گذاشت من هم یک مژده به دوستداران فوتسال میدهم .

تحلیل ها و آنالیز های بازی ها به همراه نتیجه در این وب گذاشته خواهد شد .پیشنهاد میکنم این تحلیل ها و گزارش عملکرد ها رو از دست ندین و خودتون رو گول نزنید که بَدِ ، چزت و پرت ، مزخرفه و... (به خودتون نارو نزنید) البته باید اضافه کنم که آرین (جوووووون) و علی (جوووووووون) و فرهود (جوووووووون) تو تیم سوم "ب" و من (جووووووون) تو تیم " منتخب سوم " بازی می کنم .

لطفاً منتظر تحلیل ها و گزارش ها و نتیجه ها باشید و پیش قاضی ملّق بازی نکنید.

با تشکر از شما

سینا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد