ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

دانلود شبیه ساز پیانو

سلام به همگی 

امروز می خواهم براتون یک شبیه ساز پیانو براتون بزارم که همه چیز کامل که حتی داری نت های پیانو هم هست.

برای دانلود فایل پیانو که به صورت Excel هستاینجا کلیک کنید.  

نظرات 10 + ارسال نظر
دانیال 1389,07,30 ساعت 18:22

اقا این خز بازی ها چیه قالبتون خیلی خیلی مسخره هستش!

بزا وبت حد اقل یه ماهه بشه بعد بیا اینجوری حرف بزن تازه کار.

بچه ها به وبلاگ من سر بزنید!
تازه 6روز درستش کردم!

باشه

SAHARNAZ 1389,08,01 ساعت 22:55

NA BA IN KE WEBETUN TAZE HAST TALASHE KHOBI DASHTIN

به هر حال وبلاگ ما در آستانه ی ۱ ساله شدنه و چند روز دیگه جشن تولدشه !!!

بچه ها برای دریافت نسخه کامل ویژوال بیسیک به وبلاگ من برید!
توجه توجه برای دریافت نسخه کامل!

باشه !ایول از کارت!

فرهود رفتی تو این کارا؟!
دیگه نمیای تو وبمونا....

تو کدوم کارا!؟!؟!؟

saharnaz 1389,08,05 ساعت 16:19

key tavalod webetun hast?

۱۲ آبان.

سلام
ممنون که سر زدید...شوما زیس میخونید یا برنامه نویسی میکنید؟...حتما هر 2ش..ای بابا همه که مث ما بیهنر نیستن فقط خوابیدن بلد باشناصولا شما از سوم راهنمایی شروع کردید به خوندن؟!ایول بابا دمتون گررررررم...حالا نکنه سوم دبیرستان باشید؟!حالا هر کلاسی هستید وب خوبی دارید خیلی مفیده و خیلی خوبه که دارید واسه زیست میخونید..اصلا عشق است و یست
موفق باشید

ما همون سوم راهنمایی هستیم شما هم ما رو چوب کاری نکنید ممنووووووووون از نظر شما

alireza nahidi 1389,08,05 ساعت 21:06

bedard nakhore

فرهود خیلی باحاله.عشق کردم.

خیلی مممنون

چون شاگرد آقای راسخ نورد هستید ...
طراحی قالب از من و پیشنهاد قیمت از شما
اگر میخواهید در این باره بیشتر صحبت کنید با من تماس بگیرید :
۰۹۱۱۶۰۰۶۰۰۷
۰۹۳۶۹۲۶۲۶۶۰

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد