ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

چرا از ! استفاده می کنیم؟(!)

 سلام

شاید شما فکر کنید که من چرا همش اول متن هام سلام می زارم .  

آخه سلام سلامتی میاره و از نظر روانشناسی  هیلگارد که قطر کتابش 3.3 سانتی متر هست و حدوداً 765 صفحه داره و قیمت پشت جلدش 16000 تومنه و به چاپ هفتم هم رسیده ( این که شد معرفی کتاب!!) بر طبق صفحه ی (دقیقاً یادم نیست) سلام موجب تولید یک رفتار محبت آمیز شده و باعث رفتار های ادراکی و فرا روانی شده (بحث زیادی پیچیده شد باید جمش کنم!)  بی خیال (خدا پدر کسی که کلمه ی بی خیال رو ساخت بیامرزه ، داشتم غش می کردم (علامت تعجب!)

امروز خواستم برای بیرون اومدن مطالب از حالت ادبی (نه خیال بدی به ذهنتون راه ندین . منظورم بی ادبی نبود ! منظورم افکار دوستانه افعال عاشقانه و رمانتیک بود!(اوووووووه خودم نفهمیدم چی گفتم . خدا دوباره پدر جناب آقای بی خیال رو بیامرزه!!))  

زیاد تعجب نکنید. در وبلاگ ب ای ها به قدری از علامت ! استفاده می شه که پس از مشاهده ی وبلاگ حتماً از آن زده خواهید شد! 

 دلیل استفاده ی ما از علامت تعجب زیاد اینه که مردم رو به عدم استفاده از این علامت تشویق کنیم (یعنی مردم رو به شکلی با استفاده از تلقین هیپنوتیسمی  (ادراک و هشیاری بر گرفته از صفحه ی 228 تا 230 کتاب روانشناسی هیلگارد) از علامت تعجب زده کنیم) آخه وقتی از علامت تعجب استفاده می کنیم یعنی خوانندگان مطلب قادر به درک آن مطلب نیستند .  

به عنوان مثال اغلب کسانی که این مطلب رو می خونن شاید تو عمرشون این کتاب رو ندیده و نبینن !!!!(و باز هم ...!)

می خواستم مطلب جالبی بنویسم ولی اینقدر درگیر این واژه ی سلام که سلامتی میاره و از نظر روانشناسی  هیلگارد ..... شدم یادم رفت که چی می خواستم بنویسم . فعلاً می خوام برم فکر کنم ببینم چی میخواستم بنویسم .... شاید یادم اومد .... !

حتما شما تا حالا از دستم اینجوری شدید!! 

نظر بدین

نظرات 8 + ارسال نظر
عبید 1389,07,18 ساعت 19:11

عجیب غریب بود

خودم میدونم عجیب بود

جالب بوددددددددددددد

مرسی ممنون

هان؟
خودت فهمیدی چی نوشتی؟!

احی دیگه زیاد حرف می زنه

بازم جالب بوددددددددددددد

ممنون

گلبرگ 1389,07,22 ساعت 14:42 http://3gimsampad.blogfa.com

کاملا فهمیدم چی گفتیباحال بود

ممنون

Farzaneganiiiiiiiii B 1389,07,22 ساعت 20:48

باحال بود!!ولی یه کم گیج میزنیا!!!حتما استراحت کن!!!راستی من اعتقاد دارم که هر چی ب ای ها بنویسن جالبه!!!!!!!
just B
قبول نداری؟!!!!!

آره قبول دارم چه جورم
اصل این نوشته این بود که در حالت خماری و در ساعت 3 نصفه شب بنویسم ولی ما که تا ساعت 3 مثل بعضیااااااااااااااااا بیدار نیستیم!!
ممنون از نظرتون
حتما سعی می کنم تو خواب تایپ نکنم !!!!

سارا 1389,07,22 ساعت 21:17

مثل همیشه بهترینی سینا جان!
برای من خوب بود تا شاید کمتر از این علامت! استفاده کنم

نظر لطفتونه

Negin 1389,07,29 ساعت 15:59

bahal & jalebl bood!!

نظر لطفتونه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد