ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

میخوای بخون نمی خوای بازم بخون

سلام خدمت همه دوستان پرکار و کم کار و بیکار و صبح کار و شب کار

 من هم از آرتا بخاطر بنر بسیار قشنگش تشکر میکنم لطفا شما هم تشکر کنید تا وبلا گمون بهتر بشه!!! هر چند نتونستیم اون را در جای خودش قرار بدیم   حیف   راستی بچه ها میدونین چرا من همیشه اول مطلب هام سلام می کنم (الان من هم مثل سینا  جو می گیرتم میرم تو فاز فلسفه سلام اصلا دوست دارم سلام کنم شما چی کار دارید )بعد از نوشته ی علی به این فکر این افتادم که بعد از غم و قصه یک سری مطالب بترکون و خنده دار بنویسم امیدوارم خوشتون بیاد اگر هم نیاد همینه که هست!!!شما هم که نظر نمی دهید یا اگر هم به ما افتخار میدهید فرهود یک دونه هم برای ما نمی زاره که تایید کنیم!!!می دونید چرا چون 24 ساعته آنه ماشالله 

 داستان کوتاه یک اتفاق بد

زن نصف شب از خواب بیدار شد و دید که شوهرش در رختخواب نیست و به دنبال او گشت.

 شوهرش را در حالی که توی آشپزخانه نشسته بود و به دیوار زل زده بود و در فکری عمیق فرو رفته بود و اشک‌هایش را پاک می‌‌کرد و فنجانی قهوه‌ می‌‌نوشید پیدا کرد …

 در حالی‌ که داخل آشپزخانه می‌‌شد پرسید: چی‌ شده عزیزم که این موقع شب اینجا نشستی؟!

 شوهرش نگاهش را از دیوار برداشت و گفت:

 هیچی‌ فقط اون وقتها رو به یاد میارم، ۲۰ سال پیش که تازه همدیگرو ملاقات کرده بودیم. یادته ؟!

 زن که حسابی‌ تحت تاثیر قرار گرفته بود، چشم‌هایش پر از اشک شد و گفت:

 آره یادمه.شوهرش ادامه داد: یادته پدرت که فکر می‌کردیم مسافرته ما رو توی اتاقت غافلگیر کرد؟!

 زن در حالی‌ که روی صندلی‌ کنار شوهرش می‌نشست گفت: آره یادمه، انگار دیروز بود!

 مرد بغضش را قورت داد و ادامه داد: یادته پدرت تفنگ رو به سمت من نشونه گرفت و گفت:

 یا با دختر من ازدواج می‌کنی یا ۲۰ سال می‌‌فرستمت زندان آب خنک بخوری؟!

 زن گفت : آره عزیزم اون هم یادمه و یک ساعت بعدش که رفتیم محضر و…!

 مرد نتوانست جلوی گریه‌اش را بگیرد و گفت: اگه رفته بودم زندان امروز آزاد می‌شدم !!!

 

برای خوندن بقیه به ادامه مطلب برید تازه جا های توپش مونده!!!

 درد دل نوزاد شش ماهه

آقای پدر! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچه ی غیر پاستوریزه ، و سار و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید ! 

خانوم مادر! جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من، نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای دبی شیر شما هم مضر است!!! لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود!
پدر محترم! هنگام دستچین کردن میوه، از دادن من به بغل اصغر آقای سبزی فروش خودداری نمایید.

چشمهای تلسکوپی، گوشهای ماهواره ای و سیبیلهای دم الاغی اش مرا به یاد قرضهای شما می اندازد!
مخصوصاً وقتی که چشمهای خود را گشاد کرده، و با تکان دادن سر و لبهایش " بول بول بول بول" می کند! زهرمار، درد، مرض، کوفت! الهی کف شامپو تو چشت! شب بخوابی خواب بد ببینی! جیش کنی تو شلوارت!

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی، که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید!

آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید! اکشن بودن دعوا به همین چیزاست!

خانوم مادر! از مصرف هله هوله ی زیاد پرهیز نمایید! این عمل نه تنها برای سلامتی شما خوب نیست، بلکه موجب می شود که شیرتان بوی" بچه سوسک مرده" بدهد.

آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ جیش خود ندارند و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا "پووووووف" می کنید به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم!

 کامپـیوتـر زن است یا مـرد؟

استاد زبان فرانسه در مورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید :

کامپیوتر مذکر است یا مونث؟
 همه دانشجویان دختر جنس
رایانه را به دلایل زیر مرد اعلام کردند:
 - وقتی به آن عادت می کنیم گمان می کنیم بدون آن قادر به انجام کاری نیستم.

- با آن که داده های زیادی دارند اما نادانند.

- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بیشتر اوقات معضل اصلی خودشانند.

- همین که پایبند یکی از آنها شدید متوجه میشوید که اگر صبر کرده بودید مورد بهتری از آن نصیبتان می شد.
 و همه دانشجویان پسر به دلایل زیر جنس رایانه را زن اعلام کردند:
 - به غیر از خالق آنها کسی از منطق درونی آنها سر در نمی آورد.

- کسی از زبان ارتباطی آنها سر در نمی آورد.

- کوچکترین اشتباهات را در حافظه دراز مدت خود ذخیره می کنند تا بعد ها تلافی کنند.

- همین که پایبند یکی از آنها شدید باید تمام پول خود را صرف خرید لوازم جانبی آنها بکنید .

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد.پ 1389,07,27 ساعت 21:33

من هم به نوبه خودم از آرتا گله دارم...
چرا واسه ما درس نکرد در حالی که تو مدرسه بهش گفتم؟!
حد اقل واسه سومی ها...
ولی بدک نیست...اونی که من و فرهود قبلا دیدیم قشنگ تر نبود؟!

نه پوری جون راستی همیشه طرف صحبتت من باشم چون معمولا نظر ها رو من تایید می کنم
این یکی که قشنگ تره
تازه برای شما درست کنه خرج داره

خیلی جالب بودن مرسی

ممنون مهتا خانم
فرهود از طرف آرین

مهتا 1389,07,28 ساعت 00:07 http://malajesampad.blogfa.com

سلام خیلی جالب بود مرسی.

ممنون مهتا خانم
فرهود از طرف آرین

Hengameh 1389,07,28 ساعت 18:56

سلام!مرسی خیلی با حال بود!!موفق باشی!!!

خیلییییییییییییی ممنون

shokoofa 1389,07,29 ساعت 20:19

barik[:S004

ممنون

هلاله 1389,07,29 ساعت 21:12

خوشم اومد!!از طرز نوشته هات فهمیدم ازون بچه باحالایی!!!!!!!!!!
امیدوارم موفق باشی

yes ,sure

Negar 1389,07,30 ساعت 17:35

Nice

! we appreciate it honorable visitor

[ بدون نام ] 1389,07,30 ساعت 20:09

saharnaz 1389,08,01 ساعت 16:03

خیلی باحال بود!!!
موفق باشی؟؟؟!!!!!

ممنون از نظرتون

Negar 1389,08,01 ساعت 17:18

You are so polite dear!!!

well, our culture get after us to be courteous.but we're all trying to peel you off the courtesy pavement and guide ya to the impudence basement: the same lot you can to drive yourself crazy there!beware!... (don't worry!it was only fantasy)safa gang

Negar 1389,08,02 ساعت 15:56

Wow. I`m impressed. well you`re english is awesome!sorry where do you go to english class?

I think classes are not important. you now!they approximately use one path to teach student. my best teacher and institute is
MOTIVE and SELFSTUDY.

Negar 1389,08,05 ساعت 21:26

Wow.Generaly I like the way of you`re english writting dear!!!

thanks, but can you guess which one of us answers your english comments?

گلبرگ 1389,08,06 ساعت 15:26 http://3gimsampad.blogfa.com

همه جالب بودن اما اخریش خیلی باحال بود

ممنوووووووووون

دمت جیکس!
ترکییییییدییییم!!!!

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد