ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

بررسی کامل نسخه پرطرفدار assassin’s creed: brotherhood

یادمه اولین بازی ویدیویی که چشمم رو به صفحه ی مونیتور دوخت بازی "V-Cop 2"بود!  از اونوقت تا حالا شرکتای بازی سازی بسیاری تاسیس شدن ; از کانون پرورش فکری با بازی جذاب (!)   "پویا و خپل" گرفته تا شرکتهای یوبیسافت و EA و والت دیزنی و ... بابازیهای غیر جذاب(!) خودشون. همهی شرکتا هم در پی این هستن که طوری بازیو بسازن که مو لای درزش نره و کپ واقعیت باشه. حتی تو بعضی بازیا عرق سر و صورت نقش اول به تصویر کشیده میشه. اما من قضاوتو به شما میسپرم:  آخه مگه میشه؟ برادر من نقش اول داستان اصلا باشه قویترین 

و پر قدرت ترین و حرفه ای ترین مبارز یا چه میدونم قهرمان . مگه میشه 6 روز اینور و اونور پرسه بزنه و آدمای مختلفو نجات بده و هیولا ها رو بکشه بعد یه  (گلاب بروتون) 

دستششویی نره!؟!؟  

 

گذشته از شوخی امروز میخوام به بررسی نسخه پر طرفدارAssassin’s Creed: Brotherhood

 بپردازم.   

به ادامه ی مطلب برید.

طبق معمول بعد از اینکه یک انیمیشن، سینمایی، بازی یا سریال موفق تونس جای خودشو بین مردم باز کنه تولید کنندگانش مصمم میشن که نسخه بعدیشو هم تهیه و توضیع کنن و یه پولی بجیب بزنن و شما (و ما !) ملت فهیم، ملت انساندوست، ملت شریف، ملت وبلاگنویس و وبلاگنگار و وبلاگنورد و وبلاگ سوار دنیا را اهم...(= خر) فرض کرده و ما را همچنان پشت تلوزیون(تِلِویزیون) یا کانپیوتر یا کنسولهای بازی نگهدارند!   

سری موفق assassin's creed هم همینطور هست .نسخه 2 با Altair  . پس از موفقیت نسخه 1 با شخصیت  altair و نسخه 2 با شخصیت ezio auditore di firenze،سازندگان این بازی تصمیم گرفتن با آوردن نسخه Assassin’s creed brotherhood، یه حالی به جیب مبارکشان و البته ما که انگشتانمان بدون فشار آوردن روی کلید های صفحه کلید (فارسی را پاس بداریم !) بدجوری ول معطل است بدهند! البته نمیشه گفت این نسخه نسخه سه بازی هست اما...    

هنوز یوبیسافت چیز خاصی در مورد این نسخه بروز نداده اما تا اونجا که میدونم ادزیو (اتزیو) ی چهل و چهار ساله حالا یه assassin بزرگ شده و مکتبی برای پرورش assassin های جوون داره( با این حساب میشه براحتی فهمید که اون 4 تا assassin توی trailer این بازی کیا بودن ! بعله دیگه آقا، باید به جوونا میدون داد تا خودشونو بکشن بالا! میبینی چطور برا جوونا بازار کار پیدا میکنن؟!)

داستان بازی

داستان بازی اینه که بعد اینکه شهر monteriggioni توسط پسر "rodi جون " (بابا منظورم همون Rodrigo Borgia هست)و نیروهاش فتح شد اکثر مردم بخصوص عموی ادزیو کشته میشن.Ezio هم تصمیم میگیره بره به پسر "rodi جون" نشون بده که یه من ماست چقدر کره داره. پس به rome میره (میدونینکه: اونموقع ماست ها اینقد چرب بود که نگو و نپرس! مث ماستای امروز نبودن که %3 رو اسمشو بذارن پر چرب و بعد با فونت 24 روی بسته بچاپن!!!) البته در اینکار(نشون دادن کره ی ماست!) افرادی مثل Leonardo و Caterina Sforza به یاری او میایند. (البته caterina فقط تا 1499 میلادی وقت جبران لطف های را Ezio را داره چون بعد از این تاریخ Forli توسط پسر "Rodi جون" اشغال و سپس caterina اسیر میشه و نهایتا در سال 1509 و بعد از یکسال حبس در زندان، در فلورانس بدلیل ذات الریه برحمت خدا میرود.کی میخواد از ده بیستا بچش مواظبت کنه!؟!؟) ویژگی ها از ویژگی های خوب این بازی سلاح های جدید اونه که در کنار سلاح های AC IIخودنمایی میکنه.

از جمله:

سلاحی عجیب و کاملا جدید بنامclaw که فردی که میخواد از اون استفاده کنه باید یک دستش رو از دست بده. 

 

  

اینهم عکس بازی و فردی که از claw استفاده میکنه 

 

 

از دیگر سلاح ها میشه به سرنگ حاوی سم ، چاقوی ضامن دار(نوعی hidden blade) تیر و کمان و غیره اشاره کرد.از دیگر سلاح های اختراعی(!) این بازی میشه به سلاحی بنام fan  یا باد بزن اشاره کرد که دارای لبه های تیز و برنده هستش و courtesan  ها از اون استفاده میکنند. اینم عکسی از چند سلاح نامبرده:    

  

علاوه بر سلاح های جدید، (به گفته ی Ubisoft) اسبسواری و مبارزات و حرکات آکروباتیک ezio در این بازی تقویت شده و واقعی تر بنظر میرسه که این ویژگی نیز مثل سلاح ها از نقاط قوت بازی هستش.

با اینهمه، یوبیسافت نگفته این بازی با حد اقل 15 ساعت گیم پلی، (بدون گیر کردن سر مراحل و بدون مراحل جانبی) فقط در شهر Rome  است یا نه باز هم پای ونیز و فلورانس و دیگر شهر ها نیز وسط کشیده میشه.

تنها جواب این سوالات با کلمه"صبر" بدست میاد .حتما میدونین که الصبر من الایمان !

 راستی

"راهنمایی بازیAC2  و مراحل جانبی مثل پیدا کردن the truth و نقشه محل پر های مخفی عقاب پذیرفته میشه.من تا حالا 3 بار بازی رو فتح کردم و دو بار حقیقت رو پیدا کردم و همه ی پر ها رو جمع کردم . جهت تعیین وقت ویزیت به دفتر safa مراجعه نمایید(به علامت تعجب نیازمندیم)

اینم عکسی از نسخه بعدی یعنی assassin’s creed 3.  باید با یه نگاه بفهمین نقش اولش کیه!

شخصیت اصلی assassin’s creed 3 ، در 4assassin’s creed  هم ایفای نقش میکنه:

                    

نظرات 13 + ارسال نظر
MyTheme 1389,06,22 ساعت 12:52 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

ممنونیم دوست عزیز که بما سر زدی.
حتما به mytheme میریم.
تو هم موفق باشی گروهsafa

علی تو اینجا هم Assassin’s Creed رو ول نمی کنی؟؟
خب،حقیقتا چی بود؟؟؟!که همش میومدی تو سرویس مدرسه و فوتبال(فوتسال) میگفتی!!!!
خوب بود تشکر...
به وبلاگ ما هم یه سری بزن.
ناسلامتی کلاس بغل به بغل هستیما.

هیچی بابا آون بیستا تیکه قسمت هایی از یه فیلم بود کوتاه بود که خودمم نفهمیدم چی بود!
راستی تو سایتتونم رفتم اوایل القابتونو نوشتین مطلب آخریم که خوندم زوج جوان بود .ما بی معرفت نیستیم.
صفحه assassin
هم مشکل داره هنوز باید روش کار کنم.

بالخاش 1389,06,23 ساعت 15:40 http://physicists.tk

بابا علی ناسلامتی ما راهنمات بودیم.
چیزیبه ما نگفتی رفتی خودت مطلب دادی؟
راستی قصد یه کاری دارم.
فردا سر می زنم.
ایمیلتو بده بگم چیه.

چشم .

بالخاش 1389,06,23 ساعت 17:49 http://physicists.tk

من اگه چندتا مطلب بدم میزارید روش؟

اختیار داری این چه حرفیه. اگه مطلبت با شئونات(شئون که جمع نداره/خودش خبر نداره!) اسلامی مچ باشه چرا نذاریم؟!

عکس آخر باحال بود؟

بالخاش 1389,06,23 ساعت 17:52 http://physicists.tk

سواد نداری چرا مطلب می زاری؟
اخ.......
خدایا ببخش
AC:Brotherhood نسخه ی patch AC II هست نه
AC III
گرفتی؟

من مگه چی نوشتم؟!؟!؟!؟!
من دقیقا نوشتم " البته نمیشه گفت این نسخه همان نسخه 3 است اما... "
یه سر دیگه برو تو سایت خودت میبینی

شایان 1389,06,24 ساعت 00:14

آفرین علی!!! پیشرفت کردی تو صنعت بازی!!!!
این اطلاعات رو از کجا آوردی ؟ جامع بود اما کمبود هایی هم داشت
می خوای در این زمینه کمکت کنم؟
اگه در زمینه بازی کمک می خوای بگو من هستم ezio رو خز کردی!!!
راستی اون کسی که هی می گی برامون پیشنهاد داده کیه؟بال؟

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!!
لطف میکنی ولی از جمله ی آخر نظرت چیزی نمیدونم!
راستی عکس ACIII که هنوز تو بازار یه نسخه هم بیرون نیومده باحال بود!!!؟؟؟

نه عزیزان دلم!
این نسخه ۳ اون نیست.یه ورژن هست از همون ۲.
البته ac3 هم اتزیو هست.
ولی علی مواظبمرادی باش که یهو حمله پمله بهت نکنه!
علی آخرش بازی رد دم ریدام دام رو نگرفتی؟؟!(فهمیدی کدوم بازیو میگم؟)

بابا من کجای متنم نوشتم AC:B همون AC 3 هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی حسش نیس برم بازی کنم. تازه وقتی داری از بازی سر در میاری باید بری جزوات شیمی و ادبیات و زیست بخونیم!

چقد خرزنی علی...
نه من دارم میگم که شما در این باره بحث میکنین که این اسیسین کرید ۳ هست اما نیست.ورژن ۲ اتزیو هست.

به عقل شما نمی رسه با دقت متنو بخون و به عکس آخرم خوب دقت کن

نمی خوای بگی که نقش اول ac3 اتزیو هست؟؟
از عکسش فک کنم خودتی!

علی هست

آره میونستم خودتی!شیطون!
علی جون به وب ما سر نمیزنی.
تموم مطالبو بخونیا مثل من که تمام مطالبتونو از اول تا آخر میخونم!
حتما جوک ها و کاریکاتور ها رو ببین.
برای این که راحت تر به ادامه ی مطلب بری یه نیو تب باز کن!
با تشکر!
بای

ok

علی دیشب خوابتونو دیدم.

الهی بمیرم آخه

milad 1389,07,19 ساعت 13:56 http://miladakhond.blogfa.com

tamam matalebi ke gozashti ghalate age mikhay bishtar befahmi ye sar be webloge man ke bache haye porfesor hastim bezan

دوست عزیز تو غول ما فهمیدیم تو هم بازی میکنی بحر حال مارو ببخش که این مطالب به قول خودت آماتور میگذاریم

Y CHZ TU MAYE HA Y EVILE NA???


=دانیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد