ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

رادیکال

کسی جواب این سوالو بلده؟؟؟؟  

  

هرکی جوابشو میدونه تو تو بخش نظرات بذاره: با توضیح!

نظرات 9 + ارسال نظر
سوم ب 1389,10,09 ساعت 18:54

ببخشید حوصله ی توضیح ندارم
نمیشه ۶رادیکال ۲؟

اولا عدد بالای رادیکال فرجه هست!!!

ثانیا کلاس نذار که حال توضیح نداری. تازه جواب غلط بود. تیم بعدی!

در کل مرسی سر زدی

سلام من می‌خواستم بگم آپم ولی مثه اینکه اینجا از آدم امتحان می‌گیرن!!
جو.ابش می‌شه رادیکال ۱۸ با فرجه ی ۳ راه حل می‌خوای؟
راه حلش رو نمی‌دونم چه طوری برات بنویسمُ تو ورد تایپ می‌کنم بعد برات میارمُ الآن وقت ندارمُ فقط بگو ج درسته؟

فکر نکنم نمی دونم حال حل کردن ندارم
من فرهودم

محمد.پ 1389,10,10 ساعت 18:37

http://maktabeiran1384.blogfa.com/
ختما به این سایت سری بزنید!!!(مخصوصا آقا علی!)

ممنون پوری جون

علی از ما که پرسیده بودی!

بابا بالخاش بابا تیزهوش
سیببیلتو عشق است که زدی

جوابش که معلومه
ولی بهتون نمی گم تا بسوزید!

(فیلسوف)Sajjad.M 1389,10,15 ساعت 19:02

بیا تو مدرسه بهت می گم.

sajjad chi yadamrafteh

نیما 1389,10,17 ساعت 16:52

جواب میشه فرجه ی ۶امه ۶ به توان ۵.
توضیحشم این که: اگه دو تا رادیکالو از زیر رادیکال بیاریم بیرون(یعنی به توان کسر برسونیم) بدست میاد.

ok,mamnoon agha nima

سال اولی 1389,10,29 ساعت 10:46

خیلی خرید.

برادر من عزیز من کیان جعفری عزیز به یک نکته تازه می خواستم اشاره کنم بی ناموس خر خودتی اگه کرم داری بیا بریم ماهیگیری اگه نداری که از تو بعیده نظر مزخرف نده

من جوابشو بلدم
جوابش میشه



نمیدونم
حال کردی جوابو به این میگن جواب کامل

are kheili kamel bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد