ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

رپیدباز

سلام مجدد

خب یک معرفی سایت دیگه که احتمالا بیشتر بچه ها می شناسنش

اسم این سایت رپیدباز هست و برای مستقیم کردن لینک های سایت های دانلود فایل مختلف مانند رپیدشیر و... بکار می ره(لیستش خیلی طولانی هست تو سایت ر‍پیدباز معروفاش رو نوشته)

این سایت تا فایل های ۲۰ مگ رو رایگان مستقیم می کنه اما برای فایل های بزرگتر نیاز به پرداخت حق اشتراک هست که مبلغش بسیار ارزان هست.(شاید اگه بخوایم اکانت پریموم همه ی سایت های پشتیبانی شدش رو بخریم نیاز به پرداخت ۱۰۰۰ برابر پول بیشتر داشته باشیم...)البته این سایت تنها برای دانلود از سایت های دانلود به کار نمی ره و امکانات دیگری مثل لینکدونی(تنها برای مشترکین) دانلود تورنت(تنها برای مشترکین) دانلود از یوزنت(تنها برای مشترکین) و... داره

شاید این یک تبلیغ به نظر بیاد.اما من اینرو برای این نوشتم که خیلی از بچه ها مایل به دانلود آسان تر سریع تر و با قابلیت ریسوم از سایت هایی هستن که این قابلیت ها رو ندارن

در هر حال برای کسانی که خودشون وبلاگ یا وبسایت دارن آپلود در Dropbox رو پیشنهاد می کنم.

برای ورود به رپیدباز این جا را کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389,08,03 ساعت 18:51

بازم هرچی بلد بودی خز کردی ؟!

مثل شما ها عقده ای نیست که به کسی نگه از طرف عبید
عبید دوست داریممممممممم

مرسی عبید
دستت درد نکه
به من هم سر بزن

من علی هستم!!!
اشتباه گرفتی!

ا.کامیاب 1389,08,07 ساعت 21:58

هیچ ربطی به خز کردن نداره آقایه ایکس

با کی هستییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد