ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

۴۰ سال انتظار برای گرفتن یک عکس/ لحظه برخورد صاعقه با برج آزادی

فارنت/به نقل از روزنامه انگلیسی مترو : شاید لحظه برخورد رعد و برق را با زمین و مکان‌های مختلف در تصاویر مختف و یا حتی به چشم دیده باشید.

اما هنگامی که بدانید یک عکاس برای گرفتن یک عکس بیش از ۴۰ سال صبر کرده و تاکنون عکس‌های زیادی برای ثبت آن انداخته، آن عکس دیدنی‌تر می‌شود. 

 

 

یک عکاس ۵۸ ساله نیویورکی بی‌نظیرترین عکس خود را ماه گذشته و با عکاسی از لحظه برخورد صاعقه با برج معروف آزادی گرفته است.

جی فاین می‌گوید: من همواره اخبار هواشناسی را دنبال می‌کردم و می‌دانستم که یک طوفان در راه است و این برای من فرصت بسیار بزرگی بود. من آماده شده بودم و پیش از این عکس ۸۱ شات دیگر گرفته بودم که نهایتا به این عکس رسیدم.

وی می‌افزاید: من واقعا وقتی نتیجه کار را دیدم شوکه شده بودم. این یک شانس مطلق بود که یک بار در زندگی سراغ آدم می‌آید و این اولین عکسی از این نوع است که من تاکنون دیده ام. 

 

 

مجسمه آزادی که تقریبا ۹۳ متر بلندی دارد در سال ۱۸۸۶ در این محل نصب شده و آن گونه که اعلام شده است سالانه حدودا ۶۰۰ صاعقه با آن برخورد می‌کند.انتظار ۴۰ ساله برای انداختن یک عکس انتظار زیادیست اما وقتی نتیجه کار یک عکس استثنائی باشد این انتظار شیرین جلوه می‌کند.

منبع:فارنت

نظرات 4 + ارسال نظر
Hichkas 1389,10,26 ساعت 22:00

wooooooooooooooow
baba eyval behesh
kheili jalebe

سوسن 1389,10,27 ساعت 14:11

مطالبت به روز و باحاله!

ممنون

فربدی به توان فربدی!

فهمت نمی رسه چرا این جور چیزا رو می خونی آخه
استقلال خوندن

محمد.پ 1389,11,01 ساعت 10:25

فربدی بودن مطلبت چه ربطی به استقلال خوندن من داره؟!

میگم مغرت نمی رسه به این حرفا فشار نیار دیگه اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد