ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

چگونه می توانیم بخریم (خرزن شویم )

حتما بخونیین آخرین دلیل از همه با حال تره

من فرهود گزینه ی 10 رو فیلتر کردم 

سلام خدمت همه ی دوستان خرزن البته الان از فرهنگستان زبان و ادب فارسی به من گفتند که از واژه ی خرزن استفاده نکن ولی امیدواریم بازدید کنندگان محترم ببخشند حالا بریم سر اصل ماجرا داستان از اونجایی شروع میشه که سال اول بودیم وبعد از دادن نمرات میان ترم خرزن ها و غیر خرزن ها معلوم شدن و ما به بعضی افراد کلاس مثل الی خرزن مراد بالخاش و... که بخاطر فراوانی در کلاس از گفتن اسم همه آن ها معذوریم خرزن میگوییم معاونان و معلمان مرکز علاوه بر تلاش های بسیاری که ما برای ترک این واژه به کار بردند ولی ما همچنان مقاومت کردیم و همچنان این وازه ها را بکار می بریم در آن زمان بدلیل زیاد بودن القاب و عناوینی مثل - لو- ترک – شیر برنج و دلمه لقب خرزن درمیان  این القاب نقش شاه داشت و وقتی به یکی میگفتی خرزن خوشحال میشد 

روش های خرزن شدن

1-همنشینی با خر زنان کلاس که خیلی زیاد هست

2- دارا بودن روحیه ی رسانایی

3- تشویق دیگران که شما را خرزن صدا کنند

4- ورقه در دست داشتن هنگام ورود به کلاس

5- درس خواندن در ساعات تفریح و ورزش

6- زدن عینک به عنوان مثال علی از زمانی که عینکی شده خرزن هم شده

7- گرفتن نمره ادبیات 9 به بالا (از 10 نمره )

8-داشتن روحیه ی بالخاشی

9-نداشتن کاغذ های اضافه در سر امتحان

10.-

.

.

.

تا 3 می شمرم نظر بدین اگر نظر ندین دوباره می شمرم

نظرات 6 + ارسال نظر

10 اش از همه درست تر بود

معلومه دیگه

سلام....وبتون باحاله...در ضمن گفتین تبادل من لینکیدم.. شمام خواستید بلینکید!

سوسن خانم لطفا اسم و آدرس کامل وبلاگتون رو بنویسید

خیلی بی جنبه اید
هم تو هم فرهود
من از کجا می دونستم نمره شجاعت اخلاقی می ده؟؟؟!!!
دوم تو وجدان ندازی من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

خب باشه اسم نبردیم که

بچه ها درست نبود که ماجرا های کلاسو بیاریم تو وب. از نظر من کسی تو مدرسه نیس که از این ماجرا بیخبر باشه. اونایی هم که تو مدرسه مون نیستنم که نمیفهمن ماجرای دلیل 10 چی بود.پس ...
در کل اگه از نکته بالا بگذریم متن باحالی بود. من که خیلی حال کردم مخصوصا با راه 6 !

(لطفا افی خیارشور جواب بده) فرهود اگه تو این نظرو جواب بدی کاری میکنم صبح ها با شلوارک و زیرپوش رکابی بیای مدرسه !!!!!!

ههههههههه

اگه همه این کارا رو بکنی و خرزن نشی چی؟!؟!؟!؟!

مقاومت بالاست دیگه

چرا آپ می شیم.اگه بری مطالب پایین رو بخونی می بینی.

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد