ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

ب ای ها

وبلاگ رسمی بروبچ ب سمپاد رشت

شیخ عرب و فرزند دلسوزش !!!!

 

  اینم یک داستان کوتاه زیبا از یک شیخ عرب و فزرندش

 

پسر یک شیخ عرب برای تحصیل به آلمان رفت. یک ماه بعد نامه ای به این مضمون برای پدرش فرستاد:برلین فوق‏العاده است، مردمش خوب هستند و من واقعا اینجا را دوست دارم، ولی یک مقدار احساس شرم می‏کنم که با مرسدس طلاییم به مدرسه بروم در حالی که تمام دبیرانم با ترن جابجا می‏شوند.مدتی بعد نامه‏ای به این شرح همراه با یک چک یک میلیون دلاری از پدرش برایش رسید:بیش از این ما را خجالت نده، تو هم برو و برای خودت یک ترن بگیر 

 

 

 


نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ خوب و بروزی دارید
بروز نگهداری وبلاگ کار سختیه خسته نباشید
بسیار خوشحال میشم که به وب سایت ما هم سری بزنی
ما یک گروه هستیم که تو زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به دانشجوها خدمات رایگان ارائه می دهیم
دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم
دانلود رایگان منابع و سوالات ارشناسی ارشد فراگیر
همیشه آنلاین
www.hamisheonline.com

ممنون از لطفتون

گروه Safa

sA L Am
>> وبلاگ خیلی خوبی داری

واقعا دست گلت درد نکنه من خودم یکی از طرفدارای همیشگی وبلاگتم >>

>> من خیلی دوست دارم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم

اگه تو هم ما رو قابل دونستی وب منو با عنوان : اس ام اس عاشقانه لینک کن >>

>> یادت باشه اگه منو لینک کردی واسم نظر بزار تا من هم تو رو لینک کنم

>
<

راستی من یک کد اس ام اس تصادفی درست کردم و اونو تو وبلاگم گذاشتم

خیلی قشنگه هر بار که می ری تو وبت یک اس ام اس نمایش می ده . اگه تو هم خواستی تو وبلاگت بزار

اینم کدشه :

</center><script type="text/javascript"
src="http://aeini.com/peyman1991/sms-jok.js"</script>

خیلی دوست دارم ---------- بای

ممنون از نظرتون

MyTheme 1389,06,14 ساعت 12:38 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

ممنون

هدیه و مونا 1389,06,14 ساعت 18:20

با مزه بید

ممنون

مجتبی 1389,06,16 ساعت 03:33 http://azadaneh.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگت رو دیدم واقعا وبلاگ خیلی قشنگی داری تو هم به وبلاگ من سر بزن من اماده ام با شما تبادل لینک کنم تا هم خودم هم دوستانم ازوبلاگت استفاده کنیم تو هم وبلاگ من رو به بینندگانت با اسم ترفندستان رایانه معرفی کنید منتظر خبرتم

باتشکر azadaneh.blogfa.com

لینکتون کردم شما هم مارو لینک کنید

محمد.پ 1389,06,16 ساعت 17:39

سلام خدمت بچچه های کلاس ب و آقا فرهود.
مطلب خوبی بود.
راستی یه سری هم به وبلاگ ما که فعلا فقط یکی از هم کلاسیام ازش خبر داره بزنید!!!
www.barobach-e-alef.blogfa.com
منتظر نظراتتونیم.
ولی خداییش صداشو در نیارید...

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد