ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

عکس از انشا خیلی باحال دانش آموز پنجم ابتدایی سال ۱۳۷۶

نظرات 8 + ارسال نظر
تمیمک 1389,09,29 ساعت 19:42

سلام
افی لوچ ترکوندی ها
موفق باشی

mamnion motamam

Hichkas 1389,09,29 ساعت 23:32

hehe cheghad bahale...........sooooooooooje

mae300000000

faka 1389,09,30 ساعت 09:38 http://fakasampad.blogfa.com

از این انشا این رو فهمیدم که طرف خیلی صبور بوده ماشالله
هی گفته صبرو پایداری داشته باشیم من اگه جای معلمش بودم تنبیهش می کردم 18 که گرفته خیلی زیاده
می دونی چه جوری؟
اینجوری: 2 مدر سمون هر کی بخواد تنبیه شه فردا با ید بره
چیپس بخره
ولی نویسنده این انشا باید کلا یه مغازه می خرید
حرصم دراومده اگه برگه الان جلوم بود پارش می کردم

منم سر گیجه گرفتم در حد این دوستمون:

donya 1389,09,30 ساعت 16:20

inam nazarrrrrrrrrrrrr.veblogetun bahale

خیلی ممنون

مامامامامان
خداییش تمام به ای ها به افرازش هست!

اینم حرفیه

سلام وای چه مطالب جالب وباحالی
این انشا رو خوندم سرگیجه گرفتم
درضمن منتظر اپ ما بودی اپ کردیم
بای

باشه حتما سر می زنم

اوووووووووووووووووووووووووووف!!!!!!! هنگیدم!!!

قشنگیش به هنگیدنه

دخ.شب 1389,10,01 ساعت 20:05 http://baby75.blogsky.com

وااااای حرص ادم درمیادا
ولی من اگه جای معلمش بودم بهش ۲۰میدادم
چون از ارایه ی تکراربیش ازحد استفاده کرده.
تقصیرمعلماهم هست وقتی میگن الاوبلا باید۱۰خط انشا بنویسی همین میشه دیگه(خوب وقتی نمیادچیکار کنه ادم؟)

موافقم 100 %

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد