ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

چرا میگن بچه ننه نمیگن بچه بابا ! طنز

اینم یک تفسیر قشنگ 

برای دیدنش برین توی ادامه مطلب...

اگر وقت کردین نظرم بذارین 

مامان
- بعله ؟
- من می خوام به دنیا بیام …
- باشه .
- مامان
- بعله ؟
- من شیر می خوام
- باشه
- مامان
- بعله ؟
- من جیش دارم
- خب
- مامان
- بعله ؟
- من سوپ خرچنگ می خوام
- چشم
- مامان
- بعله ؟
- من ازون لباس خلبانیا می خوام
- باشه
- مامان
- بعله؟
- من بوس می خوام
- قربونت بشم
- مامان
- جونم ؟
- من شوکولات آناناسی می خوام
- باشه
- مامان
- بعله ؟
- من دوست می خوام
- خب
- مامان
- بعله ؟
- من یه خط موبایل می خوام با گوشی سونی
- چشم
- مامان
- بعله ؟
- من یه مهمونی باحال می خوام
- باشه عزیزم
- مامان
- بعله ؟
- من زن می خوام
- باشه عزیز دلم
- مامان
- بعله ؟
- من دیگه زن نمی خوام
- اوا … باشه
- مامان
- .. بعله
- من کوفته تبریزی می خوام
- چشم
- مامان
- بعله ؟
- من بغل می خوام
- بیا عزیزم
- مامان
- بعله ؟
- مامان
- بعله
- مامان
- … جونم ؟
- مامان حالت خوبه
- آره
- مامان ؟
- چی می خوای عزیزم
- تو رو می خوام .. خیلی
- …

***

- بابا
- بعله ؟
- من می خوام به دنیا بیام
- به من چه بچه .. به مامانت بگو
- بابا
- هان؟
- من شیر می خوام
- لا اله الا الله
- بابا
- چته ؟
- من ازون ماشین کوکی های قرمز می خوام
- آروم بگیر بچه
- بابا
- اههههه
- من پول می خوام
- چی ؟؟؟؟ !!!
- بابا
- اوهوم ؟
- منو می بری پارک ؟
- من ماشینمو نمی برم تو پارک تو رو ببرم ؟
- بابا
- هان ؟
- من زن می خوام
- ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می ده هنوز
- بابا
- ….
- من جیش دارم
- پوففف
- بابا
- درد
- من زن نمی خوام
- به درک
- بابا
- بلا
- تقصیر تو بود که من به دنیا اومدم یا مامان
- تقصیر عمه ات
- بابا
- زهرمار
- من یه اتاق شخصی می خوام
- بشین بچه
- بابا
- مرض
- منو دوس داری
- ها ؟
- بابا
- …
- بابا
- خررر پفففف
- بابا
- خفه
- بابا
- دیگه چته ؟
- من مامانمو می خوام
- از اول همینو بگو … جونت در بیاد

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام. بیا اینم نظر!!! خیلی باحال بود!!!!
ولی بنظر من به دخترا هم باید بگن بچه ننه هم بچه بابا!!!
راستی ما دیربه دیر میام اینترنت بخاطر مشغله هایی که داریم!!! هروقت میام به شما سر می زنیم!!!

به قول خودت...
good
حدیثی از فرهود

mamnoon
hadisi az shoma peida nashod

Hichkas 1389,10,05 ساعت 12:22

tafsire jalebi bood

ma inin dige
bazam mamnoon

مرسی

اخه چرا بعضی ها 3 می شن !
فرهود دیدی افراز اره بهت می رسه .... سوخت سریع مطلب ........ گذاشتی!ولی می تونی با 125 تماس بگیری !

شب شایدم روز من که بخیل نیستم

anita 1389,10,06 ساعت 14:15

anita 1389,10,06 ساعت 14:23

کریسمستون مبارک

crismas shoma ham mobarak

دنی راست میگه...اخبار میرسه فرهود داشتی مسوختی!

چی میگین بابا
چرا شر و ور میگی

x 1389,10,06 ساعت 17:23 http://-

bahal bood

mamnoon vali mamolan danial az betocheh va ina estefade mikoneh

غزل 1389,10,06 ساعت 17:24

مرسی خیلی جالب بود.

خیلی ممنون غزل خانم
اگر وب دارید دفعه دیگر بنوسید تا ما هم به شما سر بزنیم

Khodayish bahal bud!

tnQ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد